Zwanger worden na een miskraam

Meiden, voor wie wilt zien, mijn foto van de buik staat op mijn hyves. Ik moet er even bijzeggen dat ik net wakker was en die gekke punt op mijn buik komt van die gescheurde spieren...

Hallo meiden,

Ik groei nu al! Mijn broeken zitten allemaal al zo strak.. De meeste krijg ik nu al nu niet meer dicht.
21 Okt de echo.. We zullen dan zien of het er 1 of 2 is en of alles oke is.

@Astrid, Heb meteen even gespiekt op je hyves. Gaat de goede kant op hoor!! Je bent wel heel mooi zwanger hoor!

@Betty, Alles kan nog maar begrijp hoe je je voelt. Zolang er nog geen ongi is, is er nog hoop!

@Jen, Morgen heb jij je NOD he.. Ook al testte je van de week negatief.. Hopelijk is het toch raak.. Zoals ik tegen Betty al zei: Alles kan nog..

@Jenny, Tja, Vind zo lastig wat te zeggen tegen je.. Al je kwaaltjes zijn hoop gevend.. Ik duim voor jullie!

@Shari, Hoe voel je je? Zag op hyves dat je het nu officieel bekend hebt gemaakt. Veel reactie's gehad?

@Jolien, Krijg je nu al wat meer last van kwaaltjes??

Vandaag mijn kleine man weer gehaald. Wat was ik blij om hem te zien zeg.. Heb ook echt een hele poos met hem geknuffeld..
Ik begin steeds meer kwalen te krijgen.. Ik dij nu al vreselijk uit en ben misselijk en ontzettend emotioneel.. Huil om veel dingen.. Zal blij zijn als ik deze week heb overleefd. De vorige keer ging het mis bij 5,5 week.

Liefs, Mayo

Oh ja mayo jij had ook een 'hogere' kans op meerlingen door dat het in de fam zit he! Wat zou je er van vinden?!

Ik vind me eigen niet mooi zwanger hoor, nog niet. Die buik is nu zo hobbelig :s Over een poosje als alles wat ronder is vind ik het beter (was bij Dionne hetzelfde, ook zo'n bobbelbuik int begin:p)

Fijn he, je kindje weer terug zien...

Ja klopt.. MIjn schoonouders zijn allebei van een een eiige tweeling en mijn oom en tante zijn een twee eeiige tweeling.. En omdat ik nu zo hard groei,.. Net mijn positiebroek van zolder gehaald....... Nu al!

Was super om Keano weer te zien. Voel me meteen weer "compleet".

Toch vind ik het op de foto wel meevallen hoor.. Je draagt het niet rond.. Volgens mij kan je aan de achterkant niet zien dat je zwanger bent...

Liefs,

Wel wat kwalen hier. Slechte stoelgang, brandend maagzuur en pijnlijke borsten. Tis niet zo erg dat ik er veel last van heb hoor. Misselijk ben ik niet echt erg. Een klein beetje wanneer ik veel honger heb of te snel heb gegeten. Zit trnws ook niet bij ons in de familie zegmaar (mijn moeder niet echt en mn zus ook niet) en dat schijnt erfelijk te zijn heb ik gelezen dus ik maak me er niet zo druk meer om. Daarbij is iedere zwangerschap anders..Ik heb wel veel meer last van emo-schommelingen merk ik, meer dan de vorige keer.

mayo heb jij ook pijn in je baarmoeder soms? Ik heb nog steeds krampen. Niet de hele dag hoor maar af en toe steken en zeurderige pijn. Maar dat is normaal toch?

Nu we het toch over meerlingen hebben...hetzelfde weekend dat ik mn NOD had vertelde een collega me (zij is hindoestaanse en best wel bijgelovig) dat ze had gedroomd dat iemand zwanger was van een tweeling :S haha nou geloof ik niet zo in voorspellende dromen hoor maar nu zitten mn vriend en ik er steeds een beetje over te grappen.
Als het wel zo zou zijn lijkt me dat best lastig!

Hey dames,

Zo alle "feestdagen" zitten er hier weer op, gisterenavond zijn mn laatste gasten vertrokken, ik heb al m'n 6 wassen gedraait (leuk zoveel loge's en daarvoor bijna een week weg zijn en manlief die geen was doet) Ben nu erg druk met mn hondenjassen!! Gaat nog zoveel tijd in zitten, word echt nachtwerk komende week. Dus ik zal hier waarschijnlijk weinig aanwezig zijn!!

@betty, jammer dat je nooit door expeditie robinson heen bent gekomen! mn nichtje vond het echt een geweldige ervaring!!!
Balen van je negatieve test, hopen dat wij komende ronde mogen !!!!

@iedereen, hier nog geen ongi.... duim duim

Goeiemorgen dames!

Wat een tekst allemaal weer, ik ben net wakker dus ik ga mijn best doen!

Hier nog niks te bespeuren van een ongi, en het enige kwaaltje waar ik last van heb is brandende tepels. En dat zegt natuurlijk weer eens helemaal niks. Ben blij dat ik vandaag weer mag werken, dan gaat de tijd lekker snel, want ik ben nog nooit langer dan 1 dag overtijd geweest, alle hoop zit momenteel hiero, bij mij :D:D

Ook hier kans op meerlingen, schoonmoeder is een van een tweeling en een neef van mij is een van een tweeling (ander overleden bij geboorte) dus ja, ook hier goed de zenuwen daarover. Bij de vorige zwnagerschap moest ik daarom met 6 weken al een echo, ik groeide de pan uit (leek 4 maanden zwanger) om te kijken of het er meer waren of dat ik al een maand verder zou zijn. Er was nog niks te zien op de echo, en 3 dagen later werd het een mk.

@Astrid: Ga lekker chagerijnig zitten doen, dat zou ik ook gedaan hebben als ik jou verhaaltje lees! Oh my Gosh! Lekker he, mensen die alles wel even regelen en veranderen zonder het te overleggen met de rest!! Ik kan je goed begrijpen, en zeker als je dat niet zeker weet of Jon je steunt of juist helemaal niet. Heb je het al met hem erover gepraat? Lijkt me geen fijn idee als je voortaan bij alles moet twijfelen of Jon je wel bijvalt.

Liefs betty

Terug
Bovenaan