Goeiemorgen dames!
Wat een tekst allemaal weer, ik ben net wakker dus ik ga mijn best doen!
Hier nog niks te bespeuren van een ongi, en het enige kwaaltje waar ik last van heb is brandende tepels. En dat zegt natuurlijk weer eens helemaal niks. Ben blij dat ik vandaag weer mag werken, dan gaat de tijd lekker snel, want ik ben nog nooit langer dan 1 dag overtijd geweest, alle hoop zit momenteel hiero, bij mij 😀😀
Ook hier kans op meerlingen, schoonmoeder is een van een tweeling en een neef van mij is een van een tweeling (ander overleden bij geboorte) dus ja, ook hier goed de zenuwen daarover. Bij de vorige zwnagerschap moest ik daarom met 6 weken al een echo, ik groeide de pan uit (leek 4 maanden zwanger) om te kijken of het er meer waren of dat ik al een maand verder zou zijn. Er was nog niks te zien op de echo, en 3 dagen later werd het een mk.
@Astrid: Ga lekker chagerijnig zitten doen, dat zou ik ook gedaan hebben als ik jou verhaaltje lees! Oh my Gosh! Lekker he, mensen die alles wel even regelen en veranderen zonder het te overleggen met de rest!! Ik kan je goed begrijpen, en zeker als je dat niet zeker weet of Jon je steunt of juist helemaal niet. Heb je het al met hem erover gepraat? Lijkt me geen fijn idee als je voortaan bij alles moet twijfelen of Jon je wel bijvalt.
Liefs betty