Hallo meiden,
Ik groei nu al! Mijn broeken zitten allemaal al zo strak.. De meeste krijg ik nu al nu niet meer dicht.
21 Okt de echo.. We zullen dan zien of het er 1 of 2 is en of alles oke is.
@Astrid, Heb meteen even gespiekt op je hyves. Gaat de goede kant op hoor!! Je bent wel heel mooi zwanger hoor!
@Betty, Alles kan nog maar begrijp hoe je je voelt. Zolang er nog geen ongi is, is er nog hoop!
@Jen, Morgen heb jij je NOD he.. Ook al testte je van de week negatief.. Hopelijk is het toch raak.. Zoals ik tegen Betty al zei: Alles kan nog..
@Jenny, Tja, Vind zo lastig wat te zeggen tegen je.. Al je kwaaltjes zijn hoop gevend.. Ik duim voor jullie!
@Shari, Hoe voel je je? Zag op hyves dat je het nu officieel bekend hebt gemaakt. Veel reactie's gehad?
@Jolien, Krijg je nu al wat meer last van kwaaltjes??
Vandaag mijn kleine man weer gehaald. Wat was ik blij om hem te zien zeg.. Heb ook echt een hele poos met hem geknuffeld..
Ik begin steeds meer kwalen te krijgen.. Ik dij nu al vreselijk uit en ben misselijk en ontzettend emotioneel.. Huil om veel dingen.. Zal blij zijn als ik deze week heb overleefd. De vorige keer ging het mis bij 5,5 week.
Liefs, Mayo