Zwanger worden na een miskraam

O dames meerlingen leuk kan erover meepraten ben dr zelf namelijk 1 ( met me broer ) en nog een paar nichtjes en mijn opa dus barst er hier van. Mijn laatste mk was dan ook een tweeling.

Betty erg spannend hoor hopelijk zegt t iets goeds. Weet je al wanneer je weer gaat testen als er niks doorbreekt?

hoi hoi..

druk weekend gehad.. zaterdag wezen shoppen.. zaterdag aaf verjaardag.. (the word is out!) zondag bijkomen.. vanochtend weer op mn nichtje gepast..

ma goed nu tijd voor jullie!

@marjoleine: nu al je positiebroek aan? jeetje da worden er echt 2!! hoe is het verder?

@jen: leuk he? zo thuis komen en dan ook nog veel visite hebben? succes met de hondenjassen! heb je een deadline?

@betty: wachten wachten wachten....

@jenny: wanneer heb jij je nod? wanneer ga je testen?

@astrid: chaggie ken k ook tegenwoordig.. zaterdag nacht was k kwaad joh.. we hebben t gister pas uitgesproken.. zo kwaad was k:p
en ice age heb k wel gezien.. alle 2.. geniaal..

@allemaal: net de broeken opgehaald.. 1 is wel goed.. zat heerlijk.. ma de ander zat helemaal nie.. dus die gaat weer op internet..

liefs

He sjaar ik moet nog even een weekje afwachten de 5e weet ik meer. Zoals het er nu voorstaat ga ik ervan uit dat ik nog een ronde moet wachten heb namelijk nergens echt last van ja beetje moe ( maar ja doe ook veel dus kan daarmee samenhangen ) en dan hou ik eigenlijk alleen de afscheiding over en een beetje hoofdpijn.

Mayo: Ik had de laatste keer al problemen met het dichtkrijgen van mijn broek met 5 weken!!! Dus indd wie weet zijn het er bij jou ook twee:p

Ohhh zou mayo niet zo leuk vinden... ik ben benieuwd hoor, een tweeling is wel bijzonder, dan ga je ook een bijzondere grote buik krijgen vrees ik :p Veel kansen op tweelingen hier opt forumpje!
Vanmorgen de belastingen gebeld, ik moet bijna 3000 euro terug betalen van vorig jaar... zeggen ze, maar zoals ik al dacht heb ik de hele zooi verkeer in zitten vullen en mag ik nu brieven gaan schrijven, uitstel van betaling vragen en de boel opnieuw invullen, joepie!

Net boodschappen gedaan voor de hele week dus nu klaar, ben moe, heb nogsteeds constant hoofdpijn, ik snap daar niets van hoor... iemand??

Sjaar: fijn dat er iig 1 tussen zit die goed is, kun je die andere niet gebruiken voort verven van de babykamer? Een 'klusbroek' zo heb ik er ook eentje hoor, die ik niet mooi vond!

Elena: nog altijd niet te zien daaro? Ga je dan toch nummertje 3 worden deze maand of is je lijf je aant plagen...???
Over mijn familliezaken: Jon steunt me normaliter wel maar met famillie kan ie zooo laks zijn. Hij word liever met rust gelaten door over ja op te zeggen dan ergens over in discussie te gaan. Ik aan de andere kant....vind het gewoon stom dat de boel nu weer omgegooid word omdat schoonmoeders dat wil. Ik wist dat ze een grote vinger in de pap heeft bij haar kinderen maar persoonlijk ben ik daar niet zo blij mee. Maar Jon heft gezegd, "jij wil met kerst nar mijn vader, dan gaan we naar mijn vader" oke dus (we'll cee) Waarom zouden broertje en zusje altijd tegelijk moeten komen met kerst en oud en nieuw? Deden wij ook nooit toen ik nog in NL woonde... of ben ik de enige daarin? Misschien word het dan maar tijd voor een kleine verandering.
Zo ook iets over die cadeautjes (jaa...meiden, dit houd me zooo bezig, ik slaap er zelfs slecht van)
gaat heel hollands klinken maar vorig jjaar hebben we voor zo'n 12 man een cadeautje moeten kopen van onder de 8 euro. Echter voor 8 euro krijg je niet heel veel gekocht, tenminste...
Hebben we cadeautjes gekocht maar wat geef je dan uiteindelijk??? En wat krijg je? Alles was Jon heeft gehad (glaasjes met een stom tekstje erop enz) is weg of ligt stof te vangen in een kast, ik heb meer dingen voor de kids gekregen dan voor mezelf. Zonde toch! Hop, 100 euro naar de maan want "men" wil graag 100 cadeautjes onder de boom, want dat "staat zo leuk".
Mijn idee: maar een lijstje en ga "loodjes" trekken voor 50-75 euro, dan heb je wat je wil en gooi je je centen niet weg... leuker toch???
Ik heb het idee nog niet voorgesteld aan schoonmoeders maar ik verwacht dat er niet veel animo voor is.Tis nogal hollands he, zuinig en "Zo vier je geen kerst" Ik wel.
grrrrrrroooommmmppppf.....

Bah, ik ga wat doen.
Dikke kus!

Hey dames,

Ik weet niet wat mn lijf doet, maar ik hoop dat het positief is! Ik ben nog niet ongi, maar wel misselijk, maar ga echt niet voor woensdag een test doen heb ik met mezelf afgesproken!!

Ben net even de stad in geweest, lekker geld uitgegeven, een rok, blouse en shirt gekocht en voor jasper een muts, 2 stoere rompers en een cool pyama pak.
Ben weel helemaal blij!!

Liefs Jen

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2