Zwanger worden na een miskraam

hallo meiden!

@betty: Jeej spannend hoor!De vorige keer teste je ook pas later positief toch?

@jenny: ook spannend voor jou aankomende week. Al heb je er zelf niet veel vertrouwen in...alles kan nog toch?!

@Astrid: irritant hoor dat schoonfam. gedoe bij jou! Zelf ken ik dat niet zo heel goed hoor,.heb best een aardige schoonfam al gaat het bij ons soms ook een beetje vreemd af en toe..laat zeggen anders dan ik gewend ben. maargoed dat hou je denk ik wel een beetje. Wel vervelend als iemand zo dominant is zegmaar. Ik heb ooit een exvriendje gehad die ook alles deed waar mammie om vroeg (terwijl ze normaal niet naar heb omkeek) grrrrrr ik kon daar zo boos om worden! Maarja mannen en hun mama heh....

@Jen: ook voor jou nog steeds afwachten!klinkt veelbelovend allemaal bij jou ;)

@Edith: Hoe gaat het met jou?

Zelf ben ik vanmorgen best misselijk geweest. Ik was de afgelopen dagen best verkouden en proefde en rook dus minder maar vandaag was dat helemaal terug en niet zo'n beetje ook! Alle dingen die ik normaal eet smaakte opeens anders. Daarbij kan ik echt geen grote hoeveelheden meer eten (doe ik normaal ook niet zo maar ik ontbijt toch altijd wel goed. Daar word ik nu dus misselijk van) Daarbij zit ik vandaag ook nog eens onder de pukkels..is iets minder :S maargoed het is voor een erg goed doel!
Oh ik heb ook zo'n kruidvat zwangerschapstest gedaan (zitten er 2 in een pakje) om te kijken of mn streepje al dikker is (voor als die vrouw van moeders voor moeders morgen komt wilde ik toch wat meer zekerheid) en hij was duidelijker dan de vorige keer! :D en dat met avondurine! Morgen dus nog een keertje (blijft leuk :))

Hoop twns niet dat ik teveel over mezelf praat en zwanger zijn hoor :S...dan hoor ik het graag!

Liefs Jolien

Hai Dames,

Wat leuk dat er weer zo veel bij geschreven is!!

@Astrid, Ik heb ook van die leuke schoonfamilie.. Jouw mening is totaal niet belangrijk maar ondertussen moet je wel mee doen.. Doe je dat niet heb je helemaal de poppen aan het dansen.. Grrr! Mijn schoonmoeder kan heel aardig zijn maar soms is het echt een dominante ...
Hopelijk loopt het een beetje los.. Ik sta achter je.. die prularia is echt zonde van je geld.

@Elena Jen, Spannnend!!! Ik hoop zo dat jullie allebei pos testen!!

@jenny, Dat meen je toch niet he?? Vandaag voor het eerst mijn positiebroek aangehad.. Kan weer ademen.. Ben er niet blij mee. Lijk wel of ik elke dag een beetje groei.
Bij Keano groeide ik ook zo hard.. maar niet zo hard! Op 21 Okt zullen we het weten.. Zo spannend!

@Shari.. Ik heb net ook weer broeken gekocht op Marktplaats.. Zie wel hoe dat is.. Nog nooit eerder kleren gekocht op Marktplaats..

Vandaag was het mijn dagje wel weer.. Omdat ik zo uit dij word er al hevig gespeculeerd.. Ik baal daar zo van.. Heb dan het lef en vraag het gewoon maar roddel niet zo over me achter mijn rug om.
Ook blijft door een boekingsfout van een andere afdeling.. al mijn werk waar ik zo vreselijk chagerijnig van werd en waar ik 2 dagen over heb gedaan, fout te zijn.. GRRR! Ik was zo kwaad.. Ze gaan die 1500 facturen maar zelf corrigeren.. Ik vertik het! Verveolgens krijg ik te horen dat ik me te veel mee laten slepen en dat er niets anders op zit.. Tja leuk.. Ben toen maar even weg gelopen.. Dacht dat het stoom me uit mijn oren kwam..
Daar kan ik dan zo van balen he.. Zo bimbo maakt een fout en nik mag het oplossen. Maja, genoeg gezeurd.

@Jolien, Super he, die pos testen. Ik krijg ook steeds meer last van de kwaaltjes hoor.. Hoop dat ik het nog 7 weken kan verbergen.. Begint nu wel een beetje op te vallen. Heb je het al wel tegen je ouders verteld of nog niet??
Ben jij niet bang voor de WC? Ik heb nu meer afscheiding dan normaal en elke keer denk ik.. oh oh.. en ren ik weer na de wc..

Fijne avond allemaal.. Ga zo Pirates 3 kijken.

Grtjs, Mayo

Hai Dames,

Wat leuk dat er weer zo veel bij geschreven is!!

@Astrid, Ik heb ook van die leuke schoonfamilie.. Jouw mening is totaal niet belangrijk maar ondertussen moet je wel mee doen.. Doe je dat niet heb je helemaal de poppen aan het dansen.. Grrr! Mijn schoonmoeder kan heel aardig zijn maar soms is het echt een dominante ...
Hopelijk loopt het een beetje los.. Ik sta achter je.. die prularia is echt zonde van je geld.

@Elena Jen, Spannnend!!! Ik hoop zo dat jullie allebei pos testen!!

@jenny, Dat meen je toch niet he?? Vandaag voor het eerst mijn positiebroek aangehad.. Kan weer ademen.. Ben er niet blij mee. Lijk wel of ik elke dag een beetje groei.
Bij Keano groeide ik ook zo hard.. maar niet zo hard! Op 21 Okt zullen we het weten.. Zo spannend!

@Shari.. Ik heb net ook weer broeken gekocht op Marktplaats.. Zie wel hoe dat is.. Nog nooit eerder kleren gekocht op Marktplaats..

Vandaag was het mijn dagje wel weer.. Omdat ik zo uit dij word er al hevig gespeculeerd.. Ik baal daar zo van.. Heb dan het lef en vraag het gewoon maar roddel niet zo over me achter mijn rug om.
Ook blijft door een boekingsfout van een andere afdeling.. al mijn werk waar ik zo vreselijk chagerijnig van werd en waar ik 2 dagen over heb gedaan, fout te zijn.. GRRR! Ik was zo kwaad.. Ze gaan die 1500 facturen maar zelf corrigeren.. Ik vertik het! Verveolgens krijg ik te horen dat ik me te veel mee laten slepen en dat er niets anders op zit.. Tja leuk.. Ben toen maar even weg gelopen.. Dacht dat het stoom me uit mijn oren kwam..
Daar kan ik dan zo van balen he.. Zo bimbo maakt een fout en nik mag het oplossen. Maja, genoeg gezeurd.

@Jolien, Super he, die pos testen. Ik krijg ook steeds meer last van de kwaaltjes hoor.. Hoop dat ik het nog 7 weken kan verbergen.. Begint nu wel een beetje op te vallen. Heb je het al wel tegen je ouders verteld of nog niet??
Ben jij niet bang voor de WC? Ik heb nu meer afscheiding dan normaal en elke keer denk ik.. oh oh.. en ren ik weer na de wc..

Fijne avond allemaal.. Ga zo Pirates 3 kijken.

Grtjs, Mayo

Haha Jolien leuk he blijven testen :p
En nee je praat echt niet teveel over jezelf, en dan nog je bent eindelijk zwanger logisch dat je van alles te vertellen hebt. En vindt t leuk om te horen dus.......ga vooral door hihi.

Mayo hoe gaat ie daar?

Astrid schoonfamilie beh praat me dr niet van heb vreselijk echt ( gelukkig in het buitenland )

Ik ga nu lekker me bedje in ben moe en heb voor de zoveelste avond weer eens hoofdpijn. Vriendje boos dat ik ga slapen want het is te vroeg volgens hem en ik heb nog niet gegeten ( geen honger en niks smaakt me alles lijkt wel hetzelfde te smaken erg vies soort tja wat zal ik zeggen ijzersmaakje ofzo).

@jenny: misschien zwanger? Rare smaak?vermoeidheid? ;)

@mayo: je hebt het allemaal een beetje gehad of niet? Verder wel naar je zin daar op t werk of was het alleen vandaag dat je er een beetje van baalt? En wie speculeren er dan bij jou? Heb jij het al aan meer mensen verteld?

Ik nog aan niemand, behalve mijn vriend dan natuurlijk! :) Volgende week ga ik het aan mijn ouders en zus vertellen want dan gaan we een weekje met zn allen weg en das toch wel lastig verbergen met eten dan enzo. Verder vertel ik het iedereen pas na 12 weken. Wil er gewoon wat zekerder van zijn.Ook mn schoonfamilie vertellen we het pas later. Mijn schoonmoeder heeft nogal de neiging om er helemaal in op te gaan en dat maakt het alleen maar lastig als het mis zou gaan. Maar het is wel lastig hoor! Ik werk natuurlijk ook op een babygroep en bijna al mijn collega's hebben kindjes. Nog vervelender...ik heb een lieve collega die al 2 jaar bezig is zwanger te raken en het lukt maar niet. Vind het zo sneu voor haar! kan me nu best wel voorstellen hoe het voelt. Ik denk dat ik het na mijn leidinggevende eerst persoonlijk aan haar vertel..Lijkt me wel zo prettig voor haar...of denken jullie van niet?

heb trwns ook best last van afscheiding en soms schrik ik dan ook. En check het idd ook op de wc. Je bent dus niet alleen daar in mayo ;) Verder heb ik er op zich wel meer vertrouwen in. Voel me ook heel anders dan de 1e zwangerschap. Niet dat dat perse iets zegt maar toch..zolang ik nog kwalen heb en iedere dag het gevoel dat mn baarmoeder wordt opgerekt oid maak ik me niet zo druk :)) Heb jij ook nog steeds last van krampen?

Hey Jolien denk indd dat het beter is het haar persoonlijk te vertellen anders kan de klap indd hard zijn.

Ben hier net me bedje uitgerold werd wakker van de kat. Weet niet wat dat beest mankeert maar sinds de laatste 4 a 5 dagen wil hij continu op mijn buik liggen, terwijl het nooit een schootkat is geweest in al die 7 jaar. Sterker nog zelfs aaien vond ie niks liep ie al meteen weg. Dus ja wat doe je als je om deze tijd wakker word? Juist de koelkast plunderen.....vind eigenlijk niks lekkers. Wou pizza bestelllen of broodje shoarma ( vreselijke hartige trek al de hele week ) maar die stomme brengservice is maar tot 10 uur hier in het dorp dus helaas. Nou ik eet mijn tosti even lekker op en ga me bedje weer in :p

Jenny: je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet dat katten merken dat een vrouw zwanger is he!!!! Dan gaan ze bij de buik liggen!!! Schijnt iets met de geur te maken te hebben als je zwanger bent...
Ijzersmaakje heb ik overigens ook eerste weken gehad... begint toch mooi te klinken meid!
Oh, nog een vraagje waarom Jenny BABEK..? Gewoon nieuwsgierig...

Allemaal: die afscheiding heb ik ook nogsteeds, gaat dat nog eens over of wa? Bij de eerste twee kan me niet heugen het gehad te hebben!

Elena: nog niets? Jen?

Terug
Bovenaan