Zwanger worden na een miskraam

Hier even een kort verhaaltje, ga nu grey's anatomy kijken wat ik had opgenomen :D:D

Hier nog niks te melden.. geen ongi en heb niks getest... Morgen krijg ik weer sensitesten binnen dus dan zal ik wel gaan testen denk ik. Alleen krijg je die smiddags en ik wil het met ochtend urine doen. Kan ik mijn ochtend uringe een paar uurtjes bewaren???

Morgen reageer ik op de rest!!

Liefs liefs liefs!!

Ik heb geen idee!!! Kan er ook niet zo veel over vinden op google.... Misschien dat ik het dan toch maar volhouden tot woensdag ochtend... En zo niet, dan test ik morgen middag en als die neg is test ik donderdag ochtend pas weer...

Zolang ik maar niet ongi wordt vind ik alles best... Mijn vriendin testte ook tot de 10de week negatief... gek he!?

Liefs!

Ik ga er steeds meer in geloven dat het dan toch misschien raak is dames... Alleen heb ik nog geen bewijs... Doen je borsten ook zeer tijdens je ongi? Het is mij nog nooit opgevallen eigenlijk...

Oh,, zou toch lachen zijn, 4in 1 maand!
betty: ik wil je niet ontmoedigen maar mijn borsten deden juist niet zeer toen ik zwanger was en wel als ik ongi werd, maar dat zegt niets want elk lijfie reageert gewoon anders! Kan best zijn dat Mayo of Jolien het wel hadden... weet je het niet meer van de laatste keer dan?

Weet iemand nog een andere leuke film behalve ice-age? Hij draait (nu al) niet meer in Brussel... iemand suggestie?

Meiden: ik duim voor jullie en ook voor Jenny, dat klink ook veelbelovend daar?

Edith: hoe is he tnu met jou, hebben die pillen nog geholpen of loop ik al achter?
xx

Terug
Bovenaan