Zwanger worden na een miskraam

Nog even iets,
voor degene die zo lief zijn geweest een berichtje achter te laten bij een foto op mijn hyves, ik vind he theel leuk maar mijn hyves werkt zo slecht dat ik niets terug kan lezen. Gisteren weer een nieuwe account aangemaakt, ik heb er nu drie en op alle drie computers hier werkt het gewoon niet.... snap er niets van hoor... maar dan weten jullie het iig :)

hej Elena,

mooi te lezen dat je nog steeds niet ongi bent geworden!En jen ook niet!
Wat mij vnl opviel aan mn borsten is dat ze echt groter waren geworden en dat mijn tepels een andere kleur hebben gekregen.Ze deden niet echt continu pijn maar ik had af en toe steken er doorheen en ze jeuken (voelen gespannen) Dat schijnt het enige verschil te zijn met de tekenen die je voor je ongi krijgt (want veel vrouwen krijgen dan ook pijnlijke borsten( maar ze worden niet groter en veranderen niet van kleur)

succes daar! Ben benieuwd! morgen testen toch?

Liefs Jolien

Goeiemorgen dames!

Gaan we weer, Elena kan niet meer uitslapen, en ik heb avonddiensten... GAAAAAAAAAAAAP. Ik kon ook niet meer uitslapen bij de vorige zwangerschap, alsof je lijf je aan het voorbereiden is ofzow, alleen kan dat niet met mijn baan!

Hier nog geen ongi tekenen.... Wel de bekende kwaaltjes, mijn borsten glimmen, zijn voller, tepelhoven zijn groter en hobbeliger en gevoeliger, die schijf in mijn borsten doen zeer... Daarnaast kan ik amper eten (zit de hele dag vol) laat ontzettend veel windjes, en ben lichtelijk opgeblazen... Nou nou, wat ene klachten!

@Mayo: Ik stond vorige keer met 5 weken ook bij prenatal hoor... Ik moest toen voor een vroege echo om te kijken of ik niet toevallig een maandje verder was maar dat was niet zo! Het kan je baarmoeder nog niet zijn he, pas met 7 of 8 weken maakt die een groeispurt en kom ie boven je schaambeen uit. Nu zijn het nog je darmen (heb ik ergens gelezen) Maar ik had dat dus ook, meteen een bol buikje en inhouden kon ik het niet! En dat schijnt trouwens ook heel slecht te zijn!

@Astrid: Ik ken het ook, schoonfamilie! Ik heb nu echt de leukste schoonouders die je je kan bedenken, schatten van mensen! Vorige relatie was de schoonfamilie ook kut, gedroegen zich als kakkers en vonden zichzelf heel wat, ze vonden zichzelf beter dan mijn familie! Alleen mijn vriendje was de normale, maar ja, na 4 jaar stoken van zijn kant tussen onze relatie is het dan toch door de familie uitgegaan.

En wat betreft de kadootjes, jou voorstel, doen wij thuis al jaren! 50 euro per persoon en je mag zelf weten of je kleine dingetjes opschrijft of een groot kado! Zo weet je tenminste zeker dat je wat kan met je kadootjes!

Er komt trouwens een film in de bios met Katharine Heigl (Izzie uit Grey's Anatomy en Gerard Butler van 'S WERELDS MOOISTE EN ROMANTISCHE FILM OOIT! Hij is de knapste man ever, uit de film P.S. I love you....) Romantische komedie... Weet nu even niet hoe die heet, maar als ie uit komt (in nl in oktober dacht ik) ga ik meteen heen... Zwijmel zwijmel...

@Jen: Het wordt nu toch wel heel spannend he!! Jij een dag overtijd, ik al 2... Vorige keer testte ik ook op de dinsdag positief...

@Jenny: Wanneer is jou NOD? In het lijstje staat de 27ste september maar er staat me iets van bij dat het 5 okt. was? Wanneer ga je testen??

@Edith: Ik hoop dat alles goed gaat met je, en bij jou. We denken aan je!

Liefs, Betty

goeiemorgen!

jeetje wat een berichten gisteren!

@betty: vandaag komen de testen! t lijkt dr steeds meer op!

@jen: zal t, zal t?

@jenny: voor jou ook spannend!! als dat wat marjo zegt echt waar is dan word t wat deze maand!! zullen we toch allemaal binnen 4 maande zwanger zijn??

@marjoleine: dit was voor mij ook de eerste keer dat ik via marktplaats kleren koop..in de winkel vind ik die broeken echt veeeel te duur!!

@astrid: wat ik me afvroeg.. hoe heb je in hemelsnaam een belg ontmoet? en je kent de taal nie toch? hoe heb je da voor elkaar gekregen?
dat terzijde.. hihi.. wat je zegt over kerst.. helemaal mee eens.. wij doen sinds vorig jaar lootjes trekken.. en dan surprise maken (okeej sinterkerst ist bij ons) en kadotje kopen jah.. van 30 euro of zoiets.. k wil helemaal nie van da kleine grut.. waar je niets aan hebt..

@allemaal: vandaag ga k echt wat doen.. voel me top! (tot nu toe dan) dus aan de slag! kan k eindelijk (hihi) een keer beginne met de babykamer..

liefs!

Hey Astrid nee dat van de kat wist ik niet...goh nou word ik toch wel zenuwachtig hoor. Mijn hyves werkt ook niet kan laatste tijd alleen op mijn profiel komen verder niks...geen foto's bekijken geen berichten erg irri. Jenny is mijn naam uiteraard maar die was al in gebruik vandaar de naam van mijn vriend erachter dat is babek.

@ Betty: Klinkt toch wel heel goed als ik het moet zeggen. En ja nod is 5 okt. En hopelijk komt er niks dan ga ik denk ik woensdag testen ( duim duim ).

@Jen: Kan bij jou ook alleen maar zeggen dat het goed klinkt :)

@Sjaar: Gelukkig heb je een goeie dag werkse aan je kamertje:) Hoe ga je hem eigenlijk maken?

@Mayo: Begin jij ook al stiekem je winnie de poeh tevoorschijn te halen? Of wacht je daar nog even mee?

joepie!net de mevrouw van moeders voor moeders geweest en ik heb voldoende hormonen! Jeej!Misschien stom maar het is toch een soort van geruststelling! Dat ik dus niet weinig kwaaltjes heb door te weinig hormonen oid. Denk dat ik vandaag dan ook de verloskundige ga bellen :))

@betty: je gaat vandaag testen? Ben benieuwd!

@sjaar: Hoe gaat jullie babykamer eruit zien?

Heb net ook de vk gebeld. Heb over 2 weken een afspraak en ze zei dat ik eerder een echo mag maken! :)) ben helemaal blij!mijn dag kan niet meer stuk! :))

@jenny: wanneer ga jij testen?gelijk de 5e trwns? Sorry als je het al verteld hebt hoor!beetje vergeetachtig door alles

Terug
Bovenaan