Goeiemorgen dames!
Gaan we weer, Elena kan niet meer uitslapen, en ik heb avonddiensten... GAAAAAAAAAAAAP. Ik kon ook niet meer uitslapen bij de vorige zwangerschap, alsof je lijf je aan het voorbereiden is ofzow, alleen kan dat niet met mijn baan!
Hier nog geen ongi tekenen.... Wel de bekende kwaaltjes, mijn borsten glimmen, zijn voller, tepelhoven zijn groter en hobbeliger en gevoeliger, die schijf in mijn borsten doen zeer... Daarnaast kan ik amper eten (zit de hele dag vol) laat ontzettend veel windjes, en ben lichtelijk opgeblazen... Nou nou, wat ene klachten!
@Mayo: Ik stond vorige keer met 5 weken ook bij prenatal hoor... Ik moest toen voor een vroege echo om te kijken of ik niet toevallig een maandje verder was maar dat was niet zo! Het kan je baarmoeder nog niet zijn he, pas met 7 of 8 weken maakt die een groeispurt en kom ie boven je schaambeen uit. Nu zijn het nog je darmen (heb ik ergens gelezen) Maar ik had dat dus ook, meteen een bol buikje en inhouden kon ik het niet! En dat schijnt trouwens ook heel slecht te zijn!
@Astrid: Ik ken het ook, schoonfamilie! Ik heb nu echt de leukste schoonouders die je je kan bedenken, schatten van mensen! Vorige relatie was de schoonfamilie ook kut, gedroegen zich als kakkers en vonden zichzelf heel wat, ze vonden zichzelf beter dan mijn familie! Alleen mijn vriendje was de normale, maar ja, na 4 jaar stoken van zijn kant tussen onze relatie is het dan toch door de familie uitgegaan.
En wat betreft de kadootjes, jou voorstel, doen wij thuis al jaren! 50 euro per persoon en je mag zelf weten of je kleine dingetjes opschrijft of een groot kado! Zo weet je tenminste zeker dat je wat kan met je kadootjes!
Er komt trouwens een film in de bios met Katharine Heigl (Izzie uit Grey's Anatomy en Gerard Butler van 'S WERELDS MOOISTE EN ROMANTISCHE FILM OOIT! Hij is de knapste man ever, uit de film P.S. I love you....) Romantische komedie... Weet nu even niet hoe die heet, maar als ie uit komt (in nl in oktober dacht ik) ga ik meteen heen... Zwijmel zwijmel...
@Jen: Het wordt nu toch wel heel spannend he!! Jij een dag overtijd, ik al 2... Vorige keer testte ik ook op de dinsdag positief...
@Jenny: Wanneer is jou NOD? In het lijstje staat de 27ste september maar er staat me iets van bij dat het 5 okt. was? Wanneer ga je testen??
@Edith: Ik hoop dat alles goed gaat met je, en bij jou. We denken aan je!
Liefs, Betty