Zwanger worden na een miskraam

Astrid: ik had na de curettage ook last van vloeien na het vrijen. Die baarmoeder blijft wat gevoelig blijkbaar.
En mijn buikpijn zal idd rond een eisprong zijn geweest. Maar dan de 1e dag al ei gehad en daarna nog 4 dgn kramp, als ik zelf goed reken....

Voel dat ik weer richting ei ga. Sinds pilstop heb ik in de weken tussen ms en ei enoooooooooooooooorme zin!
Haha, mannie weet ook niet wat hem overkomt als ik hem om de haverklap bespring...
Nu maar hopen dat het raak is...

Vandaag controle bij de gn gehad. Wel relaxed op zich. Kon tenminste mijn kleren aanhouden en dat scheelt met de vorige keren.

Heb de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat de curettage me tegengevallen is en dat ik vond dat hij meer info had kunnen verstrekken. Weten jullie nog? Hier wordt eerst zo'n stiftje ingebracht om ontsluiting te maken. Dat vond ik zo erg. Vooral omdat ik daarna nog een paar uur moest wachten tot de operatie. dat stond allemaal niet in de info folder die ik mee had gekregen.

Hij vond het heel fijn dat ik het aangaf. Ik was echt opgelucht. hij heeft een paar dingen opgeschreven die me dwars zaten en ze gaan nu de informatiefolder aanpassen van het ziekenhuis! Stoer he?
Dus het helpt echt om kritiek te leveren.
Verder alleen wat gekletst. Omdat ik vorige week ongesteld was geworden hoefde ik verder ook geen echo of zo. Voel zelf ook dat het weer goed zit. Had gehoopt dat wel een echo nodig was geweest, maar dan omdat ik zwanger was.....
maar ja.....
Nu voelt het wel echt als afronding. Klaar met het ziekenhuis gedoe.
Ik ben van de thuisbevallingen, dus hoop er nooit meer te komen.....

Edith

hoihoi!
Idd tof dat je dat voor elkaar gekregen hebt Edith! Daar help je iig de volgende vrouwen mee.

Update he, vorige week zondag ms begonnen, woensdag geeindgd, ik zou dit weekend een ei moeten hebben. Nu vandaag, net dus, begin ik spoantaan te bloeden! Ik voelde het gewoon lopen?!?!
Wat is dat nu? Ontpillen? Ongi alweer???? Ik snap er niets van! en ik ben zoooo teleurgesteld. Ik heb 5 weken naar komend weekend uit zitten kijken en nu dit!
Ik ben zo bang dat alle kansen voor deze maand ook weer verkeken zijn en ik wil het zooo graag weer proberen... Ik ben echt teleurgesteld in mij lichaam nu, ik voel me flink klote. Sorry hoor, iemand iets soortsgelijks?????
xx

Astrid, verdikkeme zeg! Wat is dit nu weer???

Nee, hier heb ik geen ervaring mee. bij mij duurde het dus juist heeeeeeeeeeeeeeeel lang voor ik weer ongi werd na curettage.
Alleen wat licht vloeien de eerste 2 keer vrijen.
Ik heb wel het idee dat mijn cyclus volledig van slag is. Sowieso voel ik me hormonaal nogal wiebelig, zeg maar.

Misschien was vorige week de stop-pil-bloeding en nu een echte ms? Ik heb geen idee, maar het is wel balen zeg!!!
Ik herken wel jouw gevoel van tijd verloren te hebben en wat opgejaagd om weer zw te zijn. Zouden dat ook de hormonen zijn of zo?
Frusterend!!
Sterkte meid....

Hoi!
Het vloeien heeft eergistere maar een uurtje geduurd, ik houd het maar opn ontpillen, anders weet ik het ook niet. Ik ga er gewoon nog voor dit weekend, in de hoop dat er een ei is. Ik heb wel een hele gevoelige baarmoeder! Dat is wel balen en dat maakt het klussen er ook niet relaxer op :s
Ik ben vandaag in mijn groene dagen dus we zien wel, hoewel ik wel in mijn achterhoofd probeer te houden dat de kans erg klein is. Ik hoop maar dat ik mijn ei voel tussen al die andere pijn :s
Hopen, ik ben al 4 maanden aant hopen... idd frusterend!!!
Dus jij bent ook nog niet back to normal edith, balen he...
xx

Ja, die gevoelige baarmoeder is wel balen ja. Dat is bij mij nu wel wat beter geworden. de eerste paar weken kreeg ik al krampen van een beetje volle blaas. Dat irriteerde dan de baarmoeder.
Ik verwacht dit weekend ook mijn ei.
Hopelijk wordt dit ons weekend, Astrid!
Hahaha, zullen we wel niet veel achter de compu zitten

We duimen voor het beste, he!

Terug
Bovenaan