Zwanger worden na een miskraam

hallo allemaal
ik weet hoe moeilijk het allemaal kan zijn ,afgelopen november kreeg ik bij me controle te horen dat het hartje niet te vinden was dus werd doorgestuurd en ja hoor het was gestopt met 8 weken en 5 dagen ,en laat dat ook de datum dan wezen dat mijn oma overleden was,dus de klap was nu zo dubbel ,het vruchtje wou ook niet uit zich zelf eruit dus werd onder gehele narcose gebracht en werd verwijderd.ik durde er niet meer aan te beginnen maar nu er totaal niet meer bezig mee te zijn blijk ik 6 weken zwanger te zijn ,ben wel erg bang nu en erg voorzichtig maar ben ook wel erg blij,dus bij mij na me operatie heeft het 3 maanden geduurd voordat ik weer zwaner was ,veel succes allemaal hoop dat het bij jullie nu ook eens mag lukken groetjes natascha

Hoi Astrid,

Met mij alles ok. Tenminste........ 20 mei afspraak bij de gyn, omdat mijn cyclus helaas weer uitblijft zonder dat ik zwanger ben (helaas).
Nu van de huisarts weer een kuurtje gekregen om ongesteld te kunnen worden. Ga ik morgen mee beginnen. Is een kuur van 10 dagen waarna je meteen ongesteld zou moeten worden. Dan kunnen we eindelijk met een nieuwe ronde beginnen.
Vorige keer dat ik dat kuurtje heb gehad, kreeg ik een cyclus van tussen de 4-6 weken. Dus hoop daar nu ook weer op. En anders zien we wel wat het bij de gyn allemaal doet he.
Voor mij dus nu toch echt de MMM.
Ik heb me er nu wel wat in berust, maar het blijft moeilijk.
Inmiddels bijna 3 maanden na de mk. Ik hoop zo heel erg dat ik voor oktober (uitgerekende datum) weer terug zwanger ben.

Jij in je vruchtbare periode. Wel jammer van die bloeding. Maar waarschijnlijk inderdaad van het stoppen met de pil weer.
Dus klus ze nog maar even. Wie weet ben jij de volgende gelukkige!
Ik duim in ieder geval voor je!

Groetjes Suus -XXX-

@Natscha: gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Maar een mk zegt niks over deze zw schap, he! Geniet ervan hoor!!!

@Jen: ????? Hee, gekkie, je denkt toch niet dat je wegkomt met alleen maar glitters sturen!!!!!!!!!!!!!!! Vertel, vertel....ik dacht dat je steeds pos testen had als nasleep van de mk. Heb je een echo gehad? Ooooo, je maakt me supernieuwsgierig...

@Suus: balen dat je cyclus zo achterblijft...helaas dus de MM voor jou. Ik denk aan je en hoop op een spontaan wondertje...

Ik heb vandaag of morgen mijn ei denk ik. Vind het allemaal wel spannend.  Lekker aan de klus het weekend, dus.
En nu maar duimen dat het raak is.
Ik moet zeggen, de snelle zw van crazygirl en Jen geeft wel hoop. Maar bij mij heeft dus lang geduurd voor mijn cyclus op gang kwam. Hoop dat het nu weer 28 dagen is, zoals altijd. de signale kloppen wel: nu dag  13 van cyclus en transparante draderig afscheiding, dus dat lijkt komend eitje te zijn. Van krampen of steken durf ik niet meer uit te gaan, Na de mk en cur is mijn buik veel gevoeliger en darmbubbels voelen snellen als kramp...

Pfffffff, en dan weer twee weken wachten op wat komen gaat.

Hoi edith,

Heb vrijdag 2 weken terug een echo gehad waarbij de gyn me wist te vertellen dat ik niet zwanger was, maar dat mn ei op knappen stond, dus het weekend flink geklust en met het gewenste resultaat, vrijdag kon ik dus testen, 2 testen gedaan 1 van de kruitvat, meteen een tweede streep en 1 van CB waar opstond zwanger 1-2 weken, dus denk dat ik dan ze zaterdag of zondag mn ei heb gehad en dat ik nu dus 4 weken ben!!!
Ben echt zoooo blij. Bij mn miskraam was ik dus in de derde week al bloed aan het verliezen dus heb nu hele goede hoop dat het allemaal goed gaat!! Heb nog geen bloed gezien, helaas al wel de binnenkant van de wcpot kunnen bestuderen van dichtbij. Ik had al het vermoeden van zwangerschap omdat mn borsten gezwollen waren en omdat ik al een dag of 3 misselijk was.
Kan het echt nog niet geloven dat ik alweer zwanger ben! En het is echt een nieuwe zwangerschap want had vorige week (koninginnendag) echt een hele negatieve test.
Hoe is het met jullie allemaal??

Liefs Jen

zal nog wat extra glitters strooien!!! Zoveel mazzel moet je delen ;)

Wat super knutseljuffie! Dus echt een nieuwe zwangerschap! Meteen na de MK.
Heerlijk! En ook heel fijn dat je er nu zo'n goed gevoel bij hebt!
Ik denk dat dat ook heel belangrijk is.
Ik vang je glitters en hoop dat ze mij ook zoveel geluk gaan geven!
Ik heb er ineens goede hoop op!

Groetjes Suus

Misschien ben ik nu wel een beetje te voorbarig, maar ik ben helemaal opgetogen!
Ik had eergisteren allemaal pijn in de streek van mijn eierstokken en had veel rekbaar slijm (sorry voor de minder smakelijke details). En ook netjes met manlief geklust.
Daarom wilde ik gisteren nog niet meteen met de kuur gaan beginnen, maar wilde de temp van vandaag afwachten. En wat zie ik tot mijn verbazing (want ik had het gewoon echt niet meer verwacht!) een hogere temp!
Als morgen mijn temp nog hoog is, weet ik dus zeker dat ik dus toch, na 49 dagen nog een eisprong heb gehad!
Wil me niet al te blij maken, maar ik heb zo het idee van wel!
En we hebben goed ons best gedaan, dus dan is het verder aan moeder natuur of we weer zwanger mogen zijn.
Ik denk dus dat mijn wachtweken zijn ingegaan!
Zoooo spannend!!!!
Denk dus dat mijn NOD nu rond 23 mei ligt. De verjaardag van mijn dochter die dan 5 wordt. Ik weet zeker dat ook zij zich geen leuker kado kan wensen.
Zij zou erg graag nog een zusje willen, dus wie weet.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Suus

@Jen, ooooo, gelukkig, je hebt tussendoor een negatieve test gehad. Uh, dat klinkt stom, maar je snapt wat ik bedoel. Ik ben sinds de mk met langdurig pos testen doordat er wat was blijven zitten, niet meer zo'n vertrouwen in pos testen.
Maar dus echt   een nieuwe zw schap, jippieieieieieieie!!!!!!!!!

@Suus: o wat spannend!!! En die details over draderig slijm geef ik dus ook hoor, hahaha. Nou, dat lijkt op de valreep nog een eisprong. En goed aan de klus geweest, mooi. Hee, maar wij hebben bijna gelijk onze NOD! Ik op 24 mei. Nou, dat wordt een spannend weekend voor ons beiden.....
goed dat je gewacht hebt   met die kuur, he. Of het eitje het gehoord heeft...

Nou, wachterdewacht dus weer.....

Terug
Bovenaan