Zwanger worden na een miskraam

Crazy girl,

Natuurlijk mag je reageren. Je hebt toch ion hetzelfde schuitje gezeten.
Fijn toch dat je zo gelukkig mocht zijn dat het meteen weer raak was!
Toch altijd fijn om te merken dat andere mensen met je mee leven!
Hoe gaat het met je? Ben je erg onzeker nu? (daar ben ik zo bang voor namelijk) of valt het je mee? Spannend he tot je eerste echo? Wanneer mag je voor de echo komen? Hier is dat na een mk met 7-8 weken.
Laat dus gerust van je horen he!

Groetjes Suus

Hai Susie,

Heb net nog de berichten terug gelezen en vind je verhaal zo opmerkelijk,, Hoop echt voor je dat je alles goed aanvoelde en dat het nu is gelukt!

Veel succes! Het wachten op het antwoord, wel of niet zwanger is een korte periode.. maar zo slopend!

Grtjs, Marjoleine

Hee, nou astrid die heeft een beetje last van ups and down, groene dagen zijn voorbij en ik voel practisch niets dus ik voel me teleurgesteld, weer wachten en wachten.   En ik had zo graag toch nog zwanger geweest op die bruiloft, tja, zou misschien nog een kansje hebben de eerste week juni, hopelijk toch overgevend op de bruiloft...
En hoewel ik het harstikke leuk vinden voor andere die wel in een keer weer zwanger zijn, heb ik er wel moeite mee, ik ben gewoon harstikke jalours, wie wil dat nu niet?    Vandaar dat ik me een beetje stil houd. Maar ik ben jullie wel blijvn lezen hoor.
Suus hoelang moet je nog wachten tot je meer weet?
En edith, hoe staat het er voor met jou?
xx as

@Suus: Bedankt voor je lieve reactie!! :-D Ik ben inderdaad wel onzeker, maar ben op het moment zo moe en misselijk (lees overgeven) dat ik wel het gevoel heb dat het goed zit... Maar toch is er die onzekerheid!! Kan niet wachten tot mijn eerste echo (28 mei), dan ben ik 8.5 weken als het goed is en ik  zal iets geruster zijn na de 12 weken. Er kan natuurlijk dan nog vanalles gebeuren, maar dan is de kans toch al een stuk kleiner...

@JoDi: Ik snap het voor je dat je het heel moeilijk er mee hebt dat er alweer dames zijn die zwanger zijn!! Als ik  iets kon doen voor  je (jullie), dan zou ik het echt doen!! Maar ja... Zo werkt het helaas niet!!  :-(  Aangezien jij in een hele moeilijke periode zit, trek ik me wel terug... Ga jij  je gevoelens/frustraties enz. maar lekker van je afschrijven...

Dikke knuffel crazy girl

Nee! Ben jij gek, het forum heet "zwanger worden na een miskraam"!
Ik vind het heel lief maar als ik het ff niet kan hebben dan trek ik me we even terug dat hoef jij niet te doen, hoor!
xx

Hee Astrid, jippie, je bent er weer. Nou ja, je las gelukkig wel mee.
Ik snap je gevoel hoor. Ik zit ook met een mengeling aan gevoelens hier. kan echt superblij zijn voor de zwangeren. maar idd ook zo'n nare jaloezie. Waarom de een alweer zwanger na een paar weken en ik pas weer ongi na ruim 7 wkn???
Ik merk ook dat ik veel meer gefixeerd ben op zwanger worden dan voor de mk.
soort gevoel van : ik hoor nu gewoon zw te zijn. Ik hoor met een buikje rond te lopen. Dat geeft een soort druk dat het nu dus ook snel moet.
Dat hoor ik bij jou ook. Dat je per se zwanger wil zijn op die bruiloft. Logisch, maar lieve meid, leg je niet teveel druk op....
Oh, wat vind ik het toch altijd moeilijk om dit via schrijven te moeten doen. Dan komen dingen soms niet goed over, maar As, ik leef zo met je mee. Gun jezelf om het allemaal ook te verwerken hoor. Ik merk zelf dat ik soms nog nachtmerries heb over de curettage. Dat je lijf je zo in de steek laat en dat opeens allemaal dokters over je beslissen. Terwijl ik best een zelfstandig tiepje ben....

Weet je wat ik ook zo vervelend vind?? Dat mijn moeder zo veelbetekend vraagt hoe het met me is. "Goed hoor". En dan vraagt of er verder nog nieuws is...
GRRRRRRRRRRRRR......
Oftewel: ben je al weer zwanger?????

Bah, had zo graag voor onszelf gehouden dat we nog een 3e kindje wilden, maar nu weet de hele wereld het....
Nog een week tot mijn NOD. Voel niks.Geen zware buik, geen gespannen borsten, niet misselijk, niks. Niet raak dus, volgens mij.
Heb van die supergevoelige sensitest in huis. zou al 6 dgn voor NOD kunnen testen volgens de gebruiksaanwijzing, maar dat vind ik weggegooid geld. Lijkt me sterk namelijk.
Ga toch maar braaf een weekje wachten...

Liefs, van een beetje mopperige Edith

Hee, je snapt iig hoe het voelt... Die bruiloft, tja het is stom dat ik me daar zo op richt en is dat voorbij dan is er nog de bevallingsdatum van die andere zwangere die 7weken scheelde, en dan mijn eigen uitgerekende datum, er zal altijd wel EEN datum zijn waardoor je je rot kunt voelen, al mag ik toch wel hopen dat ik voor oktober wel weer zwanger ben. Nu de hoop maar op juni gooien,en wat jij zegt dat je het voor jezelf wilde houden en iedereen het nu weet, dat heb ik ook. Ca va??? Oui ca va....   oh is maar een kleine ca va.... en eet je eens wat   meer ben je gelijk wer zwanger. Heel vervelend. en oei het klink ego dat   ik jaloers ben, tuurlijk is het geweldig voor degene voor wie het meteen raak is en doodeng natuurlijk niet te vergeten, maar ook een steek in mijn hart daar ben ik heel eerlijk in.
En ik ben er veel te veel mee bezig, op momenten valt het mee hoor. Maar het was zo perfect, we wilde graag een het zelfde leeftijdsverchil als tussen de andere kids, en we zouden beginnen eigelijk in februari, en bam, precies zoals we het wilden en nu dan met de man vanwie ik wel houd, kon niet beter gewoon! Ik had nu ook mooi rond moeten zijn.  Je hebt er geen bal aan dat terug kijken en ik heb me ook donderdag vorgenomen elke dag iets te doen wat ik leuk vind, want er zijn soms nog dagen dat ik de deur niet uit wil om bolle buiken te vermijden.   Ik heb hier ook veel te weinig afleidng, ik ken hier niemand   praat de taal niet en vriendinnen in NL hebben zoiets van 'get over it', heb ik het gevoel. Ik kan nu alleen nog hopen op een normale cycles en geen 35 dagen of zoiets. En misschien kan mijn moeder van daarboven me in juni een handje helpen, dat mijn gebedjes uitkomen... tja, tblijft toch gewoon klote he...
Jij moet ook nog een week wachten op de ms, dan lopen we precies gelijk! Maar weer wachten dan he ;)
xx

Terug
Bovenaan