quote: SanPap reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2009 08:00:25&apos
);
@ Suusie: Jeetje meid wat heb jij een lange cyclus... geduld is een schone zaak... Ben je niet naar de huisarts geweest met je lange cyclus? Want daar kan je wel een hormoonkuur voor krijgen, zodat je wat vaker een "eisprong" hebt... Ik heb namelijk niet alles terug gelezen, dus misschien heb je het ook al eens verteld.
Whwhwhaaahh wij met hemelvaart lekker in bed duiken, hihi. Wij gaan lekker van genieten....
Ik moet wel zeggen, nu ik eindelijk weer ongesteld ben geweest en het "idee" heb (of dat ook zo is weet ik niet, moeten we eerst afwachten) dat mijn cyclus weer terug is.... het wel spannend vind om er weer voor te gaan.... Weer rekenen wanneer ben je vruchtbaar, en dromen over een beeb... maar ja dan is het hopelijk over een paar maanden zo ver... en dan weer die angst om het te verliezen.... Mijn verloskundige heeft gezegd, dat ik met 7 á 8 weken mag komen, zodat ze een hardje kunnen zien.... En toen zei de gynaecoloog dat ook nog eens: en als we dan een hardje zien is het 1 % kans dat het MIS gaat..... Tsss dat is lekker, behoorde ik tot die 1 % want mijn vruchtje heeft geleefd tot ongeveer 9 en een halve week.....
Dus als het weer zover mocht zijn, wil ik met 7 á 8 weken een echo, en dan eis ik er met 10 weken nog eentje.... Het is wel goed... en met 12 weken krijg je er toch nog eentje of niet?
Hopelijk mag het snel raak zijn..... maar niet te veel mee bezig zijn, want dat is ook niet goed, maar toch doet een vrouw dat denk ik al snel.... Hoe ervaren jullie dat?
Al die zwangeren om ons heen, doet mij wel eens pijn. En mijn moeder die dan zegt: Doe dat maar niet, want dat is niet goed als je zwanger bent... En die vragen en blikken van: Ow ze drinkt geen wijn, zal ze weer zwanger zijn. Je ziet het gewoon aan die blikken... zo klote.
Maar goed dat zal er wel bijhoren.... Gelukkig heb ik een hele lieve man... de schat.
@ Edith en Suus: Voor jullie weer een spannende tijd. Hopelijk mag het zo zijn voor jullie!! En dan kom ik er achteraan, goed... hihi. Ik duim heel hard voor jullie.
Ik zat op op een forum, zwanger worden met een stuk of 15 meiden. Ik heb samen met twee andere dames een miskraam gehad, de rest is allemaal zwanger... Vruchtbaar groepje. Hopelijk mag ik me er snel weer bij aan sluiten
Oja en suusie, ik herken dat gevoel dat je zwanger wil zijn, voordat het de datum is dat je anders uitgeteld zou zijn. Ik was anders 29 augustus uitgeteld... Hopelijk mag het voor die datum weer raak zijn voor ons allemaal.
'Liefs SanPap
@SanPap
Jeetje wat een verhaal zeg. Ik ben 2x zwanger geraakt door de pil heen. 1x een miskraam en 1 gezonde zoon. Mijn zoon is nu 1,5 jr en wouden we het toch graag proberen. Nu niet in 1 x raak maar naar 3 maanden en naar 5,5 week weer een miskraam. Ik heb nog geen flauw idee hoe mijn cyclus nu is... en zet dus ook mijn beste beentje voor. Groot gelijk heb je dus dat je donderdag de heledag in bed ligt! Ik temp nog niet.. wil eerst afwachten wanneer ik weer ongesteld word.. als ik niet zwanger word... Ik heb ook net als alle andere dames het gevoel dat je weer zwanger wilt zijn voor de uitgerekende datum. Ik heb pas net de miskraam achter de rug dus heb iets meer tijd.. Ik duim voor jullie allemaal!