Zwanger worden na een miskraam

Hee dames
@Edith: spannend zeg!!! Maar een streep is toch een streep niet waar?
@Suus: toch jammer dat het niet gelukt is, jullie hadden zo jullie best gedaan toen je je ei had gevoeld! Vervelend dat die gyn een hele cycles af wil wachten, zeker als ze zooo lang zijn, ik begrijp je dubbele gevoel als je de medicijnen in huis hebt... Maar je moet idd wel op een lijn zitten   met je man. Heb jij voorheen ook aan de clomid gezeten of niet?
Mijn NOD zou zondag zijn, ik hoop maar dat ie op tijd komt, dat we iig een normaal cycles heb, ik ben wel zeker ervan dat ik een ei heb gehad, precies wanneer weet ik dan niet, maar ik heb anderhalve week geleden zoveel pijn gehad, dat moet mijn ei zijn geweest!   Waarschijnlijk is dat lijf er dan nog niet klaar voor he, dan maar hopen voor juni...
Dames, ik ga jullie even een paar dagen verlaten, zie het als een vakantie voor mijn koppie, koppie is er veel te druk mee... Ik ga een paar dagen lekker hobbyen, ik heb nog zat te klussen, en even 'eruit', dat begrijpen jullie misschien wel .
Tot later
Liefs astrid

@Astrid: goed om je hoofd even leeg te maken en met iets anders bezig te zijn. Veel plezier!!

@Suus: toch ongi, balen hoor. Tja en dan nog een cyclus wachten...snap de gyn ook wel,die wil getalletjes zien natuurlijk.
Toch maar je geduld bewaren dan? Om niet met je mannie op een lijn te zitten is niet fijn.

Dat merk ik nu weer. Mijn mannie reageerde met een diepe geirriteerde zucht dat ik al getest had. Hij vind dat we het gewoon allemaal af moeten wachten.
Ik heb hem proberen uit te leggen dat ik heel moe ben dat ik graag wil weten of dat nou van een zw schap komt. Nu kan ik beter met die moeheid omgaan. Je zo belabberd voelen en niet zwanger zijn, dan zou ik pas ongerust worden.
Maar ja, die mannen staan er verder vanaf. voelen niet 24 uur wat wij voelen. Hij was er gewoon nog niet zo mee bezig....
Wel een beetje teleurgesteld hierom...

Ha Jen, ja goed he!
Gisteren nog eens getest, maar vergeten dat ik 2 glazen water en 2 mokken koffie ophad, dus lichtere streep dan dinsdag, haha. Suffe ik.
Ben nog steeds erg moe. En op de een of andere manier heb ik er dit keer een heel goed gevoel over.

maar ik ben nog steeds VOOR mijn NOD aan het testen hoor! Dus op of  na mijn NOD nog maar eens s ochtends testen voor een vette streep.
Ja, ik zou dan 31 jan uitgerekend zijn idd.  
Maarre,  ik heb de JGmoms al gemaild dat ze eens nieuwe mamaclubs aan moeten maken, want die van december en januari bestaaan nog niet!  
Waar zit jij dan?

Hoe is het verder met jou? krijg je binnenkort al een vroege echo?
Lijkt me zo spannend....

Liefs, Edith  

Hey Edith,

Zo had mijn man ook gereageerd kunnen hebben! Die vond het ook altijd onzin dat ik er zo mee bezig was al voor NOD. Heb hem toen ook eens geprobeerd uit te leggen dat je van alles voelt in je lichaam, waardoor het erg lastig is om er niet mee bezig te zijn en maar gewoon af te wachten.
Nu na de miskraam is juist ook hij heel erg ermee bezig. Het heeft hem wel veranderd. Vooral omdat het ook al zo lang duurt natuurlijk.
Hij was dit keer juist degene die erover begon dat hij er een goed gevoel over had.
Maar ja, we weten helaas inmiddels wat daar van is gekomen.

Wel balen dat hij zo reageerd he, je hoopt toch ook op een beetje (voorzichtige) blijdschap!

Vandaag je NOD toch? Heb je vandaag weer gestest?
Ik vind het zo spannend voor je! Ik hoop van harte dat je nu snel een dikke vette streep te zien krijgt!

Groetjes Suus

Hoi edith,

We zitten mu bij zwanger zijn, hebben we een uitgerekend in januari stukje, Ik ben zo ongeveer de 15de uitgerekend, maar denk dat ze baby de 2de januari al gaan halen. In verband het het formaat van mn eerste kindje (ruime 9ponder).
Of je nou voor of op je NOD positief test, zwanger is zwanger, dus geniet er nou maar van!!!!
Ik krijg 5 juni de eerste echo met bijna 8 weken denken we. Weet het natuurlijk niet helemaal zeker omdat ik niet meer ongesteld ben geworden na de miskraam. Heb echt zo'n mazzel gehad.
Maar als je zin hebt moet je je ook maar bij de uitgerekend in januari club voeger bij   zwangerzijn. We hebben trouwens allemaal al een keer naar jongegezinnen gemaild, maar het haalt weinig uit, er komt geen reactie.

Liefs Jen

Vanochtend vroeg getest. Grrrrrrr weer een lichte streep.
Nu dus op mijn NOD. Had zo gehoopt op een vette streep nu.
Maar dit was een andere test en ik was  nog wat slaperig vanochtend dus ik had hem in het potje laten staan en niet plat neergelegd daarna, zoals moest.

Nou ja, het blijft een streep en nog steeds geen RD's dus dat geeft hoop.
En nog steeds supermoe. En gistern heftige misselijkheidsaanval. Gelukkig vandaag niet.

Ach, wat maakt het ook uit...Suus, Astrid, Sanpap en Keanosmama hier komen mijn glitters!
Zooo, dat heb ik gedurfd, hahahah!!!!!!
Begin het toch echt een beetje te geloven dat ik zwanger ben.
@Jen: had jij ook zo lang een licht streepje? Ik zoek je later wel op bij de januari moms.

EDITH: Joepie, gefeliciteerd!!! je bent gewoon echt zwanger!! Echt helemaal geweldig. Ga er echt lekker van genieten, want een STREEP is een STREEP!!!!

Hier een heerlijk weekend gehad!! Mijn "ei" zou dit weekend komen, maar helaas heb ik heb nog niet gevoelt. Geen slijmerige afscheiding en geen gevoelige borsten en een opgeblazen gevoel, zoals ik de twee rondes voor mijn miskraam had.... dus ik ben bang, dat ik weer een lange cyclus ga krijgen... ik word er zo verdrietig van....
Mijn mannetje zegt nog: misschien is je "ei" gewoon een paar dagen te laat, hoeft toch niet persee weken te laat te zijn. Gewoon rustig afwachten.

Grrr ik weet dat hij gelijk heeft, maar gewoon het gevoel dat mijn lichaam na de miskraam totaal de weg kwijt is. 1 menstruatie na 15 februari heb in nog maar gehad (15 februari ben ik mijn vruchtje definitief verloren). Laten we hopen dat deze ronde niet weer zolang duurt....

@ Suusie: hahah ik moest wel lachen hoor, dat je eerder wou beginnen met de hormonen, zodat je deze ronde ook al eerder een kans hebt op een zwangerschap. Mannen zijn daar toch iets nuchterder in denk ik... Ik zou het namelijk ook zo bedacht hebben. Hopelijk is het niet meer nodig en ben je deze ronde gewoon zwanger!! Laten we met ons allen hopen daarop.

@ Astrid: Hoe was je vakantie voor je koppie? Ik snap het helemaal hoor, want dat zwanger worden wordt voor ons allemaal wel eens teveel denk ik. Tenminste daar loop ik nu wel een beetje tegenaan. maar rustig afwachten, meer kan ook niet.

@ marjoleine: Hoe is het bij jou? Heb je het al een plekje kunnen geven? Hopelijk  krijg jij ook snel weer je menstruatie en weet je weer hoe je cyslus is... Waar we natuurlijk op hopen, is dat je helemaal geen menstruatie meer krijgt en gewoon zwagner bent!! duimen, duimen, duimen.

Oja en van het weekend nog twee mensen nieuws gekregen dat ze zwanger zijn. Eentje is 8 weken (heeft 1 echo gehad) en eentje is 10 weken (nog niet eens een echo gehad).... Tsss wordt ik wel een beetje verdrietig van... bij die mensen (ik gun het ze echt heel erg hoor) gaat het toch meestal goed. Wij hadden onze mond gehouden tot 12 weken en blijkt dat het bij 9,5 week mis is gegaan...
Hopelijk mag ik ook snel goed nieuws brengen.....

Fijne dag allemaal.

Liefs SanPap

Nou hier ga ik weer verder met werken.

Terug
Bovenaan