Zwanger worden na een miskraam

@zwanger2be: vreselijk van je mk. Sterkte meid!
Ik heb begin maart bij ruim 6 wkn een mk gehad. Moest na 2 weken nog curettage ondergaan omdat niet alles weg was. Pas 5 en een halve week later weer ongi. Maar in deze tweede ronde wel weer zwanger!
Eng dat ik het vind....

Ik ben het met Jen eens: zorg in ieder geval dat je een keer een negatieve test hebt gehad. Ik bleef 2 weken na de mk pos testen houden, maar ik was dus ook niet schoon.

maar dit geeft wel hoop: jen in de 1e ronde al weer zwanger en ik in de 2e. Het kan dus best snel weer.

Hey meiden,

Hier ben ik weer even een keer.
Heb er nu een week na mijn MK opzitten, raar, leeg  gevoel blijft het nog steeds.
Maar goed, de knop moet nu even nog om,en dan weer wachten op een nieuwe kans.
Vanmorgen heb ik een test gedaan om te kijken of de hormonen uit mijn lijf zijn, en de test was in ieder geval nu negatief.
Dus dat is al iets....

Volgende week naar de huisarts en kijken of ze met de inwendige echo kan zien of er niets meer zit.
hoop dat alles nu ook weg is....

Hoe gaat het verder met jullie?
Nog enigzins een beetje leuke pinksteren gehad?

Liefs An

Hoi An,

Heel herkenbaar hoor, dat lege rare gevoel!
Dat is bij mij inmiddels wel wat weggesleten. Maar het idee dat ik even ver geweest zou zijn als mijn schoonzusje, geeft nog steeds heel wat pijnlijke 'steekjes'.
Dat zal wel even duren voordat dat overgaat. Ik denk pas als ik weer zwanger zal zijn.

Tegenstrijdig is dat he, die negatieve test. Aan de ene kant wil je dat helemaal niet zien, maar aan de andere kant ben je er blij om, want het geeft ook aan dat er weer een nieuwe kans is.
Hopelijk is je buik mooi schoon en kan je ook echt verder gaan kijken.

Sterkte nog in ieder geval!

Groetjes Suus

An, dit klinkt alsof je lijf er weer klaar voor is.
Hopelijk is de echo ook schoon, dan hoef je in ieder geval niet zo'n rottige curettage.

Suus en Astrid: ha gelukkig, jullie zijn er ook nog!!
Denk veel aan jullie hoor!!!

Hier gaat alles z'n gangetje. Ben wel erg moeoeoeoeoe...

Liefs,

Edith

Hallo,

Mag ik ook mee kletsen.
Ik had al een berichtje neer gezet van( ik kan me hier ook aansluiten)
Ik had zoveel vragen. Ik had het hier nog niet gezien Anders had ik het hier neegezet die vragen.
Maar heb ondertussen al wat antwoorden gevonden.
Vandaag op nacontrole geweest. En nu kan ik het echt afsluiten hoop ik.
Maar alles was schoon zou dan de hcg ook uit je lichaam zijn??
Ik denk het wel toch.

Sandra,
soms kan het hcg nog wat langer in je lijf blijven.
Als je het zeker wil weten kun je nog een zw test doen. Als die negatief is, weet je zeker dat alles weg is en kun je weer opnieuw ervoor gaan!

heel veel sterkte...

Edith

Hoi sandra,

Doe inderdaad een testje, bij mij duurde het zeker 4 weken voordat het HCG uit mn lijf was! Ieder lijf is anders, dus misschien is het bij jou al wel weg!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan