Zwanger worden na een miskraam

Dag Dames

Kan er nog eentje bij?

Op 23 april heb ik een curretage gehad bij een zwangerschap van ruim 9 weken.
Op de echo  was helaas geen hartactie te zien geweest.

Aanvankelijk wilden we wachten met een nieuwe zwangerschap tot na de zomer.
Maar we zijn eigenlijk toch meteen aan de slag gegaan.
Helaas ben ik zondag ongesteld geworden.
Dus op naar een nieuwe ronde.

Tot 4 weken na de miskraam heb ik ook nog positieve testen gehad.
De strepen  werden wel steeds vager, tot ze uiteindelijk helemaal verdwenen.
Bij mij heeft het dus meer dan 6 weken geduurd voor de cyclus weer op gang kwam.

Omdat ik zowel bij mijn dochtertje als bij de miskraam tijdens de zwangerschap de eerste maand gewoon ongesteld ben geweest, had ik nog even de hoop dat het nu ondanks het bloedverlies toch gelukt was.
Maar helaas woensdag negatief getest.

Duimen dat het deze maand wel lukt!

Groetjes, Rinke

Hoi!
daar ben ik dan weer. Het heeft me wel goed gedaan even eruit te piepen al heb ik wel mee gelezen, bezig ben je er toch mee he.
Heb ook zelfs in slecht anderhalve week een hoop ups and down gehad. Die bruiloft komt dichterbij en ik zie er als een berg tegenop.
Dan heb ik ook nog net als vorige maand na mijn ms zo'n vreemd onderbuikgevoel en af en toe lichtjes bloedverlies, tis allemaal zoo vaag. Vandaag zijn welde pijnen van mijn ei begonnen, precies op de goede dag, dus dat is mooi en dat zil zeggen klussen de komende 5 dagen! Met de kiezen op elkaar he !
Ik had trouwens wel een theoriebedacht   over mijn vreemde gevoel en dat tussentijds bloedverlies die ik met jullie wil delen, kijken wat jullie er van vinden, komt ie:
ik heb dus een vreemd onderbuikgevoel vanaf NA mijn ms, en ook dus een klein beetje bloedverlies na sex vanaf dan tot mijn ei he, nou had ik zo bedacht vandaag dat mijn vreemde onderbuikgevoel kan komen van het opbouwen van de laag waar een bevrucht ei zich innesteld, dat legt de baarmoeder klaar elke maand voor het geval dat.. en omdat alles nu zo gevoelig is door die curetages voel ik DAT misschien. Dat kan tevens verklaren dat ik alleen VOOR mijn ei vloei na sex en niet erna want dan gaat de baarmoeder op een andere manier werken.
Wat vinden jullie daarvan? Klinkt mij aardig in de oren, mischien omdat ik ook graag WIL geloven dat dat het zou kunnen zijn en ik dus gewoon alle kansen heb deze maand. Ik ben er zoo weer aan toe. Emotioneel gaat het wel betre dan vorige maand,als weet ik zeker dat als het niet raak zou zijn dee keer, er toch weer een traantje komt...
@suus: hoe is het verder met jou? zit jij weer in zo'n lange cycles ?

@hoi aan sandra, an en rinke, welkom (helaas natuurlijk he)...

Tot later! en sterretjes voor mij strooien he, ik zit in mijn eerste groende dag!!!

Hey allemaal,

Hoe gaat het met jullie, het is bijna bij ons nu 2 weken geleden sinds ik de mk kreeg.
Heb vorige week getest en dus negatief...dus ben wel weer "klaar" om te beginnen, maar vind het ergens ook nog wel een beetje eng...stom he?
Bang dat het toch misschien weer mis kan gaan...

En aan de andere kant heb ik er  super veel zin in...en kan ik wachten tot ik weer zwanger zou zijn.
Maar even een vraagje..ik ben 1.69 en weeg 85 kg.
Hebben jullie, of kennen jullie mensen die last hebben van overgewicht en toch zonder problemen zwanger worden.

Ik weet nu wel dat het kan...maar hoop dat ik dan niet al te veel complicaties ofzo erbij krijg.

Fijne avond allemaal....

@JoDi2: zal voor je duimen in je groene dagen!!!
@Rinke 76: succes ermee deze maand, hopelijk lukt het
@ sandra24: ik heb ook negatief getest, en dan zijn de hormonen denk ik wel uit je lijf,vraag voor de zekerheid dan even na bij de huisarts..ga ik dinsdag ook even doen..

Doeiiiiiiiiiiii

Hoi,

Bij mijn eerste was ik 85 kilo en 1.76. en ben ik ook gewoon zwanger geworden. Het duurde maar 6 maanden. Je kan nu natuurlijk ook gewoon lekker gaan sporten en proberen een beetje af te vallen, dat kan nooit kwaad. Zolang je maar geen extreme dieeten gaat doen.
Dieeten voor je zwanger wil worden heeft helemaal geen nadelig effect op je kind. Zolang je maar stopt met dieeten als je zwanger bent.
En bedenk dat het ook kan tegenwerken als je je heeeeel druk maakt over dingen!

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs Jen

Hee....
ik moet iets kwijt...
Ik heb het idee sinds gisteren dat ik gevoelige tepels heb. Kom net mijn groene dagen uit en had gisteren ook het idee in vlagen wel een ietsiepietsie beetje misselijk te zijn...
Daarbij moet ik zo vaak naar de wc voor een grote boodschap dat heb ik nooit, alleen... de laatste keer dat ik zwanger was, nu heb ik liever niet te veel symptonen zoals die keer maar toch... Maar ik durf het niet te geloven, straks houd mijn lijf me voor de gek en krijg ik weer zo een grote klap... Ohhh, ik ben de hele dag aan mijn borsten aant voelen of ze nog gevoelig zijn...
En nu nog anderhalve week wachten. Duimen julie met me mee???
Zaterdag dan die bruiloft en ik heb een test in huis dus ik ga die zaterdag ochtend doen, 8 dagen te vroeg maar ik wil me niet de kans ontnemen misschien wel te weten dat ik zwanger ben op die stomme bruiloft waar ik al weken tegen aan loop te hikken. Ik weet ook dat als hij negatief is het eigleijk niets zegtaangezien het 8 dageb te vroeg is. (met mijn testen kun je wel twee dagen te vroeg testen dus eigelijk dan 6 dagen te vroeg...) wat vinden jullie?

Over je vraag over het gewicht, daar heb ik geen idee van. Overgewicht is niet goed dat weet ik wel, maar ik zie er om me heen zat kindjes krijgen, die toch ook wel een beetje overgewicht hebben.... Ik denk niet dat je je daar (nu al) druk om hoef te maken ;)
xx

@ JODI: Spannend voor je meid! Ik duim heel hard voor je, dat het maar raak mag zijn. Ik snap heel goed, dat je die test als doet, voordat het eigenlijk kan. Inderdaad grote kans dat het negatief is, omdat je gewoon te vroeg bent,maar je weet maar nooit! We gaan met ons allen voor je duimen.

Hier gaat het zijn gangetje. Ik ben gisteren ongesteld geworden! Balen natuurlijk, maar ik heb mijn regelmaat na de miskraam in elk geval weer terug. Dat heeft toch ruim 4 maanden geduurd.... pfff Dit was de eerste keer, dat er precies 4 weken tussen zat! Hopelijk is volgende ronde voor mij weggelegd!

@ NATHALIE: wauwwww gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ben zo blij voor je! Geniet er maar van! Succes bij de internist.... hopelijk en ik duim voor je, dat deze zwangerschap mooi mag worden! EN dat jij over 9 maand een mooie baby in je armen hebt!!!

Verder heb ik nog niet gelezen., Ik ga snel weer aan het werk.

Liefs SanPap

@Astrid; OOOOOOOOOOOO, wat spannend meid....
met de xtra gevoelige test van sensitest kun je 6 dgn voor je NOD testen. Ik had 5 dgn voor m'n NOD een pos test in handen. maar ja, 8 dgn ervoor....das wel vroeg.

hoop het echt super voor je.
duimerdeduim....

Ik ben vandaag 6 wk en 3 dgn. Jipppiiieeee, al 1 dag verder dan de vorige keer!!! Toen kreeg ik de mk bij 6w2d.

heb goede hoop. nog steeds doodmoe.....

Terug
Bovenaan