Zwanger worden na een miskraam

Edith, had jij ook dat je kwaaltjes komen en gaan?
Tis natuurlijk, ALS het zo is, zondag pas bevrucht he.... Dus een innesteling duurt een paar dagen,als alles goed gaat...
Pff dit is echt slopend hoor,ik ben zooooo bang dat mijn lijf me voorde gek houd,,maar zoals vorige maand voelde ik echt NIETS, en nu WEL...
De tijd gaat zo langzaam!
Maar fijn dat je een dagje verder bent nu!

Hallo Dames,

Ik ben er even 2,5 week uit gestapt en ben lekker met vakantie geweest. Wel erg ziek geworden maar ze zeiden ook dat op dat moment de stress er uit kwam. Gelukkig heb ik wel goed mijn hoofd leeg kunnen maken en even kunnen focussen op manlief en mijn zoontje van 1,5. In de tussen gelegentijd ook weer nieuwe mensen er bij gekomen en in eens 2 zwangere onder ons! Knutseljuffie eb Edith, echt super! Van harte gefeliciteerd!
JoDi, Ik hoop echt heel erg voor je dat je gelijk hebt maar 8 dagen voor je NOD testen is wel heel erg vroeg. Het kan zijn dat je dan als nog een negitieve test krijgt terwijl je misschien wel zwanger bent. Je zal dan misschien onterecht heel erg teleurgesteld en verdietig zijn terwijl het misschien niet nodig is en dan met oog op de bruiloft...

Helaas bij mij ook niet gelukt. 1 dag eerder dan ik had uit gerekend wanneer ik weer ongi moest worden werd ik ongesteld. Ik heb daarvoor de eerste dag van de bloeding bij de miskraam gebruikt. Gelukkig heb ik nu dus nog wel een normale cyclus. Hopelijk deze maand! 3 juni ongi geworden dus ovulatie en NOD lmoeten nog komen. Aheawahhaa.. Wat gaan dagen langzaam als ze eens op moeten schieten!

@Suus.. HOpelijk krijg je snel weer een regelmatige cyclus.. Naja, in zoverre, Hopelijk word je helemaal niet meer ongesteld en ben je gewoon snel zwanger! Dames.. Ik blijf aan jullie denken en duimen!!

Liefs, Marjoleine

Astrid, ik werd de weken na de cur helemaal gek van mijn lijf. Voelde van alles. Snel buikpijn. Vloeien na het vrijen etc....
Het duurde toen 5 wkn voor ik weer ongi werd. Maar ja, de maand erna al weer zw.
Maar ik vond wel dat mijn lijf de kluts kwijt was na al die vliegende hormonen.

Ik ga je nu toch ook heeeeel veeeel PLEZIER wensen met die bruiloft. Fixeer je niet teveel erop...ik weet dat je er veel mee bezig bent. Maar theoretisch gaat het gewoon niet lukken dat je een pos test in handen krijgt voor die tijd....  Ook al ben je wel zwanger...enorm balen....
ik denk aan je....

Edith

even snel hoor, vriendlief wil filmpje kijken.
Jullie hebben gelijk, allebei, het is veeeeel te vroeg,dat weet ik maar ik ga het toch doen in de wetenschap dat  ALS het negatief is (waarschijnlijk dus) de hoop nog  NIET verloren is, op die manier kan ik alleen maar winnen... ?! Plus ik heb even iets om naar af te tellen.
Ja, logische theorie he... ...
Wat had het toch handig geweest als je babytjes gewoon kon bestellen he

Hahahaha, As, je hebt helemaal gelijk hoor! Ik zou het ook doen. Tip: extra gevoelige test met ochtendurine. En de avond ervoor niet veel drinken. Heb je goed geconcentreerde urine....

Hm, wat die babies bestelllen betreft....hoe ze gemaakt worden vind ik toch ook wel erg leuk...

Wat denk je wat he! Belt net mijn schoonmoeder om me te vertellen dat ze nu ineens die kleuren van de sjaaltjes hebben gewisseld en dat ik -natuuurlijk- een andere kleur krijg dan ik dacht. Ipv turquoois nu koningsblauw!
Daar gaat mijn armbandje van mijn dochter dat bij mij zou passen, en de speciaal gekochte oogschaduw en ketting...  word je toch niet goed van!!!!

Terug
Bovenaan