quote: JoDi2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 08:51:11&apos
);
tjongejonge, wat een verhaal!
Ja,ik denk ook dat het je eisprong is hoor, en ik hoop dat het eenmalig is, net als bij mij!
Ik heb het een dag of 3-4 gehad en op het hoogtepunt dat ik amper kon lopen van de pijn, mijn vriend wilde mij ook naar de dokter brengen toen, maar ik kende deze pijn van het stoppen met de pil, toen ben ik ook kruipen door het huis gegaan.
Altijd prettig te lezen dat je niet de enige bent in iets he
Ik hoop dat het dus voor jou het zelfde gaat als bij mij, datje volgende eisprong je niet marteld! En dat manlief niet wil klussen... ja, hij is natuurlijk bang dat ie je nog meer pijn doet he!
idd nogsteeds goed tekenen hier, gisteren misselijk en vandaag weer ohhhh ik hoop het zooo!
Ik duim voor jou, jij duimt voor mij?!
gr
De eisprong.. De hele maand ben je gefixeerd op die datum en nu verkramp ik helemaal. Vandaag helaas ook niet veel beter dan gisteren.. Maar ja, het kan allemaal nog. Ik blijf duimen. Voor jou, voor alle andere dames en natuurlijk voor me zelf.
Hopelijk houden de pijnen nu gewoon op.. "Klussen" met pijn doen we niet maar toch blijft het gevoel een beetje aanhouden. Moet je meer een maand wachten..
Grtjs!