Hoi!
Bruiloft was afgelopen zaterdag en zondag, ik vertel de volgende keer meer over, ik ben dus wel lichtelijk ingestort daar maar....
zondag mijn NOD, enik voel nogsteeds van alles, grote gevoelige borsten, ik blijfnaar de wc gaan met die borrelende darmen, cremerig slijm (schijnt een teken te zijn) en vanmorgen ook nog misselijk! Hopelijk morgen weer!
Ik weet niet of ik kan wachten met testen tot zondag hoor, ik heb gelezen dat je met kruidvat ook ietdie eerder kunt testen...
Als ik nu niet zwanger ben, heb ik geen vertrouwen meer inwat ik voel hoor! Ik voel me gewoon zwanger,al sinds vorige week maandag, zoals ik heb gezegd. Het is pas een week maar het lijkt wel twee maanden, erg is dat he!
@keano.. dinges (sorry kan het even niet terugkijken nu) eerste ei na de ms deed heel veel zeer, toch veel geklust idd zoals suus zei met de kiezen op elkaar, laatste ei, heb ik gelukkig welgevoeld, maar niet met zoveel pijn!
@ suus: hoe is het met jou? Vertel? Ben je er nog veel mee bezig? Hoe lang nog voor je naar de gyn mag?
grxx
morgen probeer ikover de bruiloft te vertellen, nu filmpje kijken met mijn lief 😉