Zwanger worden na een miskraam

Hallo dames, even snel een berichtje vanaf mijn werk. Heb vandaag voor het eerst weer mijn eisprong en het verbaasd me dat deze me nu gewoon pijn doet. Heeft 1 van jullie weer ervaring mee. Eigenlijk moeten we nu aan de klus, maar ben een beetje angstig voor pijn. Wat nu?

Grtjs, Marjoleine

Hoi Keanos mama,

Na iedere zwangerschap kan je eisprong anders 'aanvoelen'.
Ik voelde hem voorheen aan de rechterkant ook heel goed. Lag soms gewoon dubbel van de pijn. Dus dat was even kiezen op elkaar, maar dan weet je dus wel zeker dat je op tijd hebt geklust. Zo is mijn zoontje ook ontstaan
Het doet even zeer, maar dan he je ook wat

Hoi Astrid, wanneer is eigenlijk je NOD dan?
Je kan het natuurlijk altijd proberen he!

Enne....je zou misschien ook tegen je schoonmoeder kunnen zeggen dat je er al bijpassende assecoires bij had gekocht en datje toch graag de turqoise (schrijf je dat zo?) sjaal wilt hebben? Of staat ze daar niet voor open?
Volgens mij heb jij er al heel veel zin in (ahum).
Sterkte alvast!

Enne, ik duim voor je dat je gewoon lekker vroeg psoitief test. Ga je toch met een lekkerder gevoel!

Groetjes Suus

Hoi!
Bruiloft was afgelopen zaterdag en zondag, ik vertel de volgende keer meer over, ik ben dus wel lichtelijk ingestort daar maar....
zondag mijn NOD, enik voel nogsteeds van alles, grote gevoelige borsten, ik blijfnaar de wc gaan met die borrelende darmen, cremerig slijm (schijnt een teken te zijn) en vanmorgen ook nog misselijk! Hopelijk morgen weer!
Ik weet niet of ik kan wachten met testen tot zondag hoor, ik heb gelezen dat je met kruidvat ook ietdie eerder kunt testen...
Als ik nu niet zwanger ben, heb ik geen vertrouwen meer inwat ik voel hoor! Ik voel me gewoon zwanger,al sinds vorige week maandag, zoals ik heb gezegd. Het is pas een week maar het lijkt wel twee maanden, erg is dat he!
@keano.. dinges (sorry kan het even niet terugkijken nu) eerste ei na de ms deed heel veel zeer, toch veel geklust idd zoals suus zei met de kiezen op elkaar, laatste ei, heb ik gelukkig welgevoeld, maar niet met zoveel pijn!
@ suus: hoe is het met jou? Vertel? Ben je er nog veel mee bezig? Hoe lang nog voor je naar de gyn mag?

grxx
morgen probeer ikover de bruiloft te vertellen, nu filmpje kijken met mijn lief ;)

Nadat ik vanmiddag dat stukje op het form had zeget werd de pijn alleen maar erger. Heb werkelijk dubbel gelegen van de pijn, gehuild van de pijn en toen ik ook nog bijna flauw viel was voor mij de maat vol. Ik heb de huisartsenpost gebeld en mocht direct komen. Ik was vrijwel direct aan de beurt en heb gewoon een 3 kwartier  bij de arts  gezeten. Het ene onderzoek na het andere. Toch twijfels omdat er na de mk toch nog iets stoilsels te zien waren en ze waren bang voor ontstekingen en infectie's. Mocht dus om 22.00 uu nog even langs de poli gyneacologie. Weer een extra echo gehad en vele andere onderzoeken maar ook zij konden niets vinden. Ook de gyneacoloog verwacht dat het ovulatiepijnen zijn. Gelukkig geen enge infectie's en dergelijke...
Ik kan er bijna niet bij dat de ovulatie nu zo pijn doet en hoop ook echt dat dit iets eenmaligs is. Je zou toch moeten zeggen dat de die pijnen dan toch maar een uurtje zouden moeten zijn... Wel fijn dat JoDi en andere op het internet  dit probleem herkent...   Voel ik me niet helemaal onbegrepen.

@Jodi, Symptonen beginnen er wel steeds meer op te lijken he?? Zondag NOD.. Zal aan je denken en duimen dat er dan een mooie dikke streep mag staan!

Na de extra echo kon ik wel mooi zien dat mijn eierstokken een mooi ei hebben klaargemaakt.. Ik zal zo graag "just to be sure"nog een aantal dagen door willen klussen maar ja, Manlief wil het nu sowieso niet, nu hij mij zo ziet. Kan nu achter de pc zitten maar dan wel met een lading ibrobrufen achter de kiezen. Ach ja.. Duim voor me!

Grtjs, Marjoleine

tjongejonge, wat een verhaal!
Ja,ik denk ook dat het je eisprong is hoor, en ik hoop dat het eenmalig is, net als bij mij!
Ik heb het een dag of 3-4 gehad en op het hoogtepunt dat ik amper kon lopen van de pijn, mijn vriend wilde mij ook naar de dokter brengen toen, maar ik kende deze pijn van het stoppen met de pil, toen ben ik ook kruipen door het huis gegaan.
Altijd prettig te lezen dat je niet de enige bent in iets he ;)
Ik hoop dat het dus voor jou het zelfde gaat als bij mij, datje volgende eisprong je niet marteld!   En dat manlief niet wil klussen... ja, hij is natuurlijk bang dat ie je nog meer pijn doet he!

idd nogsteeds goed tekenen hier, gisteren misselijk en vandaag weer ohhhh ik hoop het zooo!
Ik duim voor jou, jij duimt voor mij?!
gr

quote: JoDi2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 08:51:11'));

tjongejonge, wat een verhaal!
Ja,ik denk ook dat het je eisprong is hoor, en ik hoop dat het eenmalig is, net als bij mij!
Ik heb het een dag of 3-4 gehad en op het hoogtepunt dat ik amper kon lopen van de pijn, mijn vriend wilde mij ook naar de dokter brengen toen, maar ik kende deze pijn van het stoppen met de pil, toen ben ik ook kruipen door het huis gegaan.
Altijd prettig te lezen dat je niet de enige bent in iets he ;)
Ik hoop dat het dus voor jou het zelfde gaat als bij mij, datje volgende eisprong je niet marteld!   En dat manlief niet wil klussen... ja, hij is natuurlijk bang dat ie je nog meer pijn doet he!

idd nogsteeds goed tekenen hier, gisteren misselijk en vandaag weer ohhhh ik hoop het zooo!
Ik duim voor jou, jij duimt voor mij?!
gr

De eisprong.. De hele maand ben je gefixeerd op die datum en nu verkramp ik helemaal. Vandaag helaas ook niet veel beter dan  gisteren.. Maar ja, het kan allemaal nog. Ik blijf duimen. Voor jou, voor alle andere dames en natuurlijk voor me zelf.

Hopelijk houden de pijnen nu gewoon op.. "Klussen" met pijn doen we niet maar toch blijft het gevoel een beetje  aanhouden. Moet je meer een maand wachten..  

Grtjs!    

Keanos mama,
Wat erg dat je er zoveel pijn van hebt he!
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik dubbel klapte van de pijn.
Na de geboorte van de jongste voelde ik helemaal niks meer en nu na de mk voel ik wat krampende pijntjes, maar lang niet mer zo erg als toen. Ben wel blij dat ik het nu weer voel.
Hopelijk is dit voor jou de eerste en de laatste keer dat het zoveel pijn doet!

Astrid,
Ik zie al wel dat onze NOD's niet ver uit elkaar liggen. Officieel dinsdag mijn NOD, maar als mijn temp zondag nog hoog is, weet ik al bijna genoeg.
De gyn zegt namelijk dat de tijd tussen eisprong en menstruatie altijd dezelfde is bij een vrouw. Fijn dat ik dat weet, omdat ik dan dus zondag eigenlijk ook al weet waar ik aan toe ben.
Ben dus inmiddels al bij de gyn geweest. Eerst bij een knurft van een man, daarna zelf een nieuwe afspraak gemaakt bij mijn eigen gyn. Wat een verademing weer!
Uiteindelijk na 3 weken al een eisprong gehad, helemaal uit mezelf!
Mocht het deze keer niet raak zijn, dan begin ik met de clomid. Het is dan de bedoeling dat ik een cyclus van binnen de 30 dagen krijg. Dat zou wel heel fijn zijn, want dan heb ik 12 kansen in een jaar en nu 4-6 ofzo.
Maar hopelijk niet meer nodig. Ik ben ook sinds een aantal dagen misselijk, heb weer een sterk reukvermogen. Maar mijn vorige cyclus heeft mijn lichaam me weer goed voor de gek gehouden, dus houd ik er wel rekening mee dat het nog niet zover is.

Ik duim voor je! Zondag wordt voor ons dus allebei een belangrijke dag!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan