Zwanger worden na een miskraam

@suus: hopelijk heb je die hele clomid niet nodig en testen we allebei positief zondag/ maandag...!!! Sterk reulvermogen heb ik ook,wat voel jij nogmeer? Tis echt moeilijk je lijf te vertouwen als het je de vorig keer ook in de maling heeft genomen of niet?
Ik ben zoo nerveus aant worden he,verschrikkelijk. En ik blijf mezelf maar vertellen dat ikvorige maand na mijn ei echt niets voelde en NU na mijn ei wel vanalles, die borsten die verzin ik niet, die afscheiding (cremerig) kan ikook niet faken. blauwe aders boven mijn borsten... ja? of zaten die er al???
En je kunt gewoon niets anders doen dan wachten!!!
Nu gaat vrijdag snel; kids wegbrengen in NL, op bezoek bij die en die en hop weer naar BE, zaterdagochtend tandarts en eten bij schoonpapa.... en dan is het zondag, dat de ZON ook maar mag gaan schijnen, suus!
xx

A.s. Zondag is het vaderdag.. Hoop voor jullie dat jullie allebei positief testen. Zal het mooiste cadeau zijn voor jullie mannen!

De pijnen bij mij zijn gelukkig alweer een stuk verminderd.. Nu afwachten tot 1 juli!! (NOD)
Vandaag nog wel contact gehad met gynaecoloog.. Ze vertrouwen het toch niet helemaal en zijn toch wel kleine tekenen gevonden van een ontsteking. Volgende week toch nog maar weer een keer op controle. Hopelijk beinvloed dat alles deze maand niet.. Word er flink zenuwachtig van!
I will keep my fingers crossed!!

quote: JoDi2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2009 15:15:47'));

ehe... loop ik dan een week voor of is het anders in BE? vaderdag was toch afgelopen zondag...?

In nederland is deze op 21 juni. Of dat in Belgie anders is??????

hee, ik zie dat mij eerder geschreven berichtje verdwenen is..
Maar iig ja, vaderdag is kennelijk hier de 14 juni geweest en bij jullie moet het nog komen:

http://www.makemyday.eu /vaderdag/weetjes/datum_vaderdag/

Gek he!!! Ik dacht dat dat overal gelijk was!

(ik zie nu ook waarom mijn vorige bericht niet is geplaatst,vanwege de link naar de site,het mag niet langer zijn dan 50 karakters aan elkaar...)

yep, vaderdag in NL en B is niet tegelijk....

Keanosmama: wat een ellende zeg! Hopelijk valt het allemaal mee..

suus en Astrid: meiden, wat spannend allemaal. Ik herken wel dat mijn lichaam me ook voor de gek hield, maar ik hoop zo voor jullie dat het toch klopt....

Hier gaat alles zijn gangetje. Moeheid is redelijk te doen.Wel vervelende hartkloppingen. Ben nu maar helemaal met de koffie gestopt. Zelfs van 1 kopje per dag kreeg ik al overslagen...
A.s. maandag eerst co vk en 4 dagen erna de echo. Dan ben ik ruim 8 wkn. Spannend...
Nog regelmatig krampjes of steekjes die stress opleveren, maar gelukkig geen bloedverlies...

Hoi Astrid,

Tot vanmorgen had ik er nog wel vertrouwen in, maar sinds vanmiddag toch wel klachtjes van een naderende menstruatie vrees ik. Pijn onderin mijn rug en af en toe ook in mijn buik.
De andere klachtjes zijn er ook nog steeds en dat maakt het dan weer zo dubbel he!
Vanmorgen stond ik bijna over te geven zelfs! Bah!
Mijn tepels zijn donkerder en heb idd ook meer (cremerige) afscheiding. Heb zelfs een inlegkruisje nodig (lekker verhaaltje he?!?).
Maar goed, vrees dus dat het voor mij een minder leuk weekend gaat worden (en helaas laat mijn gevoel die kant op mij zelden in de steek).
Afwachten maar weer he!

Bij jou klinkt alles nog steeds heel positief! Dus hopelijk ook een positieve test voor jou! Mocht ik onverhoopt zondag toch nog een hogere temp hebben (wat ik dus echt niet verwacht) ga ik nog niet testen hoor. Is bij mij veel te vroeg. Ik test pas na een week overtijd goed positief namelijk (bij beide kids) dus zou alleen maar voor frustraties kunne zorgen als ik eerder test. Daarbij weet ik al genoeg als mijn temp wel hoog blijft. En heel stiekem hoop ik natuurlijk dat mijn lichaam me nu eens voor de gek houdt en ik dus niet ongesteld ga worden.....zucht! Nog 2 nachtjes slapen!
Ik duim in ieder geval heel hard voor jou!
Heb je wel tijd om zondag even te laten weten hoe het er bij jou voorstaat???
Want ik wordt nu natuurlijk wel ontzettend nieuwschierig!

Hopelijk wordt dit een zeer prettig weekend voor ons allemaal!

Groetjes Suus

Keanos mama,
Nu maar weer afwachten dus he! En wachten kan zo lang duren als je zo graag iets wilt!
Succes met het wachten! En hopelijk heb je heel veel geluk en is het snel weer raak!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan