Zwanger worden na een miskraam

ohhh suus dus je hebt ook zo'n goed voorgevoel. Ja, ik ook maar ik durf er nog niet helemaal in te geloven. vandaag nod, maar niets hoor, NOG niet iig. Ik wacht morgen nog af en misschien dinsdag testen...
eng he!!!
Hopelijk straks hop,met zijn drieen tegelijk in verwachting,zou mooooi zijn zeg.
marjoleine: jij bent dus ook nog een jonkie :p Ik had je ouder verwacht, gek he hoe je zon beeld gaat vormen bij iemand he?
Ik ben 24 jaar en ben   5 keer zwanger geweest (twee kids, twee mk, een abortus toen ik 16 was) ik ben blijkbaar ook erg vruchtbaar ;)
En je hebt helemaal gelijk hoor, als je iets erg graag wilt voelen dan kun je het gaan voelen. Ik be mezelf nu al 2 wken aant overtuigen dat ikvoerige maand NIETS voelde, ook al wilde ik het graag, en nu wel... nog even wachten en dan kunnen we zien of mijn gevoel goed was...
xx

Ha meiden weer een berichtje van mij.
AAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Wat maken jullie het spannend!!!!
ik stuiter bijna van mijn stoel, hihi.
O, ik hoop het zo voor jullie.....

Astrid, knap dat je hebt kunnen wachten met testen. Ik heb er na de mk heel wat testen doorheen gejaagd. Zelfs toen   ik eindelijke een positieve in handen had. Durfde het niet te geloven, heb er volgens mij nu 6 liggen die pos zijn, hahah!
Suus, meid, wat lijkt dit goed te gaan.....jij hebt door dat temperaturen zo'n mooi zicht op je cyclus...hopelijk blijft je temp hoog....

Ik duim me suf!!!

PS Jen, lief dat je aan me denkt. Ik ben 31 jan uitgerekend, als het dit keer goed gaat. Durf me pas bij het januari forum te melden bij een pos echo. ...

quote: JoDi2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 21:50:12'));

ohhh suus dus je hebt ook zo'n goed voorgevoel. Ja, ik ook maar ik durf er nog niet helemaal in te geloven. vandaag nod, maar niets hoor, NOG niet iig. Ik wacht morgen nog af en misschien dinsdag testen...
eng he!!!
Hopelijk straks hop,met zijn drieen tegelijk in verwachting,zou mooooi zijn zeg.
marjoleine: jij bent dus ook nog een jonkie :p Ik had je ouder verwacht, gek he hoe je zon beeld gaat vormen bij iemand he?
Ik ben 24 jaar en ben   5 keer zwanger geweest (twee kids, twee mk, een abortus toen ik 16 was) ik ben blijkbaar ook erg vruchtbaar ;)
En je hebt helemaal gelijk hoor, als je iets erg graag wilt voelen dan kun je het gaan voelen. Ik be mezelf nu al 2 wken aant overtuigen dat ikvoerige maand NIETS voelde, ook al wilde ik het graag, en nu wel... nog even wachten en dan kunnen we zien of mijn gevoel goed was...
xx

@Jodi, Ik had inderdaad ook een heel ander beeld voor me van je. Maar wat maakt het verschil??? ;-)   wat geinig dat we enigsinds iets van elkaar weg hebben. Ook jong moeder en heel jong voor het eerst zwanger en afgebroken etc etc.
Wat ik vooral heel erg vind/vond aan zwanger zijn is dat ik heel erg veel vergat. Ik weet dus ook niet meer wanneer ik (toen ik zwanger was van keano) ik last kreeg van eerste symptonen.. Ik merk nog helemaal niets behalve dan dat ik de koelkast en de voorraadkast leeg eet! Maja, het is nog 9 dagen tot mijn NOD.. Misschien gewoon een vreetbui geweest..

@Edith, wanneer heb je de echo? Hoe gaat het verder met je? Voel je je een beetje goed?

Grtjs, Marjoleine

nogsteeds niets.... net wel getest,maar niets nog hoor hoe kan dat nou? twee dagen over tijd en nog negatief testen?!
Ik begin bijne te denken dat het aan die testen ligt, ik heb de vorige keer getest met een andere en nu met die van huismerk kruidvat 2 voor 5 euro. Maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik weet niet meer wat te denken nu hoor, ik voel nogsteeds vanalles, vanmorgen ook misselijk,nogsteeds gewoon en niets geen ongi te bekennen... Nog maar een paar daagjes afwachten zeker?!?! Ik word er wel een beetje derpi/verdrietig/ wanhopig van hoewel het nogsteeds all kanten op kan...
Sorry voor mijn ego berichtje...
xx

He Astrid!!! Wat jammer, ik had zo op een positieve test voor je gehoopt! Maar het kan nog steeds he, niet wanhopen!
Test jij altijd snel positief? Bij mij duurt het altijd een poosje namelijk voordat ik goed positief test.
Ik duim gewoon nog heel hard door voor je hoor!!!

Liefs Suus

Vandaag temp nog steeds hoog!   Ik begin toch voorzichtig aan wel blij te worden. Maar durf het nog steeds niet van de daken te schreeuwen hoor!
Morgen wil ik er wel een testje aan wagen. Staks even halen.....
Spannend!!!!!

Lief sat jullie zo met me meeleven en zo voor me duimen!

Liefs Suus

Nee, nee,ik weet het wel. Er is nogsteeds hoop. Het belangrijkste is dat ik al twee dagen overtijd ben! Vanmorgen misselijk! Ik heb van een vriendin een citaat gekregen van internet dat   er op al die testen wel staat dat je de eerste dag van de NOD zou kunnen testen maar dat je meer kans hebt op een postieve test na een week over tijd. Dus we wachten gewoon nog even... Als er aant eind van de week nog niets is, dan maar weer testje...
Spannend voor jou morgen dan, suus!

Ik had toch geen geduld.
Ik voel me zo zwanger en het wordt alleen maar heftiger, dus toen ik mijn laatste patient gezien had, ben ik naar huis gegaan. Eerst langs de apotheek, testjes gekocht en thuis meteen gedaan. Met een middagplas dus en gewoon thee gedronken. Dus was eigenlijk al bang voor een teleurstelling (omdat ik altijd pas laat flink positief test) maar binnen een minuut stond er een 2de streep.
Kan het zelf nog steeds nauwelijks geloven. Ben ook nog wel erg gereserveerd en ga morgenochtend nog wel even met ochtendurine testen.
Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven dat het allemaal nog op de natuurlijke manier goed zou komen. Maar niets is minder waar dus!

Over 2 weekjes de VK en de gyn maar op de hoogte brengen.
Spannende tijden zijn nu aangebroken. Nu maar heel hard hopen op een mooie echo straks. Ik mag met 7-8 weken zei de VK toen ivm de miskraam.

Ik heb meteen even uitgerekend wat mijn uitgerekende datum is en kom op 2 maart uit. Dus als alles goed gaat krijgen we ons 3de kindje half februari (2 weekjes eerder geplande keizersnede).

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan