Zwanger worden na een miskraam

Hoi meiden,

Ik voel me.......tja, hoe moet ik het noemen, zwanger!
Jeetje, ik was even een beetje vergeten hoe het was om die misselijkheid te hebben. Ben eigelijk hartstikke moe en had graag nog een tukkie gedaan, maar ik moet naar beneden om wat te eten en te drinken ivm de misselijkheid. Maar ik heb het er graag voor over hoor!
Dus Keanos's mama, het kan. Ik had ook vrij snel na de eisprong al beginnende klachtjes. Maar goed, dat had ik de vorige ronde ook en toen is het op niks uitgelopen. En Astrid had natuurlijk ook klachtjes.
Er zit helaas niks anders op dan wachten.
Soms houd je lijf je voor de gek. Want 2 dagen voor mijn NOD kreeg ik wat krampjes in mijn buik. Was echt bang dat ik ongi zou worden. En toen 1 dag voor NOD was dat ineens weer over. Nu heb ik die krampjes heel af en toe nog, maar ik lees dat wel meer meiden daar last van hebben.

Groetjes Suus

Hai Suus,
Ik had bij mijn zwangerschappen ook last van extreme vermoeidheid en misselijkheid. Gelukkig alleen het eerste trimester maar prettig is anders.. Mijn ervaring is dat het het immers allemaal wel waard is. Je bent zwanger!! Jeej!

Hopelijk betekenen de syptonen iets. De ene dag ietsjes erger dan de andere en soms ook weer helemaal niets. Ik ben zo nieuwsgierig.. Morgen eerst de controle echo bij de gyn. Hopelijk geen enge ontstekingen en zijn er uit geen gekke uitslagen. Ben benieuwd of er op de echo iets te zien zou kunnen zijn wat zou kunnen duiden op een eventuele beginnende zwangerschap. Heb ergens op internet gelezen dat je baarmoederslijmvlies dan wat dikker word. Kan altijd kijken of ze er naar wilt kijken. Ze weet immers waar ze naar kijkt. Nu de baarmoeder leeg is het voor mij allemaal abracadabera.
Volgende week NOD. Eerst maar eens genieten van het heerlijke weer wat er aan zit te komen.. Hopelijk lijdt dat mijn gedachten een beetje af.

Grtjs, Marjoleine

Hoi dames,

Ik mahg me hier weer bijvoegen. Ik ben net voor een echo geweest en geen hartactie meer te zien, dat verwacht je niet na zo'n goede echo! Slaat echt in als een bom. De baby is met 9 weken gestopt met groeien en ik zou nu 10,5 week zwanger zijn.

Dit word dus mn tweede miskraam in 4 maanden echt kut.

Liefs Jen

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2009 18:30:23'));

Hoi dames,

Ik mahg me hier weer bijvoegen. Ik ben net voor een echo geweest en geen hartactie meer te zien, dat verwacht je niet na zo'n goede echo! Slaat echt in als een bom. De baby is met 9 weken gestopt met groeien en ik zou nu 10,5 week zwanger zijn.

Dit word dus mn tweede miskraam in 4 maanden echt kut.

Liefs Jen

Hallo Jen,

Wat ontzettend k*t voor je.. Wat gaan ze nu doen? Word je gecurrateerd?  
Ik leef erg met je mee.

Grtjs, Marjoleine  

Jen, ooooooooooo, neeeeeeeeeeeeeeee.
Wat erg voor je!!! En je was zo blij om direct weer zwanger te zijn na de mk.

Gatver wat een ellende allemaal. maar had je al iets gemerkt dan? bloedverlies of zo? Of kwam het als een enorme vervelende verrassing?

Ik word nu superzenuwachtig voor mijn eerste echo overmorgen.....
Ben dan 8 wk en 5 dgn.

Maar dat zegt dus niks als die wel goed is....bij jou ging het ook daarna mis...

Meid, Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte, denk aan je.
Hoe gaat het nu verder?

Edith

Hoi dames,

Het word waarschijnlijk weer een curretage hier. Ik had morgen 11 weken moeten zijn en het is met ruim 9 weken gestopt met groeien. Het zit dus al bijna 2 weken dood in mijn lijf. En er is een kleine kans dat het uit zichzelf gaat komen.
Ik heb er verder niks van gemerkt dat het mis was. Ben gewoon misselijk geweest, alle klachten gehad, mn buik was ook al iets gegroeid, mn baarmoeder zat al erg hoog. Dus het kwam echt als donderslag bij heldere hemel zal ik maar zeggen.
Denk niet dat ik nu ooit nog onbevangen een zwangerschap in ga. Vorige miskraam kwam al met 6 weken en toen was ik al 2 weken bloed aan het verliezen. Dus dan hou je er een beetje rekening mee, maar nu had ik met 7,5 week al een goede echo gehad en ga je er eigenlijk vanuit dat alles goed zit. Dus 2 keer een andere vermoedelijke reden, 1ste keer probleem met nestelen, tweede keer probleem in de ontwikkeling.
Ik hoop dat ik na de curretage weer zo snel zwanger ben, maar besef me ook heel erg goed dat dit niet vanzelfsprekend is. De verloskundige zegt ook dat het heel vaak gebeurd dat er meerdere miskramen in je leven komen. Dat het gewoon simpelweg domme pech is......tja dat is ook zo, maar het voelt wel gewoon heeeeel erg klote.
Dus ik mag zo naar de gyn en ws morgen al een curretage, wel fijn, dan kunnen we het afsluiten zal ik maar zeggen.

Liefs Jen

Jen, balen dat je ook nog een curettage moet. Maar ja, tis niet anders.
Wel fijn dat je dan al morgen zou kunnen. Dan kun je het verder gaan verwerken.
Inderdaad, domme pech. Enorm zuur. Wat zul jij van je roze wolk gedonderd zijn.

Heel veel succes morgen, ik denk aan je.

Terug
Bovenaan