Zwanger worden na een miskraam

Suus!! Wat goed en wat geweldig dat je voor je NOD positief testte!! Ik ben echt heel erg blij voor je!! Wat zal dit een geweldige verrassing zijn geweest na al dat gedoe met je cyclus!
Echt van harte gefeliciteerd!

Astrid, Klopt helemaal wat je zei.. de ene persoon maakt sneller HCG aan dan de ander.. Je hebt dus zeker nog kans.. Helaas voor jou nog heel even geduld hebben.
Misschien zijn jullie allebei wel zwanger.. Blijf ik alleen over.

Grtjs, Marjoleine

Vreemd maar waar viel de helft van mijn berichtje weg.. (krijg je als je kopieert vanuit je mailtje omdat je stiekem op je werk op  internet zit)

Ik klink erg zielig zo.. maar gun het jullie zo erg.. Hopelijk test ik volgende week ook postitief.. vanmorgen wel een beetje misselijk geweest maar verder merk ik nog niets.. Is ook nog wel een beetje vroeg.. Wel een beetje bang dat mijn lijf me voor de gek houdt omdat ik het zo graag wil.. Maar blijf hopen.. Duimen jullie voor me??

Grtjs, Marjoleine

hier is het voorbij hoor met de spanning. Net ongesteld geworden. Ik snap er niets van hoor. Ben er kapot van {{cry}}.
Maar als je bedenkt dat 50-90 procent van de zwangerschappen binnen een of twee weken stopt denk ik dat dit er wel een is geweest, maar ja, wat heb ik eraan. Heb me twee weken supergoed gevoel en nu kunnen we weer terug bij af beginnen, met een kl*te gevoel.
Je bent iid niet allen over keanosmama...
Suus: super voor jou al had ik het mezelf ook gegund...!

quote: JoDi2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2009 20:31:18'));

hier is het voorbij hoor met de spanning. Net ongesteld geworden. Ik snap er niets van hoor. Ben er kapot van {{cry}}.
Maar als je bedenkt dat 50-90 procent van de zwangerschappen binnen een of twee weken stopt denk ik dat dit er wel een is geweest, maar ja, wat heb ik eraan. Heb me twee weken supergoed gevoel en nu kunnen we weer terug bij af beginnen, met een kl*te gevoel.
Je bent iid niet allen over keanosmama...
Suus: super voor jou al had ik het mezelf ook gegund...!

Wat onzettend k*t voor je.. Als ik het zo las dacht ik echt dat jij samen met Suus zal lopen. Helaas dus toch niet.. Het kan een korte zwangerschap zijn geweest maar kan ook zijn dat jij het zo graag wilde dat je dingen gaat voelen. Dat beinvloed je menstruatie en kan je dus overtijd raken. Al met al maakt het niet uit wat het is. Het is gewoon echt bull.
Kop op, we blijven het samen gewoon proberen en hopen dan maar dat het de volgende maand wel raak is. Loop je misschien wel gelijk met mij (bijna dan!)  

Ik ken dat teleurgestelde gevoel.. en snapt dat je zo boos voel.
Good luck.. Ik duim gewoon voor je door!

Grtjs, Marjoleine

He Astrid, ik had nog wel zo'n goede hoop voor je!
Kan me goed voorstellen dat je flink teleurgesteld bent!
Dat had ik vorige ronde ook.
Huil maar even lekker uit en dan vol goede moed door naar de volgende ronde! Dit wordt vast jouw ronde!

Liefs Suus

Hai Ladies!

Had vanmorgen op nieuw last van een beetje misselijkheid en ook een beetje gespannen borsten... en ik moet nog een week wachten. Ik kan toch niet nu al last van eventuele bepaalde zwangerschapssymptonen hebben? Freaks me out!

Hoe gaat het  nu Astrid? Snap ook echt dat je zo teleurgesteld ben..  

@Suus.. Hoe voel  je je nu? Manlief zal wel uit zijn dak gegaan zijn!

Grtjs, Marjoleine  

Astrid: ooooo, grrrrrrrrrrr, wat enorm balen voor je. En wat snap ik je teleurstelling. Wat kan je lijf je voor de gek houden he? Die stomme mk ook. Mijn lichaam was ook helemaal van slag. En je emoties snap ik goed. Ik ben ook veel gevoeliger gewordne.
Stond bijna te brullen toen mijn jongste dochter in een grote touringcarbus stapte voor haar eerste schoolreisje. Ze is net 4...
Maar lieve Astrid, je hebt ook zoveel meegemaakt de laatste tijd. En nu weer deze teleurstelling.
Weet niet wat ik moet zeggen om je op te beuren. Heel veel dikke knuffels en ik denk enorm veel aan je.

Suus, en dan het andere uiterste!!!!!!!
Zou het dan echt zo zijn dat je nu spontaan zwanger bent??
Ik snap je terughoudendheid, die had ik ook....
maar na 6 positieve tests, ga ik het nu toch ook echt geloven....

Toch al stiekum heeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd.

Terug
Bovenaan