Hai Astrid, Nog steeds vreemde afscheiding en misselijk geweest vanmorgen.. en ietsjes last van gespannen borsten.. Heel eerlijk gezegd denk ik dat mijn lijf me voor de gek houdt.. Maar nog geen eisprong gevoeld hoor. Zal eigenlijk pas morgen moeten zijn maar denk toch dat ik een verwarde cyclus heb en dat deze maandag is geweest. Als dat echt zo is, kan het zijn dat ik misselijkheid en gespannen borsten voel.. Ach ik zit me zelf hier helemaal gek te maken zo!
En nog iets, Niemand word gek van je geklaag. Het is behoorlijk deprimerend als iedereen om je heen zwanger word en jij niet. Same here. Toch vind ik baby's geweldig en ben altijd blij voor een ander. Ik ben een heel optimistisch ingesteld iemand.. Probeer nergens een voorstelling van te maken.. mij lukt dat niet altijd maar ten behoeve van me zelf, mijn relatie en mijn zoon, wil ik het per se zwanger moeten worden niet alles laten gebeuren. Seks moet wel fijn blijven toch?
Enne, toe aan een nieuw toetsenbord misschien??
Ik blijf erg hard voor je duimen!
@Jen, Hoe is het met de bloeding? Is deze al gestopt?
@Suus, Hoe is het nu? Heb je nog steeds bloedverlies/bruine afscheiding?
@Edith, Wanneer heb jij je 10 weken echo? Deze zal al wel bijna plaats vinden of niet?
Grtjs, Marjoleine
En nog iets, Niemand word gek van je geklaag. Het is behoorlijk deprimerend als iedereen om je heen zwanger word en jij niet. Same here. Toch vind ik baby's geweldig en ben altijd blij voor een ander. Ik ben een heel optimistisch ingesteld iemand.. Probeer nergens een voorstelling van te maken.. mij lukt dat niet altijd maar ten behoeve van me zelf, mijn relatie en mijn zoon, wil ik het per se zwanger moeten worden niet alles laten gebeuren. Seks moet wel fijn blijven toch?
Enne, toe aan een nieuw toetsenbord misschien??
Ik blijf erg hard voor je duimen!
@Jen, Hoe is het met de bloeding? Is deze al gestopt?
@Suus, Hoe is het nu? Heb je nog steeds bloedverlies/bruine afscheiding?
@Edith, Wanneer heb jij je 10 weken echo? Deze zal al wel bijna plaats vinden of niet?
Grtjs, Marjoleine