Zwanger worden na een miskraam

Hai Astrid, Nog steeds vreemde afscheiding en misselijk geweest vanmorgen.. en ietsjes last van gespannen borsten.. Heel eerlijk gezegd denk ik dat mijn lijf me voor de gek houdt.. Maar nog geen eisprong gevoeld hoor. Zal eigenlijk pas morgen moeten zijn maar denk toch dat ik een verwarde cyclus heb en dat deze maandag is geweest. Als dat echt zo is, kan het zijn dat ik misselijkheid en gespannen borsten voel.. Ach ik zit me zelf hier helemaal gek te maken zo!
En nog iets, Niemand word gek van je geklaag. Het is behoorlijk deprimerend als iedereen om je heen zwanger word en jij niet. Same here. Toch vind ik baby's geweldig en ben altijd blij voor een ander. Ik ben een heel optimistisch ingesteld iemand.. Probeer nergens een voorstelling van te maken.. mij lukt dat niet altijd maar ten behoeve van me zelf, mijn relatie en mijn zoon, wil ik het per se zwanger moeten worden niet alles laten gebeuren. Seks moet wel fijn blijven toch?

Enne, toe aan een nieuw toetsenbord misschien??
Ik blijf erg hard voor je duimen!

@Jen, Hoe is het met de bloeding? Is deze al gestopt?

@Suus, Hoe is het nu? Heb je nog steeds bloedverlies/bruine afscheiding?

@Edith, Wanneer heb jij je 10 weken echo? Deze zal al wel bijna plaats vinden of niet?

Grtjs, Marjoleine

....tvalt nog wel te lezen toch??? Eenandere toetsenbord gaat niet, ikheb een laptop.. maar eerdaags zou ik degenevanmijn vriend krijgen dus hopelijk verbetering over een paar weken;)
Ik wou datik zopositief was ingesteld als jij... ik ben vrij vatbaar voor depressie,dus de hele andere kantop, tzit in defamillie, mijn vader en opa hebben dat ookgehad, ik benook zo'n gelukkige! Ik heb toen ik 16 was ook 6weken in het ziekenhuis gezeten voor zware depressie, daarna met therapie en alles is het uiteindelijk wel goedgekomen hoor, ik ben niet heeeel donker, maar vatbaar dat wel.
Ik ben benieuwd of jehemmorgengaatvoelen hoor! Mannetje is weerthuis??? (of haal ik je nu metiemanddoordewar :s)
Ik heb trouwens ineens pukkeltjes achter/onder mijn oren, aan beide kanten,dasgek he! Maar datlijken memeertekenen van een naderende ms overeen week dan zwangerschap, ik denk dat het deze ronde nietsis,vandaar datik me ook niet happy voel denkik.Vorige maand,echt tweeweken superhappy geweest,dat was zo fijn, maar ja, happy omniets dus he... Ik gamaar weermetmijn neus in deboeken ;)
grx

....tvalt nog wel te lezen toch??? Eenandere toetsenbord gaat niet, ikheb een laptop.. maar eerdaags zou ik degenevanmijn vriend krijgen dus hopelijk verbetering over een paar weken;)
Ik wou datik zopositief was ingesteld als jij... ik ben vrij vatbaar voor depressie,dus de hele andere kantop, tzit in defamillie, mijn vader en opa hebben dat ookgehad, ik benook zo'n gelukkige! Ik heb toen ik 16 was ook 6weken in het ziekenhuis gezeten voor zware depressie, daarna met therapie en alles is het uiteindelijk wel goedgekomen hoor, ik ben niet heeeel donker, maar vatbaar dat wel.
Ik ben benieuwd of jehemmorgengaatvoelen hoor! Mannetje is weerthuis??? (of haal ik je nu metiemanddoordewar :s)
Ik heb trouwens ineens pukkeltjes achter/onder mijn oren, aan beide kanten,dasgek he! Maar datlijken memeertekenen van een naderende ms overeen week dan zwangerschap, ik denk dat het deze ronde nietsis,vandaar datik me ook niet happy voel denkik.Vorige maand,echt tweeweken superhappy geweest,dat was zo fijn, maar ja, happy omniets dus he... Ik gamaar weermetmijn neus in deboeken ;)
grx

Ik neem het je ook echt niet kwalijk hoor. Ik trek het me eigen ook wel aan dat het nu niet echt mee zit maar ik kan hier gewoon echt niets aan doen. Ik ben een perfectionist en controlfreak eerste klas maar hier valt gewoon geen controle te halen. Ben naast moeder 3 dagen erg druk met mijn opbouwende carriere. Ondanks dat ik part-time werk lukt me dat toch en steek daar ook veel tijd in. Ook mijn zoon zorgt voor veel afleiding. Gelukkig. Anders was het ook wel heel anders geweest hoor. 2009 is echt niet mijn jaar. Hopelijk slaat dat om nu in het 2e half jaar en worden we allebei zwanger!
Ik weet dat het makkelijk praten is, maar probeer niet in elk puistje, krampje of geen zwanger gevoel, down te raken.. Er is een kans dat je nu zwanger bent!!

Ik was inderdaad de gene waarvan manlief doordeweeks weg is :-( maar hij is gisterenavond terug gekomen. Mocht ik dus zaterdag gewoon mijn ei hebben, is hij er dus op tijd en was deze maandag, kan het ook nog.. want van het weekend is er flink geklust! ;-p
Ben ook benieuwd of ik h'm morgen voel, of dat ik misschien morgenochtend toch weer staat te kokhalsen als ik een broodje maak voor mijn zoon...

Enne, je teksten zijn goed te lezen hoor.. Viel me alleen op.

Ik heb een profielfoto geupload. Kunnen jullie deze zien?
Grtjs, Marjoleine

Ik neem het je ook echt niet kwalijk hoor. Ik trek het me eigen ook wel aan dat het nu niet echt mee zit maar ik kan hier gewoon echt niets aan doen. Ik ben een perfectionist en controlfreak eerste klas maar hier valt gewoon geen controle te halen. Ben naast moeder 3 dagen erg druk met mijn opbouwende carriere. Ondanks dat ik part-time werk lukt me dat toch en steek daar ook veel tijd in. Ook mijn zoon zorgt voor veel afleiding. Gelukkig. Anders was het ook wel heel anders geweest hoor. 2009 is echt niet mijn jaar. Hopelijk slaat dat om nu in het 2e half jaar en worden we allebei zwanger!
Ik weet dat het makkelijk praten is, maar probeer niet in elk puistje, krampje of geen zwanger gevoel, down te raken.. Er is een kans dat je nu zwanger bent!!

Ik was inderdaad de gene waarvan manlief doordeweeks weg is :-( maar hij is gisterenavond terug gekomen. Mocht ik dus zaterdag gewoon mijn ei hebben, is hij er dus op tijd en was deze maandag, kan het ook nog.. want van het weekend is er flink geklust! ;-p
Ben ook benieuwd of ik h'm morgen voel, of dat ik misschien morgenochtend toch weer staat te kokhalsen als ik een broodje maak voor mijn zoon...

Enne, je teksten zijn goed te lezen hoor.. Viel me alleen op.

Ik heb een profielfoto geupload. Kunnen jullie deze zien?
Grtjs, Marjoleine

hier ook eencontrole freak en dat is juistzo frustrerend dat je er geen controle over uitkan oefnene behalve op tijd klussen!
Ik heb zelf ook 2kids,die welvoor afleiding zorgenmaar toch,en je hebt gelijk hoor,ik houd het stiekumwel in mijn achterhoofd datik wel zwanger zou kunnen zijn,maar hetis een soort zelfbescherming, ik wilniet weer een klap in mijn gezicht krijgen. Plus ik merk datik veel te veel bezig ben met forums,ikschrijf er op 3 mee, en zodra er eentje zwangeris,houd ik me eenpoosje rustig, terwijldat ikdie mensenniet eensken! Op zich is dat schrijven zo wel fijn, maar aan de andere kant ook confronterend soms...
En mijn spatie is "los" ik dacht dat ik dathadgezegd...?! maar vandaar dat de woordjes aan elkaar hangen ;)
Ik kan geen profielfoto vinden van he,waar moet ikkijken?
grx

Hoi meiden,

Sorry dat ik niet eerder langs ben geweest, maar vind het forum echt niet makkelijk werken.
Daarnaast erg druk gehad.
Het gaat gelukkig goed hier!
Verder niks meer gehad en wordt met de dag misselijker en meer moe. We gaan er dus maa van uit dat dat een goed teken is.
Maar wat duurt dat wachten tot dinsdag lang!!!

Jullie dus allebei waarschijnlijk je ei gehad. Het grote wachten is weer begonnen.
Ik ga heel hard voor jullie duimen!
Zou wel erg leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zouden zijn he!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan