Zwanger worden na een miskraam

Hallo,
@Suus, Fijn om te horen dat je nu geen gekke dingen meer hebt gemerkt.. Hopelijk was het dan gewoon innesteling en ga je deze zwangerschap op een normale manier uitzitten! Wel even laten weten hoor wat er uit de echo komt!

Ik ben helemaal in de war. Maandag ei pijntjes gehad terwijl vandaag de ovulatie had moeten zijn, maar vandaag weer ei pijntjes gehad. Ik temp niet dus weet niet wanneer ik nou daadwerkelijk mijn ei heb gehad. Manlief is er gelukkig nog tot morgen dus er kan iig geklust worden ;-p!

Ik heb mijn profielfoto geupload bij mijn persoonlijke gegevens, maar ik had al zo'm vermoeden dat jullie deze niet zouden zien.. Waarom dan die optie??
Mochten jullie nieuwsgierig zijn, ben ook actief op hyves... http://marjoleinebessels.hyves.nl/

Grtjs, Marjoleine

Hmmm...toch vreemd dat je het dantwee keer 'gevoeld' heb.. ga jenu uit van NOD overtweeweken dan?
Ik heb sinds afgelopen maandag een ongi gevoel,verder behalve dat slijm niets, tja,alleskanweerhe, nog een weekjedan is mijn NOD ergens, zondagmeen ik...;)
Ik ga eens ff gluren opdiehyves van je!
grxx
ik heb er ook eentje,maarik ben nietzo'n acievelinghoor, slecht een stuk of4 fotos en geen info, ikhoud er niet zo van maar om een berichtje achter te laten moet je zelf eenhyves hebben he...
en het is onder de naam jodi;)
http://jodi96.hyves.nl/

Hai astrid,
Ja, ik heb geen idee inprincipe.. Ik ga toch uit van een NOD op 26 juli. nog 2 weken dus..
Ik laat het voor de verandering maar eens over me heen komen.

Ik weet niet hoe dat kan. een week van te voren al je menstruatie aan voelen komen. Is het niet gewoon dat je nu niets voelt en dus denkt dat het niet is gelukt?? Het leven zit vol met verrassingen.

Grtjs, Marjoleine

Meiden, tijdje niks van me laten horen.

Ik ga afscheid van jullie nemen...
Gisteravond bloedverlies en vanmiddag echo. Kindje gestopt met groeien, geen hartje meer zien kloppen. Ben nu 11 wkn.
Na de goede echo van 2 weken geleden met een kloppend hartje ben ik hier helemaal kapot van.

Trek het niet meer op het forum te kijken...
Bedankt voor jullie oneindige steun en ik wens jullie toe dat jullie meer geluk hebben.
Heel veel liefs van Edith, misschien kom ik later wel eens terug.
Moet dit eerst allemaal verwerken.....

Oh ik krijg er tranen van in mijn ogen meid! Datjullie allebei een mk na een mk krijgen(Jen) Hoe is het mogelijk!
Jeetje,ikheb er geen woorden voor, heel veel sterkte met het verwerken van dit intense verdriet opnieuw...
liefs astrid

@Marjoleine: even terugkomend op jou berichtje; nee,dat gevoel is het niet, de laatste keer toen ikzwanger was hadik ook een ms gevoel, maar nogmaals het zal wel niet zo zijn, ik heb ook nu weer gevoelige borsten en dan die cremerige witte afscheiding, maar ja,vorige maand ook en toen was het ook schijn, dus ik ga mezelfniet voor de gek houden, ik ben er ietsie minder op gefocest,(probeer..),we zien wel he! Maar als je zo Edith nu ook hoort, dan zou ik helemaal als de dood zijn weer terug zwanger te zijn!!! Dat het bij eentje van onsgroepje gebeurd, dat kan.. (niet dat het minder ergis voor jou Jen) maar 2 van de 3 ... aiaiai!!

Hai astrid,
Ik begrijp het helemaal wat je bedoeld. Ik hoop iig wel dat er een mooie verrassing is volgende week.
Ik duim voor je.

Ik zei precies het zelfde. 5 mensen die in dit forum zitten, 3 zwanger en nu nog maar 1. Ik kan het haast niet geloven... Heel beangstigend en onbegrijpelijk..

Liefs, Marjoleine

Terug
Bovenaan