Zwanger worden na een miskraam

Edith,

Er zijn gewoon geen woorden voor.
Ook hier nog even heel veel sterkte!
Ook ik begrijp goed dat je even hier niet meer komt!
Neem de tijd voor jezelf!

Liefs Suus

Hai dames,

Hoe gaat het met jullie.. Grote shock na het niuews van Edith.. Ik kan het haast niet bevatten..

Met mij gaat alles goed. de vruchtbare dagen zijn weer voorbij, manlief zit weer in een hotel in het noorden en nu is het wachten.. 2 weken wachten. Waarom duurt het altijd zo lang. Op de 1 of ander manier een heel postief gevoel. Ik hoop echt dat het gelukt is!

@Astrid, Hoe is het met jou? Merk je al iets of nog steeds een ms gevoel?

Grtjs, Marjoleine

psst,net een beetjegeschrokken,had heel veelwitverlies ineens :s raar, ik heb dat nooit gehad, tenminste nietdat ikme kan heugen?!
Ik hebzowel bij zwangeren als bij niet zwangeren verhalen gelezen over witverlies zoals ze dat dan mooi noemen,dusdaar schiet ikniet veel mee op, maar het istoch vreemd dat je lijf elke keer anders reageert he...
Hoest verder metjullie?
xx

Pfffhh had ik een heel verhaal geschreven, loopt de site vast...

Witverlies heb ik ook een paar dagen gehad maar is nu gestopt. Je kan er niet echt van op aan of het nou goeie tekenen zijn of dat er niets aan de hand is. Laten we maar hopen dat het goeie tekenen zijn!!!

Volgens mij is Jen op vakantie, Suus is bij zwanger zijn en Edith is (tijdelijk) gestopt. Dus alleen jij en ik nog over. Misschien sluiten anderen nog bij ons aan. Of we worden tegeljk zwanger en verhuizen we gewoon naar zwanger zijn! Zal super zijn!

Bij mij is alles weer gewoontjes. Merk niets maar dat zegt niet veel. Bij Keano werd ik ook pas misselijk toen ik een week overtijd was en pas een positieve test in handen had. Mentaal speelt het erg mee!
Nu weer wachten.. Duurt zo lang!
Voor jou is het wachten bijna over he.. zondag toch?? Nog even voor ons blijven duimen!

Xxxx

Hallo meiden,

Hier weer 1 die voorlopig het forum gaat verlaten.
Gisteren een slechte echo gehad, ben er even helemaal kapot van.
Maandag naar de gyn om evt curettage te bespreken.
Ik kan ook even niet meer.

Ik hoop voor jullie een snelle en goede zwangerschap!

Liefs Suus

Jeetje Suus, wat vreselijk! Ik heb er bijna geen woorden voor. Heel veel sterkte.

3 die zwanger waren en 3 nieuwe miskramen. Hoe kan dit?? Heb echt letterlijk het kippenvel op mijn lijf staan.

Hallo Dames,

Ik zou hier graag met jullie meekletsen. Ik heb een dikke week geleden een mk gehad na 9 weken. Was voor het eerst zwanger. Dit gebeurde nogal onverwacht maar we waren er uiteindelijk heel erg blij mee. Nu hebben we bewust gekozen er voor te gaan!

Ik hoop net als iedereen hier dat het snel gaat lukken!

Liefs dametje

ps: al een eerste vraagje: kan het dat je na je mk gelijk ongesteld wordt? Ik vloeide nl al een paar dagen niet meer maar vandaag opeens weer bruinig bloed. Of is dit gwn nog van de mk. Alvast bedankt!

Veel sterkte iedereen!

Suus ook heel veel sterkte! :(

Terug
Bovenaan