Zwanger worden na een miskraam

Tis niet WAAAR!!! Jesus, hoe kan dat nou?!
Meid, wat verschrikkielijk ook voorjou, tis niet te geloven zeg, 3 zwangerschappen verkeerd afgelopen... Hier ook letterlijk het kippenvel op mijn rug hoor!
Heel veel sterkte gewenst meid.

@keanosmama, nu blijven we iid met zijn tween, nu met drien (hallo dametje, sterkte ook voor jou, ik had juliie al gelezen op pagina 1) over, maar wij gaan dit patroon niet doorzetten he!!!!
Zondag of maandag NOD, weet niet precies...

@dametje, ikdenk niet datje na een mk gelijk ongi word, zalnogwel van demk zijnniet? Is het een spontane mk geweet of curetage?
Hier nogsteeds alles hetzelfde.
liefs

Hallo Dametje,

Welkom hier! Vervelend om te horen dat ook jij een miskraam hebt gehad. Het is toch een hele inpact.

Ik denk dat je bloed verlies nog van de mk komt. Deze is ook nog maar een week geleden. Inprincipe, mocht je cyclus niet in de war zijn, is de eerste dag dat je gaat vloeien, je eerse "menstruatiedag" je zou dus eigenlijk pas weer ongesteld moeten worden over 3 weken. Vaak komt het voor dat je cyclus helemaal ontregelt is na een mk. Het kan dus langer duren.

Liefs, Marjoleine

Ik blijf wel vrolijk door duimen hoor, al heb ik er deze maand toch weinig hoop voor, tkan geen kwaad he;)
De schrik zit mewel in het lijf hoor, na drie keer een mk na een mk, ik krijg het ff niet uit mijn hoofd hoor, je zou toch denken dat zo snel terug zwanger dan niet zo goed is, je gaat mij niet wijsmaken dat het drie keer pech is weer!
Jij had er eengoedgevoelover he deze maand, Marjoleine, (op pagina 1... :p )
Blijven duimen blijven hopen...
grx

Ja, maar mijn gevoel is op niets gebasseers hoor. Ik merk niets. Ben gewoon optimistisch.
Toch zijn de kansen bij jou er ook gewoon. You never know... Maar beter zo'n instelling en een leuke verrassing dan een teleurstelling. Ik snap h'm helemaal!
Ga weer duimen!

Dametje, Hoe gaat het nu? Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus of niet? Dan zal je waarschijnlijk volgende week je ei hebben..

Grtjs, Marjoleine

hm,lijkt me toch ook lastig te zeggen wanneer je dan jeei krijgt niet?Ervanuit gaande dat je 'eerste' ms na 4-8weken komt...Dus vanaf volgendeweek tot je ms maar aantwerk dan he :p
Marjoleine,wat voelde jij bij je eerdere zwangerschappen?
Ik heb altijd bij mijn zwangerschappen vanaf het begin gevoelige tepels gehaden misselijk ook maar vanaf een week of4 dan ,alleen bij de laatste keer was het dan anders, ikvoelde niets.Vandaar dat, hoe stom het misschienook klinkt, ikweldenkdatik vorige maand 'iets' had, want hetvoelde er precies naar en nu niet,aangezien ik andere dingen voel.Maar...
ik heb nu weleen andere vent, om maar zo te zeggen;) , dande eerste vier keer zwanger, misschien dat het dan ook anders kan voelen???
@Dametje: hoe oud ben jij als ik vragen mag;)
Ik ben zelf24 en heb 2 kids en Marjoleine is ooknog een jonkie :p (ook 24 toch???)
x

Hai Astrid, Bij mijn aller eerste zwangerschap was ik zwanger zonder het te weten tot mijn MK. Bij Keano werd ik pas misselijk, kreeg ik last van mijn borsten etc. vanaf het moment dat ik besloten had dat ik te lang overtijd was en ik maar eens moest gaan testen. En bij de laatste had ik alleen last van stemmingswisselingen. Die zwangerschap voelde helemaal niet goed aan, vanaf het moment dat ik het wist. Ik voelde me ook helemaal niet zwanger. Ik wist het wel, maar net als of ik zwanger was zonder dat mijn lijf het wist. Ik ben toen ook niet misselijk geweest etc. Misschien kan dat ook wel kloppen want bij de laatste MK was ik pas 5,5 week.

Alles is mogelijk Astrid. Je hebt al 5 (????) zwangerschappen achter de rug waarvan 2 voldragen en je weet dat elke zwangerschap gewoon anders is. Bij de eerste en de laatste voelde ik niets terwijl de zwangerschap van Keano een levende hel was! You never know..
Wat natuurlijk wel kan, is dat je ex gewoon superzaad (hihihi) had en dat je daarom zo snel zwanger raakte. Hoe frustrerend ook, de laatste zwangerschap was ook relatief snel. Je bent pas 3 (?) maanden onderweg na je MK. Don't worry!

Ben wel een jonkie hoor maar geen 24. Ik ben 23
;-)

Grtjs, Mayo

Hallo!

Sorry als ik wat apart reageer zegmaar...ik kan het nog niet helemaal volgen hier maar dat komt vast vanzelf :))

@marjoleine@keanosmama:Ik denk dat ik idd nog geen menstruatie kan hebben en dat het nog van de mk komt. Hoe mijn cyclus is weet ik ook niet helemaal. Deze eerste keer was niet gepland. Ik was dus nog aan de pil en ja dat is gewoon een geregelde menstruatie. Hoe mijn cyclus daarvoor was weet ik ook niet precies omdat ik een eetstoornis heb gehad en ik daardoor een hele poos niet ongesteld ben geweest. Voor die periode had ik wel een cyclus van nabij de 28 dagen, en menstrueerde dan rond de 4 dagen. Wel netjes dacht ik dus.. maargoed het is nu even afwachten nu. Dat vind ik wel (net als iedereen hier natuurlijk) zo ontzettend lastig! Bah het voelt zo rusteloos...ook wanneer we weer kunnen gaan klussen..want nu ik nog bloed verlies wil ik dat ook niet. Het lijkt allemaal zo lang te duren. Maargoed ik wil de nadruk er ook niet zo op leggen. Wil er wel ontspannen onder blijven.

@marjoleine: Wanneer kun jij gaan testen? Je hebt een goed gevoel er over toch?Wel spannend hoor!

@astrid: Ik ben net 26. één van de ouderen dus begrijp ik nu :)) En ik dacht dat ik zo jong was haha!Jij hebt al 2 kinderen en keanosmama heeft 1 kindje? Was dit voor jullie een bewuste keuze om zo jong moeder te worden (of naja zo overdreven jong is het ook niet maar voor de nederlandse maatstaven tegenwoordig wel :)) Zelf wilde ik altijd zo rond mijn 25e kinderen krijgen. Toch had ik uiteindelijk gekozen voor een nieuwe opleiding te gaan enzo...maar toen raakte ik dus zwanger. Tja en nu hebben we gekozen echt voor kinderen te gaan :)) Heb me trouwens nog nooit zo zeker over een keuze gevoeld :D
Wat ik me afvraag: is het voor jullie een goede keuze geweest vroeg aan kinderen te beginnen?Of voelt het toch alsof je een carriërekans hebt gemist? (als je al die ambities hebt/ hebt gehad)

Ben benieuwd!

xxxjes Dametje

Terug
Bovenaan