Hai Meiden, Mag ik hier even spuien... Ik word gek van al dat wachten. Nu dat stel na 3 jaar zwanger is, wat ik geweldig vind, wil ik ook zo ontzettend graag weer zwanger zijn. Ik heb mijn NOD pas de 26e. Volgende week zondag dus. Ook al zal ik een sensitest gebruiken, dat kan die niet meten. Ik moet dus nog langer wachten! Op de een of andere manier voel ik me ook een beetje zwanger. Sterker nog, mijn collega vroeg aan me of ik zwanger was en Marcel (mijn man) had ook al zo'n gevoel. Als je dat allemaal hoort, dan zal je het toch bijna echt gaan hopen toch???
Ben ook 's ochtends niet helemaal lekker en zo.. beetje misselijk. Ik zou zo graag willen weten of ik echt zwanger bent of dat mijn lijf mij en ook anderen voor de gek houdt!
Sorry hoor, voor mijn ego berichtje maar jullie snappen hou het voelt.. Help me ajb door het wachten heen!
Liefs, Marjoleine
Ben ook 's ochtends niet helemaal lekker en zo.. beetje misselijk. Ik zou zo graag willen weten of ik echt zwanger bent of dat mijn lijf mij en ook anderen voor de gek houdt!
Sorry hoor, voor mijn ego berichtje maar jullie snappen hou het voelt.. Help me ajb door het wachten heen!
Liefs, Marjoleine