Zwanger worden na een miskraam

Hai Meiden, Mag ik hier even spuien... Ik word gek van al dat wachten. Nu dat stel na 3 jaar zwanger is, wat ik geweldig vind, wil ik ook zo ontzettend graag weer zwanger zijn. Ik heb mijn NOD pas de 26e. Volgende week zondag dus. Ook al zal ik een sensitest gebruiken, dat kan die niet meten. Ik moet dus nog langer wachten! Op de een of andere manier voel ik me ook een beetje zwanger. Sterker nog, mijn collega vroeg aan me of ik zwanger was en Marcel (mijn man) had ook al zo'n gevoel. Als je dat allemaal hoort, dan zal je het toch bijna echt gaan hopen toch???
Ben ook 's ochtends niet helemaal lekker en zo.. beetje misselijk. Ik zou zo graag willen weten of ik echt zwanger bent of dat mijn lijf mij en ook anderen voor de gek houdt!
Sorry hoor, voor mijn ego berichtje maar jullie snappen hou het voelt.. Help me ajb door het wachten heen!

Liefs, Marjoleine

Testen kan geloof ik met sensitest 4 dagen voorje NOD, maar probeer niet te enthousiast te wezen voor je een positieve test in handen hebt,je donderstaalt zo weer van je rowe/blauwe wolkje als het niets blijk te zijn he, ik heb het vorige maand ook heel sterk gehad,toen dacht ik en mijn vriend ook dat het raak was :s
Een week duurt lang he,bah!

Jij ook witverlies, ikblijf het nogsteeds vreemdvinden hoor,ikheb het naar mijn weten iig nooit gehad! Afwachten wat het te betekenen heeft, OF het iets te betekenenheeft, ik voel verder nogsteeds hetzelfde. Ik had gezegd dat mijn nod zondag zou zijn, maar hetkan ooknog maandagof dinsdag zijn,want vorige maandwas ik ipv28 dagen 29 dagen dus ik weet niet wat ik nu moet aanhouden... we zullen het wel merken he!
Echt een nieuw kapsel is het niet geworden hoor, toen mijn oudste geboren was heb ik mijn haar kort laten knippen (zoals bijna elke verse mama) maar nu weeraant kweken, maar het is wel leuk geworden, mag ookwelhevoor 23euro,auuuuwww!

Ikhad jou trouwens ook anders verwacht hoor op de foto! Altijd he,je gaat je toch een beeldvormen!

Vandaag lekker niets doen, lezen en een beetje rommeltjes opruimen en vanavond gaat manlief koken!!! Beter kan het niet toch?!
grxx

@dametje,ik zag dat jeergens anders ook de vraag had gesteld wat NOD is, ik heb precies hetzelfde gedaan in het begint hoor! Ik heb er note bene op een ander forum een hele discusie over aangeslingerd,nietecht opzettelijk hoor, maar ikvindhet een stomme benaming 'niet ongesteldheids dag' voor de dag datje WEL ongesteld word, maarhooptvan NIET,
maar ikdoe maar braaf mee met het 'NOD-en'...

@Astrid, Ik weet dat je het met de sensitest eerder kan doen maar mag dat niet doen van me zelf. Ik wil gewoon de 26e afwachten. Of iets later als ik dat vol houdt.

Vandaag weer een bericht gehoord dat een nichtje zwanger is.. (nog 1) Lijkt wel of ze in eens allemaal zwanger worden.. Ik wil ook :-(

Succes morgen.. Hopelijk is het gewoon raak!

Liefs, Marjoleine

Hallo!

@marjoleine:Dat klinkt wel zwanger idd! kan me voorstellen dat je hier nog meer hoop van krijgt! Wel lastig lijkt me want je wilt ook niet teleurgesteld worden. Ik zou zeggen zoek zo veel mogelijk afleiding, dat maakt het wachten misschien ietsje makkelijker. Veel sterkte en ik zal voor je duimen! :))

@iedereen :)) Wat mijn keuze voor een kindje betreft, ik was echt heel onverwacht zwanger. Na een paar jaar werken was ik er eigenlijk weer helemaal klaar voor om een voltijds studie op te gaan pakken. Daarbij hadden mijn vriend en ik net een klein apartement gekocht. Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was waren we dus echt even de kluts kwijt. Wel wist ik gelijk dat ik het wilde houden. Dat is gewoon een gevoel.Heeft niets met ratio te maken. Mijn vriend was nogal huiverig. Maar na wikken en wegen waren we er uit hoe we het konden doen en vonden we het helemaal geweldig. Sjah toen de mk... :((

En nu weten we gewoon zeker dat we een kindje willen samen. Voor mij betekend het wel dat ik mijn studie dan eerst aan de kant moet zetten want we gaan groter wonen en mijn vriend kan dat niet in zijn eentje opbrengen. Toch..ik heb er totaal geen spijt van. Het is net of mijn prioriteiten helemaal zijn verschoven. Daarbij weet ik dat er genoeg mogelijkheden bestaan om nog een deeltijdstudie te gaan doen.

Leuk om te horen hoe jullie dat hebben en dat jullie echt achter je keuze staan! :)

@astrid: Ik denk dat je gelijk hebt wat die collega betreft.Misschien heeft ze het me idd niet persoonlijk durven vertellen. Lijkt mij ook behoorlijk lastig als zij bv net een mk had gehad.
Ik ben nogal iemand die het liefst moeilijke dingen(qua gevoel) uit de weg gaat dus ik heb juist met haar afgesproken volgende week (ook omdat ik altijd leuk met haar op kon schieten hoor :)) Maar ik denk dat het wel goed is. Er worden nou eenmaal mensen zwanger in mijn omgeving en dan kan ik zielig in een hoekje gaan zitten maar dat helpt ook niet. Daarbij was het pas mijn eerste mk dus er is hoop zat voor ons. Wil gewoon ook blij voor anderen kunnen zijn. En nu ik er aan denk dat ze zwanger is doet het al minder pijn. Ons tijd komt nog wel ;) (voor iedereen!)

nog even een heel andere vraag. Ik verlies nog steeds best wel wat bruin bloed terwijl mijn mk al 2 weken geleden is. Ik heb verder geen pijn maar toch...is dat normaal? Soms is het een dag minder en dan denk ik dat het eindelijk over is en dan de volgende dag is het opeens meer..

Weet iemand dit?

Thanx!

liefs Dametje

Is normaal hoor! Ik heb het ook nogsteeds (iig gehad tot op heden) voor mijn ei, na mijn ms, na het vrijen. Kan wel een half jaar of soms langerduren heb ik gelezen.

Gek hoe je prioriteiten dan veranderen he als er zo'n prutsje in je heeft gezeten!
Maar je hoeft in principetoch niet gelijk groter gaan wonen? Of heb je een heel ienimienie appartementje? Een baby neemt iig tot een jaar of twee niet zo veel plek in,om het maar zo tezeggen ;)

Vandaag ofmorgen of zelfde dindsdag mijn NOD, ik heb wel het gevoel dat het eraan gaat komen hoor. Jullie horen het wel wanneer het feest is ;)
liefs astrid

Hey Astrid,

Een beetje positief proberen te blijven.. Je hebt er toch alles aangedaan. Hopelijk is het gewoon gelukt! Ik ben wel heel nieuwsgierig. Ik zal heel erg blij voor je zijn.

Liefs, Marjoleine

Terug
Bovenaan