Zwanger worden na een miskraam

Heee,
@suus! Wat fijn! Nou hopen dat het blijft!!!!
Super zeg!
@Edith: moet extra dubbel en klote zijn,meid, geen woorden helpen maar ikdenk wel aan jehoor!

@marjoleine: nee,nognietsmaar mijn ongi gevoel is er nogsteeds(welal tweeweken) maar ik denk dan maar morgen. Ik had het liever vandaag (28dgn) dan morgen,liever geen dag langer he. Ofnatuurlijk liever helemaal niet!
Ik moet wel zeggen dat ik veel ontspannender ben nu ik op mijn ongi zit te wachten. Beter voor koppie ook he...
Hopelijk zijn jou gevoelens van een ieniminie zwangerschapje!

@shari: ikdoe ookaltijd eenkussen ondermijn kont hoor! Zo ben ik altijd zwanger geworden (nu moet ik zeggen dat ikhet nooit ZONDER heb geprobeerd, dont change a the winning numbers! Mijn vriend gaat het koude bad niet in maar ik zorg er welvoor dat het bad niet te heet is ook! En losse broeken draagt ie toch al, dus het boeltje kan "ademen"hihi.
Hoe dan ook die zwemmertjes van die mannen worden minder snel slecht dan onze eitjes.
De eerste zoveel maanden ookniet aan de wijn gezeten hoor, maar na vorigemaand dat het zooo tegenviel (ik washeilig van overtuigd dat het raakwas) dacht ik: what the ..., lekker aan de wijn! Ik heb toen ook uit 'protest' even geen foliumzuur geslikt :s tja.... das de onmacht moet je maardenken ;)
Ikhoud jullie op de hoogte ;)

(lijstje NOD????hebben wijdat???)
astrid -NOD 20/07- ronde 3 na mk- kind: 3
marjoleine-NOD 26/07 -ronde .. na mk- kind 2
Sjani -NOD ../..- ronde .. na mk - kind 1
Jen- NOD ../.. - ronde .. na 2e mk- kind ..
Edith ...?!

zoiets??? sorry als ik iemand ben vergeten...
liefs as

pfff dat ziet er even ego uit zeg!
Dit is beter :p

Sjani -NOD ../..- ronde .. na mk - kind 1
Jen- NOD ../.. - ronde .. na 2e mk- kind ..
Edith ...?!

hihi

Suus wat een geweldig nieuws voor je!! geniet ervan!!

Shari -NOD ../..- ronde .. na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07/ - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Edith ...?!

zo heb mn gegevens er ook maar weer even bij gezet. We zijn weer gewoon aan het klussen en heb geen idee wanneer mn NOD echt is. Has gisteren heel veel vruchtbaar slijm, dus wie weet.
Hoewel ik vorige week ook het gevoel had dat mn ei kwam, maar toen hebben we ook geklust, dus hoe dan ook ons best gedaan. Ik test toch iedere keer 4 dagen voor mn NOD al positief als ik zwanger ben... dus dan is de 31ste een mooie datum.

Liefs Jen

Liefs Jen

hoi allemaal..

ten eerste even het lijstje:

Shari -NOD 31/07- ronde 2 na mk - kind 1
Edith ...?!

@suus: Wat geweldig!! ik weet niet wat ik moet zeggen.. ben ontzettend blij voor je!

@Keanosmama: erg leuk om te horen dat ik je dag wat opgefleurd heb :D ik heb vriendlief helemaal niet gevraagd om in een koud bad te gaan..hij wil het zelf.. de dok heeft ooit tegen hem gezegd dat hij meer moest koelen.. hij heeft namelijk spataders daaronder.. en die kunnen ze niet weghalen (is al eens geprobeerd) dus is het eigenlijk te warm voor de zwemmertejes.. dus wijde boxers aan en koelen in een koud bad dus..en dan mag ik hem weer opwarmen natuurlijk :D
daarbij zijn de zwemmertjes van mn vriend ook niet helemaal jofel..dr zijn weinig 'normalen' ma volgens de dok nog genoeg om zwanger te worden.. t probleem is nu alleen dat waarschijnlijk bij die miskramen (en dus ook die van de 2-ling) mijn eitje werd bevrucht door n 'abnormale' en dan ist dus gedoemd te mislukken..
en dat is meteen ook mn grootste angst.. hoevaak nog word mn ei bevrucht door een 'abnormale'? want al die keren dat dat gebeurd krijg ik dus weer n miskraam..
mja tis allemaal maar gokken en kwestie van geluk.. dus ga dr nie al te lang bij stil staan..

@astrid: wanneer ga je testen? of wacht je nog een weekje? wel spannend!

meiden laten we wat afspreken.. binnen nu en 4 maande zijn we allemaal zwanger en voorbij die 12 weken.. deal? :p

liefs shari

ikhoud het ff kort, moet nogontbijten,tis vakantie he ;)
Nog niet ongi,vandaag of dus gisteren NOD,aar de vorige keer werd ikook pasavonds ongi dus we wachten het maar af, ik gaoverigens niets testen hoor, ikverwacht nl mijn ongi gewoon ;)

Maar nu je het zo verklaard sjari is het te begrijpen dat je man int koude bad moet,
wat doen die abnormale zwemmetjes precies? die zwemmen wel maar die zijn niet goed?

en wij hebben een deal hoor! binnen 4 maanden allemaal terug zwanger!
Ik laatnog weten ofikongi word vandaag;)

liefs as

Hallo allemaal,

Allereerst het NOD lijstje
marjoleine-NOD 26/07 -ronde 3 na mk- kind 2
Edith ...?!

Astrid, nog niets?? Hopelijk blijft het niets!
Je hebt een ongi gevoel. Is dat gewoon een gevoel wat je bij je draagt of heb je ook last van je buik en/of rug. Een gevoel kan je namelijk goed belazeren. Kijk maar naar vorige maand. geef de hoop nog niet op zolang je nog niet ongi bent.
Enne, het is echt niet ego om je zelf bovenaan te zetten hoor. Jij bent nu toch de eerste met de NOD?

Shari, Het is inderdaad een stuk duidelijker allemaal maar het was wel komisch. Wel kan ik je ongerustheid snappen. Jeetje. Weten ze ook in persentage's hoeveel abnormale cellen er zijn in tegenoverstelling van de gezonde. Is dat 50/50?
Ik vroeg me alleen af toen ik het las, dat jou kans op mk dan veel groter is. Want mocht een abnormale zaadcel jou eicel bevruchten, eindigd het dan altijd in een MK? Of zijn er ook andere risico's?? Jeetje he, heftig hoor!

Bij mij nog steeds klachten. Vanmorgen misselijk geweest.. Ontbijten kan ik al jaren niet maar nu was zelfs mijn koekje om 10.00 uur bijna te veel.. Ben ook zo moe... Ik blijf hoop houden. Manlief, moeders en collega nog steeds overtuigd. Ik hoop het gewoon maar ben pas overtuigd zodra ik een positieve test in handen heb.

Liefs, Marjoleine

marjoleine-NOD 26/07 -ronde 3 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

Nou ja, geen idee van NOD. Nu bijna week na cur. Vloeien is bijna weg. Nog heel lichtbruin.
Vorige keer duurde het bijna 6 weken voor ik weer ongi werd na curettage, dus zet mijn NOD maar op 6 wkn na curettage.
Mijn hemel, wat is dat nog ver weg....

Edith

Nog geen ms te zien,zelfs nog niet na de sex... nogsteeds ms gevoel wel (sindsei...), had ik ook in januari maar ik heb liever niet te veel overeenkomsten met DIE zwangerschap wantdat voeldeallemaal anders, dus dat begrijp je... (leeg zakje)
Misschien dan morgen?
Ik heb alleen geen zin in een langere cycles en mijn gevoel zegt echt dat het niet raak is...
Ikhoud jullie op de hoogte!
@marjoleine: ik heb het idee datik "dikker" ben sindsmijn ei,ikhad echtvorige weekzoiets van goh... ik kan mijn buik nietinhouden, opgeblazen gevoelsnap je?! Maar ikgaergeen "zwangerschapsverschijnsel" van maken,self protection he...

Edith: ik ben blij dat je toch een beetje terug bent, met ons blijft schrijven! Wij looden je door de weken heen meid!
xx

Terug
Bovenaan