Zwanger worden na een miskraam

hoi dames

en astrid? nog geen ongi te bekenne? je houdt ons wel in spanning zo hoor!

k weet niet of die abnormale zwemmertjes nog andere gevolgen hebben... weet niet of k er een gehandicapt kindje van kan krijgen of zo..
keb wel een keer de lijst gezien.. en er was maar 15 procent normale zwemmertjes volgens mij.. maar de dok zei dat we prima zwanger konden worden en dat we nu gewoon dikke pech hadden gehad dat t waarschijnlijk die abnormale zijn geweest..
en zoals ik het begrepen heb zwemmen die abnormale wel jah.. alleen zijn ze misvormd..

k moet heel eerlijk zeggen dat we ons er niet zo mee bezig houden.. voor mijn vriend is het erg moeilijk om te horen dat er bij hem iets niet goed zit. hij wist t zelf al wel.. die spataderen heeft hij al een jaar of 20 (jah vriendlief is 36.. ik 23) en toen hebben de doktoren al tegen hem gezegd dat hij geen kinderen kan krijgen.. nu zijn we het toch aan het proberen en vind hij dat elke keer als het misgaat het zijn schuld is..(lekker stel zijn we.. ik denk dat t mijn schuld is.. hij denkt dat t zijn schuld is)
bij mijn laatste miskraam heb ik de scherven op moeten ruimen.. hij had een vaas en nog wat dingen door de kamer gegooid..
dus we hebben het er maar zo min mogelijk over.. daarom vind ik het erg fijn hier op het forum te zijn.. dan kan ik toch nog even van me afpraten..

sorry dat ik zoveel over mn eigen dingen praat.. vind het erg fijn dat jullie allemaal 'luisteren'

liefs shari

Hallo,
@Astrid? Opgeblazen gevoel?? Geen idee of dat dan inhoudt dat je ongi gaat worden. Ik weet wel dat er dames zijn die er van overtuigd zijn ongi te worden en ineens zwanger zijn. Tot de menstruatie er is, hoop houden!

@Shari, We vinden het helemaal niet erg hoor dat je over je zelf praat. Daarom is dit forum er toch!
Wel heavy verhaal.. Kan niets anders zeggen dan succes! Da we de deadline maar mogen halen!

Liefs, Marjoleine

Hoi!
Ja, opgeblazen gevoel maar dat heb ik ookoveralgelezen bij zwangere en niet zwangeren... nogsteeds niets te bekennen,als het zo blijft gaikzaterdag pas testen. Oh, en sinds gisteren gevoelige tepels?! Deafgelopen twee weken niet,maarnu ineens wel?! Klinkt allemaal positief enikben erg trots op mezelf dat iknogniet heb getest,(puur angst hoor :p) Ikhoop echt maar dat het raak is dan,anders is mijn cycles onregelmatig aant worden!

@shari: ai,jij heb LETTERLIJK scherven moeten ruimen... ja,ikkan meindenken dat hij het als 'zijn schuld' ziet maar daar heb je ook niet veel aan he... Jullie schelen 13jaar, zijn jullie al lang bij elkaar?
Mijn ex en ik scheelde 21 jaar(de vader van mijn kids) maar je ging op een gegeven moment het verschil wel merken hoor, toen ie de 40 was gepasseerd. Nu is 21 jaar ook een helegeneratie he ;)
Nu heb ik een 'jonkie' (vergeleken hem) van 25!
Ik zal vanavond nog een 'update' zetten :p
Ikvind het ook welspannend worden nu,zucht...

Hoi dames,

@astrid Ik had echt al laaaaang gestest als ik jou was ;) knap als je het nog tot zaterdag uithoud. Ik ga denk ik woensdag of donderdag volgende week testen. Heb nog een aantal testjes liggen van sensitest die ik niet heb opgebruikt met het checken of mn hormoon uit mn lijf is. Dus kan nog 4 keer testen.

@marjoleine, het zou wel heeeeeeeel bijzonder zijn als ik nu meteen weer zwanger zou zijn en schat de kans dan ook niet heel hoog in. Voor mn zoontje hebben we er een maand of 8 over gedaan (serieuze pogingen) en de 2 miskramen ben ik allebei meteen de 1ste poging zwanger geworden... ik heb ook wel de hoop dat het nu weer lukt, maar dat is natuurlijk niet helemaal reeel, hoop kan nooit kwaad zal ik maar zeggen.
Vorige zwangerschap had ik vanaf de derde week wat last van misselijkheid en ik had vanochtend ook inene zo'n vlaag. Duurde maar heel kort. Als het van de week erger word dan weten we meer....

Hoe is het bij jullie??

Liefs Jen

hoi hoi!

astrid! dat je nog niet getest hebt.. echt knap..k wil mezelf voorhouden dat ik ook pas een week (of zo)over tijd ga testen.. ma denk niet dat ik dat volhoud..

en jah we schelen 13 jaar.. we zijn nu dik 2,5 jaar bij elkaar.. en wonen ook al dik een jaar samen.. mijn ouders vonden het dus ook helemaaaaaal niet leuk dat we al met kinderen bezig waren (inmiddels wel wat meer hoor) ma ze vinden dat alles veel te snel gaat.. nou moet ik zeggen.. als ik het zo zie staan: pas 2,5 jaar bij elkaar.. denk ik ook wel eens.. jeeeetje.. ma t voelt goed.. dus waarom zou je dan langer wachten?

weten jullie trouwens een site waar je redelijk goedkoop goede testen kan kopen? t meisje achter de balie bij de kruidvat ziet me alweer aankomen:p

k zie nu ook dat k nie goed gekeken heb.. heb pas de 7e weer mn NOD.. dus moet nog dik 2 weken wachten.. k verbaasde me er ook al over dat t zo snel ging deze keer:p

astrid en marjoleine ik duim voor jullie!
(en voor jen en mezelf natuurlijk ook)

liefs shari

astrid -NOD 20/07- ronde 3 na mk- kind: 3
marjoleine-NOD 26/07 -ronde 3 na mk- kind 2
Shari -NOD 07/08- ronde 2 na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07/ - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

sorry edith! voor jou duim ik natuuurlijk ook!

Hee... ja knap he hihi, en dan ga ik jullie erbij vertellen datik er twee heb liggen in de kast :p
Nee,zaterdag alser geen ms ig gekomen,jullie zijn (op mijn viend na) de eerste die het tehoren krijgen als.... he..!
Ik heb ookvlagen misselijkheid,maar javorigemaand dacht ikdat toch ook te hebben dus, alleen die tepels vind ik meer opvallend! Zo ver ziet het er goed uit :))! Misselijk ben ik trouwens metdie MK niet geweest, ik had ook een leeg zakje dus misschien dat het daarmee te maken had?

@sjari: ohhh wat herkenbaarmet die ouders! Maar als het goed voelt waarom niet? PLUS hij (met alle respect) word er nietjonger op, als je 7 jaar wacht is hij 43,toch?
Ik was ook 2.5 jaar bij elkaar toen we de eerste KREGEN... ja en 21 of13 jaar is wel ff een verschil denk ik, daardoor ook geen contact met mijn vader gehad een poosje, (nu weer niet alleen heeft dat er mee te maken dat mijn moeder is overleden en wij gewoonniet klikken samen...)
Nu zijn wij nog geen twee jaarofficieel samen maar we kennen elkaar 10 jaar (eerste vakantievriendje)

en waarom gaje niet gewoon naar een andere kruidvat? Of laat je je vriend gaan?Of...
je gaat verkleed :p
En nog iets, als jij de7e pasje NOD hebt,heb jeje ei dan al gehad of heb jij een superlange cycles?

Marjoleine: ben jij van plan gelijk te testen of wacht je het ookff af?

He,vanavond lekker reuzegarnalen met limoen,hmmm ik heb eral 4 dagen zin in!
Tot later meiden,tis een gezellig cluppie he!
xx

Terug
Bovenaan