Zwanger worden na een miskraam

Hoi shari,

Op sensitest.nl kan je heel goedkoop tests bestellen heb ik ook gedaan.

Ik vind het hier ook erg gezellig! Leuke betrokken club zo. Niet zo heeeeeeeeeeel veel mensen. Dat is dan weer het grote voordeel van dit verschrikkelijke forum ;) alleen de echte forummers doen hun best om hier naar te zoeken!

Liefs Jen

Hallo meiden,
Ik vind het ook heel gezellig. Vooral op dagen dat ik vrij ben check het regelmatig.. Elke dag even checken. Het is bijna een verslaving! ;-)

Astrid, waarom test je niet gewoon.. als je niet zwanger bent, komt die teleurstelling wel als je ongesteld word. Kwestie van uitstellen. Als je wel zwanger bent, wil je toch niet langer in onzekerheid zitten! Dat wil je dan toch weten!

Hier geen verandering... Nog steeds niet lekker!
Denk toch dat ik zondag, als ik nog niet ongi ben, wel ga testen. Manlief is maandag weer weg he tot donderdagavond. Zolang hou ik het nooit vol!

@Jen, Alles kan, geef de moed niet op. Je bent al 2x eerder zwanger geraakt in de 1e poging..

Blijf duimen!

Liefs, Marjoleine

neee nee nee ik doe het niet :p
laat mij maar even in mijn bubbel zitten,veilig en met een goed/happy gevoel, en ikhoud het best uit tot zaterdag! Ben ik zwanger krijg ik er angst bij ben ik niet zwanger is mijn bubbel kapot...
Misschien vrijdag dan als er morgen nog niets is he...
Ikzit misschien een beetje raar in elkaar :s

he,de 26e komt ookaldichterbij he! Heb je ze al in huis? :p

@Jen: ja net wat jezegt,alleendegene die ereen beetje moeite voorwillen doen komenhier :p en eenniet te groot clubje is leuk dan kun je elkaar goed bij houden he!
Ik duim voor jou dat je weer in een keer zwanger bent en nu voor 9 maanden ;)

Liefs as

neee nee nee ik doe het niet :p
laat mij maar even in mijn bubbel zitten,veilig en met een goed/happy gevoel, en ikhoud het best uit tot zaterdag! Ben ik zwanger krijg ik er angst bij ben ik niet zwanger is mijn bubbel kapot...
Misschien vrijdag dan als er morgen nog niets is he...
Ikzit misschien een beetje raar in elkaar :s

he,de 26e komt ookaldichterbij he! Heb je ze al in huis? :p

@Jen: ja net wat jezegt,alleendegene die ereen beetje moeite voorwillen doen komenhier :p en eenniet te groot clubje is leuk dan kun je elkaar goed bij houden he!
Ik duim voor jou dat je weer in een keer zwanger bent en nu voor 9 maanden ;)

Liefs as

Hai astrid,

Ik heb er nog 1 over van de vorige keer... Spannend dus.. Bijna zondag...

Manlief maakte me vanavond een beetje angstig. Zijn ouders zijn allebei tweeling en aan mijn moeders kant (haar broer en zus) zijn ook tweeling. Ik vertelde aan hem dat ik niet zeker wist wanneer ik mijn ei heb gehad. Zijn reactie was. Misschien heb je wel 2 eieren gehad en krijg je een tweeling! Kan dat?? 2 eieren per maand?? Met 5 dagen verschil?? Freaks me out!!

Liefs, Mayo

Hoi dames,

Heb geen idee of je 2 eieren met 5 dagen verschil kan hebben, wel dat je 2 eieren kan krijgen. Misschien 5 dagen na je ei de innesteling?? Dat kan natuurlijk wel.

Ik krijg steeds meer het gevoel zwanger te zijn.... maar duirf er eigenlijk niet op te hopen, zat nog is te rekenen en als ik echt mn ei vorige week woensdag had dan betekend dat dus dat mn NOD woensdag al is en niet vrijdag.... dus nog maar een dag of 4/5 wachten voor ik kan testen.

Spannend!!

@ marjolein, lijkt het je wel leuk een tweeling??

Liefs Jen

hoi!
volgens mij welmogelijkom twee eitjes te hebben na elkaar ik heb ooit een vriendin gehad die het daar ook eens over had!
Leuk,eentweeling,eerlijk gezegd moet ik erniet aan denken! hihi!Maar ik heb er al twee dan he, dan zou je op vier komen,pffff.... maar alsje er zoveel in de fam hebt, dan is de kanswelgroter :p !

Jen, hoe langis je laatste mk nu geleden? Was dat spontaan gegaan? of curetage?Ik ben hetff kwijt... zou mooi zijn als je weer terug zwangerbent,dan ben je supervruchtbaar!

Vanochtend op gestaan metmisselijk gevoel,nu nog, en ik had getwijfeld of ikzou testen maar ik wacht tot morgen! Ikhoop en begin nu echt te denkendat het raak is!

Terug
Bovenaan