Zwanger worden na een miskraam

Hoi astrid,

Ik heb nu 4 weken terug een curritage gehad met 11 weken zwangerschap en had vorige week woensdag een negatieve zwangerschaps test, en dus ws weer een eisprong. dus het zou zomaar kunnen zijn dat....
Nou ben je volgens mij zoiezo het eerste jaar na je bevalling meer vruchtbaar. En mn zoon is nu 10 maanden, dus ben benieuwd of het deze keer weer zo snel gaat!!
Hoop voor jou dat het raak is!!, zou wel lekker zijn als we hier gewoon allemaal snel zwanger vandaan gaan!! Op naar het april 2010 forum!!

Liefs Jen

hoi dames!

astrid! nog steeds niet getest? ik heb ook wel eens gehad dat mijn NOD ma nie kwam.. en als k dan teste en hij was negatief dan ging k meestal 's middags vloeien.. alsof mijn lichaam me voor de gek houd.. niet om je te ontmoedigen! maar ik kan me voorstellen dat je zegt: laat mij lekker op mn bubbel zitten..

marjoleine: spannend hoor.. k ben echt zo benieuwd naar de uitslagen van de testen van iedereen :p.. ennuh.. zo begon het bij mij ook de vorige zwangerschap.. iedereen begon erover dat ik een tweeling zou krijgen..(ik ben zelf soort van 2-ling.. mijn moeder had een miskraam tijdens mijn zwangerschap, en in mn vriend z'n familie komen opt moment 16!!! 2-lingen voor) en die kwam uit.. dus je weet maar nooit!

ik zit opt moment thuis omdat k geen werk heb.. dus kijk ook regelmatig hier.. k was in de war met mn NOD omdat ik dus heeeeeeeeelemaal geen gevoel voor dagen meer heb (zit al 8 weken thuis) de 10e had ik mijn laatste menstruatie.. dus dan pas de 7e augustus weer NOD.. nu druk met de klusdagen :D.

op de een of andere manier ben ik er wel heiligd van overtuigd dat ik zwanger word.. (k weet nie oft deze maand is.. hoop natuurlijk van wel) ma voor t eerst in maaaaanden heb ik niet het gevoel dat een kindje ons niet gegund is.. dus dat is in ieder geval al positief..

liefs shari

hee, ik ben ook thuis sjari,vandaar dat ikhier ookveelkijk ;) werk nog nietwant we moeten eerste verhuizenbinnen een half jaar ongeveer.

jen,goh is dat al weer 4wekengeledenjoh! wat gaat het dan hard als jeterug kijkt he...
Allemaal een2010 kindje klinkt goed!

Ikhoop niet dat mijn lijf me dezekeervoor degek houd, ikheb er een goed gevoel over,vooral ook die tepels, alsik er naarkijk doet het al zeer! Vorige maand voelde ikookvan alles en wasik een dag overtijd dus dacht ik jaaaa!!!! maarn ee. Maar als ikdie gevoelens vergelijk met deze,voelt het nu beter maar daarom wachtte ikook mettesten een paardagen ;)
xx

Hallo,

Nou, jullie hebben er al vakar van gehoord dus blijkbaar kan je dus wel 2 eisprongen hebben in de maand. Wil nog niet zeggen dat ze bevrucht zijn. Of het uberhaupt is gelukt.. Een tweeling lijkt mij namelijk helemaal niet leuk! Ik heb al een zoon en we zijn in een juridische strijd verwikkeld vanwege mijn stiefzoon. (vandaar soms de stress tornado's) Ik heb 4 neefjes en dat waren allemaal eenlingen, mijn stiefzoon is een eenmaing en mijn zoon ook. Laten we die traditie dan maar voor zetten. Eerst maar afwachten of ik uberhaupt zwanger ben..

Astrid, Ik zeg het al bijna de hele maand. Geef de moed niet op.. Waarom ik dat juist deze maand zeg en waarom niet vorige weet ik niet. Gevoelskwestie denk ik... Laten we dan maar hopen dat mijn gevoel goed is... Ga je nu morgen testen?? Want je bent nu 3 dagen overtijd toch?

Jen, Het zal helemaal geweldig zijn als je gevoel goed is. Ze zeggen dat je de eerste 3 maanden na een MK super vruchtbaar ben. Mocht je nu echt zwanger zijn, is dat geweldig.. maar dan gaan we duimen dat het blijft zitten! Voor iedereen die zwanger mag gaan worden overigens!

@Shari, Je kan toch ook gewoon zwanger worden.. er zijn zaadcellen en jouw ei is toch ook ok? Nu duimen dat het lukt en met een gezonde cel!

@Edith, Hoe is het nu? Vloei je nu nog steeds?? (curretage is toch nog niet zo heel lang geleden toch??) Ik hoop voor je dat cyclus snel weer in orde is en dat je snel weer zwanger mag raken! Op de goeie en gezonde manier!

Hoe dichter ik bij die 26e kom hoe meer ik ga twijfelen of ik het allemaal wel echt voel of dat ik het wil voelen. Ben zo bang dat me lijf me gewoon voor de gek houdt. Dit alleen omdat ik het zo graag wil. Ik heb getwijfeld of ik een sensitest zou kopen, maar eigenlijk is dat ook gewoon te bizar. Ook al weet ik het eerder of ik zwanger ben of niet, ik word van die test niet zwanger..
Voel me niet echt op en top.. veel moe en ook soms vlagen van misselijkheid.. tepels de ene keer weer wel en de andere keer weer niet.. Ik wil zo ontzettend graag zekerheid... Maja, vandaag thuis aan de poets, morgen gelukkig werken. dagje afleiding.. Gek word ik hier van!

Ik check het forum ook vaak, omdat ik het gewoon ontzettend leuk vind. Ik werk 3 dagen als boekhouder, dus met een pc en op rustige momenten of in de pauze wil ik het nog wel eens checken.. Thuis is het nog makkelijker..
Liefs, Marjoleine

hoi meiden..

even helemaal niets over zwanger worden.. ma k sta opt punt om te janke.. k bel net mn moeder gewoon om ff te kletsen.. hebben t erover dat k nog geen werk heb (heb zelf mn baan opgezegd om meerdere redenen) en kan nu geen werk vinde.. al 20 sollicitaties rondgestuurd.. of krijg niets te horen.. of word afgewezen.. zegt mn moeder dat ik maar weer thuis moet komen wonen..
en mijn ouders wonen in de achterhoek terwijl ik zelf in friesland woon..

nou maakt ze de laatste tijd er geen geheim van dat ze mijn vriend niet goed genoeg vind.. en dat ze vind dat wij alles fout doen.. alles wat fout gaat in haar leven doe ik verkeerd...en om heel eerlijk te zijn kan ik er niet meer tegen..k heb al een keer een aanvaring met dr gehad.. en toen ging het een tijdje goed maar nu gaat ze dus weer op dezelfde voet verder..

k weet dat t helemaal niets met zwanger worden te maken heeft.. ma k moest t even kwijt..

liefs shari

Heee meid wat vervelend nou! Ja,die ouders snappen er soms niets van he!
Kun je nietmetje moeder/ouders een volwassen gesprek hebben? Misschien met je vriend erbij? Jij bent inmiddels een grote meid en watjijdoet met jeleven is jou zaak, als zij jou vriend niet accepteren dan gaat het op een gegeven moment tussen je ouders en jou staan en word je gedwongen een keuze te maken en datzou heeljammer zijn (ik spreek uit ervaring met mijn ex),misschien moet je zedat eens zeggen!

Over je werk, tis kl*te datje zo moeilijk iets kan vinden,maar dat is ook even de economie nu he... in welke branche zoek je iets?

En het geefthelemaal niet dathet niet overzwanger worden gaat, je ei hier kwijt kunnen is toch fijn? Dat we nu toevallig allemaal zwanger willen worden, dat hebben wegewoon gemeen!

Ikdacht net,o nee,hetis mis ikvoel nattigheid,ik ben ongi...
maar nee,gelukkig niet,ikheb heelveel witte afscheiding,sorry voor de gore praat maar datdoen we allemaal zoaf en toe he! Maargelukkig nogsteeds niets niets niets!

Sjari sterkte meid!

Hai Shari, Wat vervelend. Dat kan je er ook niet bij hebbben. Je bent 23 en kan zelf goed je keuzes maken. Ik heb een stiefzoontje van 2,5 en mijn zoon is 1,5. Er zit 10 maanden tussen. Toen mijn man en ik uit elkaar gingen kwam hij een vrouwtje tegen die hem er in luisde. Na dat alles, kwamen wij toch weer bij elkaar. We waren net 6 maanden samen toen ik er achter kwam dat ik zwanger was. Mijn ouders vonden heel mijn man niets en hebben alles wat ik in mijn leven wou afgekeurd. Ook een zwangerschap. Ik heb doorgezet met de dingen die ik wou en dat heeft als resultaat een lieve man en een hele lieve zoon. Na de geboorte van mijn zoon, werd alles geaccepteerd en is de rust wedergekeerd. Ik zou zeggen, kies voor jou geluk. Je hebt je eigen vriend voor het uitzoeken, je (schoon) ouders niet.
Misschien heb je er iets aan.. Succes en sterkte meid!

Dames: ik heb een verassing,stiekum toch getest netnog geen 5 min geleden enik heb twee mooie streepjes,ik ben zwangerrrrr!!!!!!
WOWOOOEEEHHHOOEEEE.
Pfff...
Ik heb nog trillende handen en de tranen in mijn ogenmaargod wat ben ik blij!!!!!!
Nu hopen dathetgeeen leeg zakje isdezekeer!
Maar ik ben nu al misselijk en dat hadik de vorige keer niet,das een goedteken!
Ik ben zooo blij...
Even eenextra dikkeknuffel voor Edith en Jen bij wie dit misschiennu hard aankomen netnaeen tweede mk zo kort geleden...

Terug
Bovenaan