Hallo,
Nou, jullie hebben er al vakar van gehoord dus blijkbaar kan je dus wel 2 eisprongen hebben in de maand. Wil nog niet zeggen dat ze bevrucht zijn. Of het uberhaupt is gelukt.. Een tweeling lijkt mij namelijk helemaal niet leuk! Ik heb al een zoon en we zijn in een juridische strijd verwikkeld vanwege mijn stiefzoon. (vandaar soms de stress tornado's) Ik heb 4 neefjes en dat waren allemaal eenlingen, mijn stiefzoon is een eenmaing en mijn zoon ook. Laten we die traditie dan maar voor zetten. Eerst maar afwachten of ik uberhaupt zwanger ben..
Astrid, Ik zeg het al bijna de hele maand. Geef de moed niet op.. Waarom ik dat juist deze maand zeg en waarom niet vorige weet ik niet. Gevoelskwestie denk ik... Laten we dan maar hopen dat mijn gevoel goed is... Ga je nu morgen testen?? Want je bent nu 3 dagen overtijd toch?
Jen, Het zal helemaal geweldig zijn als je gevoel goed is. Ze zeggen dat je de eerste 3 maanden na een MK super vruchtbaar ben. Mocht je nu echt zwanger zijn, is dat geweldig.. maar dan gaan we duimen dat het blijft zitten! Voor iedereen die zwanger mag gaan worden overigens!
@Shari, Je kan toch ook gewoon zwanger worden.. er zijn zaadcellen en jouw ei is toch ook ok? Nu duimen dat het lukt en met een gezonde cel!
@Edith, Hoe is het nu? Vloei je nu nog steeds?? (curretage is toch nog niet zo heel lang geleden toch??) Ik hoop voor je dat cyclus snel weer in orde is en dat je snel weer zwanger mag raken! Op de goeie en gezonde manier!
Hoe dichter ik bij die 26e kom hoe meer ik ga twijfelen of ik het allemaal wel echt voel of dat ik het wil voelen. Ben zo bang dat me lijf me gewoon voor de gek houdt. Dit alleen omdat ik het zo graag wil. Ik heb getwijfeld of ik een sensitest zou kopen, maar eigenlijk is dat ook gewoon te bizar. Ook al weet ik het eerder of ik zwanger ben of niet, ik word van die test niet zwanger..
Voel me niet echt op en top.. veel moe en ook soms vlagen van misselijkheid.. tepels de ene keer weer wel en de andere keer weer niet.. Ik wil zo ontzettend graag zekerheid... Maja, vandaag thuis aan de poets, morgen gelukkig werken. dagje afleiding.. Gek word ik hier van!
Ik check het forum ook vaak, omdat ik het gewoon ontzettend leuk vind. Ik werk 3 dagen als boekhouder, dus met een pc en op rustige momenten of in de pauze wil ik het nog wel eens checken.. Thuis is het nog makkelijker..
Liefs, Marjoleine