Zwanger worden na een miskraam

Jaaaahhh!! Astrid!!! Ik ben zoblij voor je.. Ik wist het gewoon!!

Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat ik zondag ook positief mag testen!

Echt geweldig nieuws!!

Liefs, Marjoleine

whaaaaaaaaaaa.. astrid.. stiekum wisten we t wel natuurlijk! ben echt blij voor je! hopen dat we straks allemaal zwanger zijn!

marjoleine.. jij bent de volgende.. we wachten geduldig af:p

liefs shari

Lieve Astrid,

meid wat gun ik je dit van harte.
Tuurlijk een steekje van jaloezie, maar jij hebt toch ook het nodige meegemaakt?
Lief dat je aan mij en Jen denkt.

Spannend hoor, je zult pas echt gerust na een goed echo, maar de eerste stap heb je genomen.
Heel erg gefeliciteerd.
Dit geeft mij wel weer een beetje hoop....

Edith

Bedankt voor de lieve berichtjes meiden ;)
Iid eerst een echo dan zien we welverder!
Ik ben allang blij dat iknu ookmisselijk ben net als bij mijn twee kids en de laatste keerniet dus...!!!
Nog een week of drie dan weten we meer!
Lievegroetjes
astrid

Ben echt heel blij voor je! Hopelijk krijgen jullie een goeie echo en na 9 maanden (nu nog 8) een heel mooi kindje!

Hier toch niet helemaal lekker.. Koffie smaakt me niet echt.. Tijdens de zwangerschap van Keano lustte ik geen koffie meer. Misschien is er iets mis met de koffiemachine (zit weer op het werk..)

Hoe is het bij jou Jen??

Grtjs, Marjoleine

Vandaag proberen een afspraaktemaken bij de huisarts, de onze is op vakantie... ikhoop dat het lukt vandaag!
Nu duimen we voorjou Marloleine, nog 2daagjes...
kom al dichterbij!!!
Liefsas

Hoi dames,

@ Astrid... super gefeliciteerd!!! Tuurlijk zijn we blij voor je ;) en we hopen stiekum dat we zelf snel weer zullen volgen natuurlijk!!!! Lief dat je aan ons denkt!!

@ shari, Hopelijk komt het vanzelf weer tot rust bij jou en je familie, soms komen dingen hard aan, maar geloof me, je moeder wil vast het beste voor je, ze ziet alleen nog niet in dat je vriend het beste voor je is!, dat komt vast wel, wij hebben hiert ook wat problemen gehad toen mn vriend en ik samen gingen wonen.

@marjoleine, Ik heb juist heel veel zin in koffie, dat had ik ook bij mn vorige zwangerschappen en wat ik ook heb als ik zwanger ben is dat ik heeeeeeeeeeeeeeel veel zin heb in sex. en dat heb ik nu ook ;) maar we wachten af ik durf de hoop niet te hebben!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan