Zwanger worden na een miskraam

Hai Jen,

Jouw NOD is volgende week vrijdag he?? Spannend!!

Ik vind de koffie echt vies nu en ben zo moe dat de lust helemaal weg is.. Dat had ik bij mijn laatste (voldragen) zwangerschap niet.. Toen wou ik wel 2x per dag!

Toch begin ik te twijfelen. Ben zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt. Ben vanmorgen al 3x naar het toilet gegaan of ik misschien niet ongi ben geworden. Tot op heden nog niets. Werk zou eigenlijk een afleiding moeten zijn, maar werk boeit me niet echt vandaag. Gaat allemaal op de automatische piloot! Hopelijk kunnen we met z'n alle naar het April 2010 forum..

Nog even door duimen en hou jullie op de hoogte!

Liefs, Mayo

He he,ik ben nog van maart :p
Vanmorgen naar de huisarts ben geweest en heb loed laten prikken,kan vanavond bellen voor de uitslag,toch ook een beetje spannend, al zegt het niet zoveel!

O, wat ik nog wilde zeggen he,het enige wat ik aan 'aanpak' dezemaand heb veranderd is...
nee ik moe thet anders zeggen: Omdat mijn ei zo'n pijn doet is sex op dat moment niet echt genieten... een orgasme is goed voorzwangerworden maar ja dat zat erbij mij echt nietin. Wat we deze maand hebben gedaan is voor een orgasme gezorgd NA de sex... Misschien heeft het welgeholpen hihi...!!!
Ik laat het jullie weten vanavond!

@Jen: klinkt weergoedhe!!!
xxx

hoi dames!

astrid.. de keren dat ik zwanger was heb ik dat ook gedaan jah! orgasme na de sex.. dus deze maand ook weer geprobeerd..:p

waarom moest je bloed late prikke bij de dok? om te kijken hoeveel hcg er int bloed zit?

kan je wel een beetje genieten? of moeten dan eerst die 12 weken voorbij zijn? k vroeg me trouwens af of je al kinderen hebt.. (keb er denk ik overheen gekeken)

en marjoleine: kan me voorstellen dat de twijfel weer toeslaat.. k ben nu op de helft dus de klusdagen zijn weer zo goed als voorbij.. en zo zelfverzekerd als ik gister was.. zo onzeker ben ik vandaag.. toch zijn er bij mij ook al dingen die ik mijn vorige zwangerschap ook had: geen haaruitval meer (wat ik normaal ontzettend heb) en last van mn borsten..ma da kan nog helemaal niet! ben dr nog lang niet.. dus is mn lichaam weer n spelletje aant spelen.. of toch.. nog tweeeeeeeeeeee weken :O

jen: k hoop dat we allemaal straks bij de aprilmama's horen.. ben benieuwd hoe t bij jou gaat.. zou wel erg bijzonder zijn.. 3 keer achter elkaar in de eerste ronde zwanger..

liefs shari

Hoi sjaar!
Ja,ik heb al tweekindjes bijmijnex, een jochie van 5en een meid van 2.5 jaar!
De reden dat ik bloed moet prikken is omdat ik in Belgie woon,haha, het is hier gebruikelijk dat als je een positievetest hebt,bloed gaat prikken om dewaarde van het HCG hormoon te weten,ik vind het persoonlijk onzin hoor en je word er alleen maar zenuwachtig van maar ja, ik woon nu in Belgie en moet meedoen he ;)
Ik ben benieuwd... 18h bellen...
Heb je goed gebruik gemaakt van je klusdagen?!
Elke dag of om de dag wat is jullie theorie wat het beste is?
Liefs as

ey astrid!

en wat is de uitslag? wat willen ze er trouwens mee? je hebt toch al een positieve test gehad? kijken of je wel de waarheid spreekt? :p

je woont in belgie? als k de goeie voor me heb zei je dat je ging verhuize toch? weer na nederland of blijf je daaro? je 'klinkt' niet echt belgisch..

jah volgens mijn hebben we goed gebruik gemaakt van onze klusdagen.. hoor van zoveel mensen dat het bijna een moetje is.. maar gelukkig is dat bij ons nog niet zo (zijn toch al bijna 1,5 jaar bezig)
wij hebben om de dag gedaan.. al die tijd gedaan (voel me net n konijntje, mijn konijntje krijgt trouwens wel babies:p) dus hoop dat k over 2 weken ook n positieve test heb!

liefs shari

Hai Shari,

Ik hoop het ook voor jou.. Ik ben net even bij de kruitvat geweest en toch nog maar zo'n goedkopere test gekocht. Ik wou hem nu graag doen, wat denk je, hoef ik niet te plassen.. Mag ik als nog wachten.. Kan zijn dat deze nu nog negitief is natuurlijk. En 's avonds testen en te vroeg maar ik word zo knettergek. Als die positief is, ga ik helemaal uit mijn dak, mocht deze negitief zijn, is de kans dat ik nu zwanger ben, volgens mij niet heel groot. Dan hou ik misschien op met eventuele schijnzwangerschap en kan ik weer een beetje functioneren. Ik ben namelijk gek op koffie! Ben de hele dag zo duf geweest als een konijn. Er is weliswaar nog een kansje, maar dan zou ik pas later in de week testen..

Gelukkig manlief's laatste week in de kost. Hij zit helemaal in het noorden.. Ik woon in Duiven dus mag me nog 1 weekje alleen redden aankomende week.
Vandaag trouwens wel super goed nieuws gehad over mijn stiefzoontje.. Te veel kan ik nog niet verklappen op het internet.. maar hopelijk houdt de stress nu op.. Lijkt me ook niet echt bevoordelijk.. al die stress terwijl je zwanger wilt worden.

Astrid, En hoe waren de uitslagen?

Liefs, Marjoleine

Haha,kijken of je de waarheid spreekt! Zou zomaar eens kunnen! Ikheb geen idee! Kost me verdorie ooknog eens ff 23 euro om5 min bijdie man in zijn kantoortje te zitten!
Waardes waren goed,434 vorige keer was 1777 maar toen was ik drie dagen verder en als je bedenkt dat het HCG per twee dagen verdubbeld, komje op net zoiets met 5 weken. Mijn progestoron was overigens al 25 en ve vorige keer met 5 weken (dus over 3 dagen) 16.9.... het schijnt hoger is beter mar nogmaals ik weet er geen bal vanaf :p

Ben idd gewoon hollandse hoor! Ik ben hier in Belgie komen wonen in december2008 met mijn tweekindjes want mijn (nieuwe) vriend is een Franse belg. Nu wonen we net over de Franse talige grens in BE in het huis van mijn schoonmama maar zelf woont ze hier niet. Aangezien ze het huis wilverkopen moeten wij weg, binnen een half jaar ongeveer(mits ze het verkocht krijgt natuurlijk ;) ) en dan willen we wel terug naar het vlaamse gedeelte maar dan daar we ze een franstalige school hebben, mijn zoontje gaat nu ooknaar een franstalige school en het is echt een wonder hoe die kids dat oppikken!! Ik wou dat ik dat zo goed kon!
Snap je het nu ;) ?

Jullie doen om de dag? Schijnt voor de zaadkwaiteit beter te zijn he?!
Heb je toevallig een maand oftweegeleden de Quest gelezen?
Daarin staat een stuk over zwanger worden. Daar zeggen ze ergens dat als jehet elke dag doet rond je ei,dat je 'voorraadkamertje' vol loopt en de zwemmertjes een ander plekje gaan zoeken. Op die manier staat er een groepje zwemmertjes klaar als het eitje de deur naar de eileider opendoet...
Ik vond dat wel een leuke theorie, bij elke theorie zullen wel "maren" en "alsen" zijn en ik denk dat de beste theorie is,degene waarbij jij het lekkerste voelt!Er zijn er die zwanger worden van 1 wip en er zijn er die zwanger worden van elke dag erop tegaan, je hebt het toch niet in de hand...
pff.... wat een verhaal! schop me eens van die computer weg (datkrijg je he alsje laptoptje gewoon optafel staat ;) )
Ikgawat doen meiden!
Hopelijk ben jij straks metje konijn zwnager!!! Wat ga je er trouwens mee doen, baby bunnies?
Liefs as

Hee marjoleine,we waren tegelijk aant tikken, allen deed iker ietsie langerover!
Ga nou nogniet testen meid! Je bent te vroeg,straks maak je jezelf ongelukkig met een negatieve test en ben je straks wel zwanger! Das toch zonde!!! Kom op,twee daagjes! Tis zooo voorbij!
(welke test had je? die 2 voor 5?)
xx

Terug
Bovenaan