Zwanger worden na een miskraam

Hai Astrid,
Fijn dat de waarden zo goed zijn!!

Ik ben toch enorm eigenwijs geweest en heb toch een testje gedaan. Negatief,, Mooit kut dus.. Maar net zoals Astrid zegt, het kan als nog.. Voel me op de 1 of andere manier toch wel zwanger.. Ga nu niet meer van zondag uit.. Mocht ik woensdag nog niet ongi zijn, ga ik het nog wel een keertje proberen..

Ik had gewoon zo'n test. 1 voor 7,50. Eigenmerk gewoon. Heb nog een digitale liggen maar wou die nu niet gebruiken.. Hopelijk mag ik die woensdag gaan gebruiken.. Blijf ajb voor me duimen!

Liefs, Mayo

OOOOHHHHH waaromheb je nou niet gewacht sufferd! En nog wel 's AVONDS!!! Straks ben je wel zwanger en voel je je twee dagen kut,voorniets!!! Je hebt je belletje kapot geprikt ;)
Ik blijf duimen meid, te vroeg is tevroegdus alles kan nogsteeds! En nee,ikwil je geen valse hoop geven maar zo is het toch?

Ikben nu alzenuwachtig voor eenecho :s....

de draaien, marjoleine!

Hoi dames,

Aangezien ik als ik deze maand zwanger word begin april uitgerekend ben, maar niet verder mag dan tot 38 weken ben ik toch nog bij astrig op het maart forum ;)
@ Astrid, ik KAN niet eens klaarkomen tijdens de daad zullen we maar zeggen, dus kom ook altijd na de sex en veelal gewoon helemaal niet. Wat wel duidelijk is is dat ik niet zwanger word als ik een maand niet klaarkom (en geloof me dat gebeurt behoorlijk vaak)

M'n NOD is ergens tussen woensdag en vrijdag, maar ik ga denk ik woensdag al een test doen, dan is de negatieve test precies 2 weken terug, dus dan is de eerste mogelijkheid dat ik zwanger zou zijn geworden. Ik test meestal 3 of 4 dagen voor mn NOD al positief, dus als ik later mn ei had dan zal ik misschien mocht het zo zijn toch nog positief testen.

Liefs Jen

Ja, was niet erg slim maar heb de moed nog niet helemaal opgegeven. Ik ga samen met Jen testen op woensdag als ik dan nog niet ongi ben geworden..

Mocht ik zwanger zijn, zal ik waarschijnlijk ook meekletsen in Maart 2010. Door mijn lastige en gecompilceerde bevalling mag ik ook niet langer lopen dan 38 weken dus zal eind maart worden..

Laat ik nu eerst maar even afwachten of ik wel echt zwanger ben!! (ik hoop het zo!!!)

@Astrid, wat bedoel je met "de draaien"?

Liefs, Marjoleine

He jen: waarom magjijniet verder dan 38weken als ik vragen mag?
En...ehe... als alles nou goed blijft gaan moet ik dan weg hier? Ik wil best naar een maart-forum maar ikvind julliezo'n leuk stel meiden dat ik lieverhier blijf als ik niemand voorhet hoofd stoot door zwanger te zijn.

xx

Hey astrid,

Ik mag maar tot 38 weken omdat mn eerste bevalling een drama was, na 3 uur, 1,5 uur persen en een vacuum poging toch maar een keizersnede, en de reden was dat de kleine een sterrenkijker was en ruim 9 pond, aangezien flinke baby's bij mij in de familie voorkomen en de tweede vrijwel altijd een pond groter is dan de eerste mag ik de volgende met 38 weken al bevallen ;) want een 10 ponder ga ik er echt niet uitkrijgen.
Achteraf is trouwens ook gebleken dat ik waarschijnlijk zwangerschaps suiker had, maar daar is toen nooit naar gekeken terwijl ik zwanger was.

Dus met alles bij elkaar hebben ze besloten dat de volgende met 38 weken ingeleid mag worden (dat kan ook als je een keizersnede hebt gehad, maar dan doen ze het anders)

Wat is jou verhaal marjolein?? daar ben ik ook wel benieuwd naar
Liefs Jen

EN TUURLIJK MOET JE HIER BLIJVEN :) dat deden edith en ik toch ook toen we zwanger waren

Hai Meiden,

Ik mag ook niet verder dan 38 weken omdat ik nu alleen nog maar via keizersnede kan bevallen. Er blijkt een kleine afwijking te zitten in mijn baarmoeder..

Tuurlijk Astrid, Ik vind het helemaal niet erg dat je hier blijft.

Grtjs, Marjoleine

P.s. Nog steeds niets...

Terug
Bovenaan