Zwanger worden na een miskraam

"de draaien" moest zijn "ze draaien" (duimen??!) maar ik mistypte :p

GetJen,wat een nare bevalling heb je gehad 30uur en zo'n groot kind!!!! Ik heb niets te klagen gehad,ben met de eerste ingeleid en heb na 5 uur een weeenstormgekregen en 5 uur later na twee keer persen was ie eruit! 3792gr.Dronk ook gelijk perfect!
De tweede zou ingeleid worden maar net de avond daarvoor begon het spontaan om 20h, 4 uur later wasze geboren, ook een sterrekijker, maar ik had geen 5 minuten later moeten gaan rijden of ik had ik de auto bevallen!
Ze was 'slechts 3079 gram en dat was voor 42 weken teklein maar ja... tis nu nog een kleintje;) twee en half en 10 kilo ;)

Ik ben gelukkig weer een beetje misselijk.Vanmorgen wakker geworden en ikkon niet meer terugin slaap komen,ikhadgedroomd datik een echokreeg, brrr, en die DrMagritte die wil je ookniet zien in de nacht! Ik ben echt nerveus, zullen jullie wel herkennen he... pff hopelijk kan ik in de week van 10-14 augustus komen, zoals die kerel me toen belooftheeft! Gelukkig is mijn vriend dan vrij enkan ie mee. Eigelijk hoop ikdatdoorde vakantie ikbij een andere moet, ik heb zo'n raar idee dat die vent me geen geluk brengt :s alsof hij er wat aan kan doen...

Hoe is het trouwens met suus??? en dametje???
liefs as

@ edith, ik heb ook nog steeds van die rot dagen, nog steeds hoor, denk dat dat pas over gaat als er een goede zwangerschap weer is.
Overal zie ik zwangere vrouwen, echt hopeloos. Maarja we moeten er doorheen en een goede vriendin van me heeft 2 miskrame gehad en is nu net bevallen van een prachtig zoontje!! Dus we houden hoop (ookal is dat af en toe moeilijk)

@astrid, vervelende bevalling, maar de moeite meer dan waard, het is maar 1 dag (ok 1,5 dag) van je leven en je kan er als alles goed is de rest van je leven van genieten toch ;)
De volgende bevalling kan voor mij alleen maar meevallen :p

Liefs Jen

Hai Meiden,

Ik ben er van overtuigd dat het ik een hele maand naast heb gezeten. Gisterenavond al geschrokken. Urine was roze.. dus dacht dat ik iets bloed had geplast.. maar niet bij afvegen. Vond het wat vreemd, dus heb mijn verhaal gedaan bij manlief. Had hij het ook! Al snel was ik er uit. Lang leve de rode bieten die ik die avond had gegeten..

Anyway, waarom ik zo overtuigd ben, ik heb last van mijn onderrug en snap ineens waarom ik de koffie niet lekker vind. Het is een andere smaak! Mild ipv regular... Op het werk dronk ik altijd cappuccino en nu had ik cafe au lait. (klinkt luxer dan dat het is..) Nee, het is nu echt wachten wanneer de ongi door breekt.. Ik voel h'm er aan komen.. jammer genoeg..

Liefs, Mayo

hej marjoleine,

Wat rot voor je zeg! :((... kan wel zeggen dat je hoop moet houden maar daar heb je nu even niets aan denk ik. Het is gewoon balen!

Sterkte in ieder geval!

liefs Jolie

Hallo dames,

Ik was even een tijdje afwezig wat schrijven betreft. Jullie zijn zo hecht en weten al zoveel van elkaar dat het soms moeilijk te volgen is. En Jeetje wat een berichtjes iedere dag zeg! :)) Maar ik lees wel mee als dat goed is en reageer hier en daar als ik denk dat ik het snap :))

Met mij gaat het wel goed. Doe gewoon mn werk en binnenkort gaan we verhuizen. Daarbij begin ik over 2 weken met mijn nieuwe baan dus drukte en afleiding genoeg!Al moet ik toegeven dat het zwanger willen worden continu in mijn hoofd aanwezig is. En net als de rest hier denk ik zie ik overal zwangere vrouwen en babytjes.

Volgend weekend is mijn Nod als mijn cyclus tenminste niet helemaal in de war is na de mk. Heb er totaal geen voorgevoel over.
Stel dat ik nu zwanger zou zijn, zou ik dat dan gelijk al kunnen merken? of is het normaal dat je veel later verschijnselen krijgt. De vorige keer kreeg ik ze toen ik al ruim 4 weken zwanger was. Heb eerst getest toen ik net over tijd was (die wees negatief uit) en daarna heb ik nog een keer getest omdat ik verschijnselen kreeg en bleek ik zwanger te zijn.

Tja we niks anders doen dan afwachten meiden...

veel plezier vandaag! (jeej het zonnetje schijnt!! :)))

liefs jolie

Terug
Bovenaan