Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi,

jeetje ben er een dag niet geweest kan meteen 2 pagina's terug lezen:p

@marjoleine: wat kl*te dat je ongi bent geworde! en helemaal omdat je lichaam en geest je dus voor de gek hebben gehouden..een vriendin van mij zei gister (jullie zullen het ook vaak gehoord hebben) je moet er niet zo mee bezig zijn! dan gebeurd het vast!
die mensen weten echt niet waar ze over praten!

@astrid: tuurlijk moet je niet weg! juist leuk om te horen hoe het met jou gaat! geeft ons (mij in ieder geval) hoop..

nou meiden morgen weer.. vandaag met vriendlief lopen tot we dr bij neer vallen (we gaan oefenen voor de nijmeegse vierdaagse van volgend jaar.. haha)

liefs shari

Hoihoi!
Marjoleine: wat balen zeg! Echt kl*te weer he! Je was er zo van overtuigd! Stomme koffie ook!
Dametje: het geeft toch niet dat je nieuw bent bij ons, als je iets wilt weten of niet snapt waar hetover gaat, dan roepmaar hoor!

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jeetje meid, dat je twee keerdoordie hel moet ...
Hopelijk komt alles vanzelf en is een curetage niet nodig. Laat je hetonsweten als je de uitslag hebt van jullie bloed?

Ik heb zoveel twijfels he... ik heb het idee dat mijn tepels minder gevoelig zijn en ik ben ook nogsteeds niet kostmisselijk. Nu moet ik zeggen dat ikmeniet meer kan herinneren hoe dat precies was met mijn kids maar ik weet wel dat ik misselijk was en met het lege zakje ik niets voelde. Ik ben zo bang dat het weer niet gaat worden he...of dat mijn vriends zwemmertjes alleen maar lege zakjes kunnen maken, oh, er gaat zoveel door mijn hoofd...
liefs as

Hey dames,

Wel gezellig dat jullie nu allemaal zo'n beetje thuis zijn, ik zit in het onderwijs, dus heb nog 4 weken vrij, vandaar dat ik ook veel op het forum te vinden ben.

@astrid Houd moed hoor... ik ben in mn eerste zwangerschap (die dus wel goed afliep) niet misselijk geweest, geen zere borsten helemaal geeeeeeeeen kwaaltjes. Dus het hoeft helemaal niet mis te zijn.
Het is logisch dat je denkt dat het nu weer mis gaat. Is natuurlijk ook een vorm van zelfbescherming. Hopen dat je half augustus voor een goede echo mag!!

@shari, inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.. het er niet mee bezig zijn. Die opmerkingen komen vaak van mensen zonder kinderen of die heel makkelijk kinderen krijgen. Die mensen weten gewoon niet wat ze moeten zeggen blijkbaar. Het komt vast nog wel goed met ons ;) op 1 of andere mannier.

@Edith, hoe is het nu met jou??

@marjoleine Balen dat je ongi bent geworden, je had zulke goede hoop. Ik ga nu gewoon even helemaal nergens meer vanuit, ja dat ik binnen nu en 10 dagen ongi word als ik niet zwanger ben. Ik mag 7 augustus voor nacontrole bij de gyn, dus hoop dat ik dan ongi ben geweest of een positieve test heb gehad, maar heb weinig hoop.

@ dametje gezellig dat je hier ook bent. Ik had vorige zwangerschap met 3,5 week al last van misselijkheid, maar ik heb ook een zwangerschap gehad waarbij het met 5 weken pas kwam en ook 1 waarbij het helemaal niet kwam.

Ik ga nu lekker op de fiets naar een verjaardag. Dik een uur fietsen, vind die kleine van me zoooo leuk!

Liefs Jen

Hai Meiden,

Zeker balen.. Had goede hoop maar helaas mag het niet zo zijn..

Ga me ook een beetje afzonderen van het forum. Ik lees wel mee, maar merk dat ik er veel te veel mee bezig ben. Aankomende maand wil ik me er toch iets minder op gaan focussen.
Wel wil ik gaan tempen. Weet iemand hoe dat precies in zijn werk gaa. Je temp gaat omhoog zodra je je ei hebt.. dat is het enige wat ik weet.. Maar hoe vaak per dag bv...

Duim voor je Jen!

Liefs, Mayo

Een keer per dag, op het zelfde tijdstip met de zelde omstandigheden. (ochtends wekker zetten en liggend tempen meen ik) als jegaan bewegen heeft dat ook invloed. Als je je ei hebt GEHAD gaat het omhoog(dacht ikhoor!) tot je ms komt, blijft ie hoog ben je zwanger gaat ie naar beneden ben je niet zwanger, ik heb het nooit gedaan maar suus deed dat wel,als die nog eens komt kijken dan kan zij je meer vertellen misschien.
Erstaat trouwens ook zat over opop internet gewoon, ff googlen. Ik kan me indenken dat je ff afstand neemt,heb ik ook een paar keer gedaan, dan gaat de tijd ook sneller (vond ik toen...)
Fijne avond ;) Ikgakoken!
xx

hoi hoi

@marjoleine: ik snap wat je bedoelt.. merk aan mezelf dat ik ook een beetje afstand neem.. ben dr zo erg mee bezig dat ik mezelf soms moet dwingen de computer nog even uit te laten.. dus ben nu meer andere dingen (in huis) aant doen.
wat ontzettend balen zeg dat je ongi bent geworde.. weer een maand gemiste kans..

@jen: hoe voel je je? word t een goede dag woensdag?

@astrid: hoe is het nu? kan je er al een beetje aan wennen dat je weer zwanger bent? krijg je ook een extra echo of zoiets? omdat je al een miskraam hebt gehad? of doen ze daar in belgie niet aan?

nou dames.. ik ga t konijn naar de dierenarts brengen.. dan kan die in ieder geval geen kindjes meer maken..:p

fijne vakantie trouwens voor iedereen.. tis nog nie zo mooi weer.. mja tis nederland(en belgie..)kan met de dag omslaan!

liefs shari

Terug
Bovenaan