Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi

@marjoleine: ik snap wat je bedoelt.. merk aan mezelf dat ik ook een beetje afstand neem.. ben dr zo erg mee bezig dat ik mezelf soms moet dwingen de computer nog even uit te laten.. dus ben nu meer andere dingen (in huis) aant doen.
wat ontzettend balen zeg dat je ongi bent geworde.. weer een maand gemiste kans..

@jen: hoe voel je je? word t een goede dag woensdag?

@astrid: hoe is het nu? kan je er al een beetje aan wennen dat je weer zwanger bent? krijg je ook een extra echo of zoiets? omdat je al een miskraam hebt gehad? of doen ze daar in belgie niet aan?

nou dames.. ik ga t konijn naar de dierenarts brengen.. dan kan die in ieder geval geen kindjes meer maken..:p

fijne vakantie trouwens voor iedereen.. tis nog nie zo mooi weer.. mja tis nederland(en belgie..)kan met de dag omslaan!

liefs shari

hoi hoi

@marjoleine: ik snap wat je bedoelt.. merk aan mezelf dat ik ook een beetje afstand neem.. ben dr zo erg mee bezig dat ik mezelf soms moet dwingen de computer nog even uit te laten.. dus ben nu meer andere dingen (in huis) aant doen.
wat ontzettend balen zeg dat je ongi bent geworde.. weer een maand gemiste kans..

@jen: hoe voel je je? word t een goede dag woensdag?

@astrid: hoe is het nu? kan je er al een beetje aan wennen dat je weer zwanger bent? krijg je ook een extra echo of zoiets? omdat je al een miskraam hebt gehad? of doen ze daar in belgie niet aan?

nou dames.. ik ga t konijn naar de dierenarts brengen.. dan kan die in ieder geval geen kindjes meer maken..:p

fijne vakantie trouwens voor iedereen.. tis nog nie zo mooi weer.. mja tis nederland(en belgie..)kan met de dag omslaan!

liefs shari

Hoi shari,

Ik weet het niet hoor, ik voel helemaal niks, ik denk ook niet dat ik woensdag al ga testen, denk vrijdag of zaterdag pas, volgens mij heb ik mn ei later gehad, je weet het gewoon echt niet na zo'n curretage.

het is hier (almere) nu trouwens wel mooi weer hoor ;)

Liefs Jen

Ha, hier ook (nog) mooi weer maar het belooft niet veelgoed(misschien voorvannacht...)
Ik heb net gebeld, ik mag10 augustus voor een echo, 11:20h, ben er erg blij mee, dan ben ik 7 weken en 1 dag. (en niet bij dk magritte!!! die brengt toch ongeluk :p)
Mocht idd eerder vanwege de mk.
Ikvoel me wel iets zwangerder dan de vorige keer, misselijkheid in vlagen enook moeier.
Maarvorige week zat ik onder depuistjes en die verdwijnen nu allemaal?! Ikdacht dat het de hormonen waren ?! Of zal het er niets mee temaken hebben?
Pfff....Khoop maardat allesgoed is deze keer!
Als er maar iets in het zakje zit nu dan ben ik opzich niet bang het te verliezen, bij mij blijven zenet iets te goed hangen
pfff spannend he!

Ik heb een mailtje van mijn vriendin gehad, mijn oude buuf, die heeft ook twee kinderen van tweemannen (plus een doodgeboren kindje) en die zei dat die zwangerschappen wel anders voelde, hoeft niets te zeggen maar het KAN dus ermee te maken hebben dat het nu van Jon is ipv mijn ex, dat ik me niet precies hetzelfde voel... dat gaan we nu maargeloven enover tweeweken een prachtige garnaal op de echo he?!

Mijn oudte is vnanacht ziek geworden,heeft twee bedden onder gespuugd en vanmorgenvond ik nog een cadeautje in de wc,of beter gezegd erNAAST tis altijdsneu als ze ziek zijn, maar ja, komt wel weergoed.Ik moet wel veelwassen nu en ben netal een uur bezig geweest met schoonmaken,hopelijk houd ie het nu droog ;)

jij ookzo ongeduldig sjaar,dat je het drie keer hebt geplaatst :p

Fijne zonnige dagmeiden!

hoi hoi,

hij plaatste niet! dus dacht ik eerst dat ik nie goed geklikt had.. en toen de pagina verversd en nog een keer gestuurd:p vandaar.. en neej keb geen geduld..dat hoor ik wel vaker :D

nou net mn konijntje weg gebracht (voelde net alsof ik mijn kind voor t eerst bij n ander achterliet) toch vreemd.. tis maar n konijn..vanmiddag als ie weer uit de narcose is weer ophalen..

vanavond komt mijn neefje logeren..al mijn neefjes en nichtjes komen nu om en om.. (keb er opt moment 9.. ) dus de week gaat snel voorbij.. tegen de tijd dat ze allemaal geweest zijn kan ik testen.. gaat de tijd wat sneller..

jeetje astrid! over 2 weken al echo (voor jou ist vast over 2 weken PAS) ik had ook toen ik zwanger was geen last van puistjes.. ma deze maand is alles vreemd.. k heb sinds mijn ongi alleen nog maar puistjes..dat heb ik normaal gesproke nie.. erg vreemd..

nou k ga maar weer s wat doen!

liefs shari

Hai meiden!

Na mijn baaldag van gisteren gaat het weer ietsjes beter.. Helaas.. Weer een nieuwe maand om het te proberen. Word pas ronde 4 na de mk dus eigenlijk valt het nog mee.
Gisteren had ik er in eerste instantie best de pest erin.. Vooral toen manlief zei: Misschien had je 2 eitjes en is er nu 1 bevrucht.. Word je toch ongesteld en ben je misschien toch zwanger.. Je kan je wel voorstellen hoe ik reageerde.. Zelfs op dat moment was hij niet even veilig... ;-)

@ Astrid, Bedankt voor tips voor het temperaturen. Ik heb het even gegoogeld en ben wat wijzer geworden..

Ga ook maar even google-en wat er hier allemaal te doen is.. Woon nog niet zolang in Duiven en nu ik besloten heb me niet meer zo mee te laten slepen.. maar een nieuwe hobby zoeken denk ik zo..

@Jen, Heel veel succes woensdag! Hoop echt dat je gewoon zwanger bent!

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan