Het edith,
Gek he, wel fijn dat bij jou het hcg in ieder geval snel weg gaat!! Ga je nu een tijdje wachten, of ga je er meteen weer voor?
Wat goed trouwens dat ze bij jou een onderzoek hebben gedaan, ik kreeg het niet eens aangeboden om het kindje te laten onderzoeken.
Waarschijnlijk omdat de gyn zoiets had van... je bent jong en het is gewoon pech??
@marjoleine, wat voor hobby zoek je?? Ik heb een overschot aan hobbies, of eigenlijk is het gewoon mn werk, maar om toch iets echt voor mezelf te doen ben ik weer kinderkleding gaan maken!! is echt leuk hoor! En je zit niet achter de comp, vaak doen ze ook nog wel ergens naaicursussen, dan maak je ook nog contact met mensen uit je nieuwe omgeving.
Naja, misschien vind je dat soort dingen wel helemaal niet leuk, ik kom al snel uit in de creatieve/muziek kant. M'n man en ik hebben allebei kunstacademie gedaan en mn man maakt muziek als hobby
@astrid, die vant van mij zegt ook weinig
af en toe lekker, af en toe zwaar frustrerend.
Ik denk trouwens niet dat ik zwanger ben hoor. Heb totaal nergens last van. Ik ga dus ook niet testen, als ik zondag nog niet ongi ben test ik dan wel. Dan ben ik 5,5 week na mn curretage.
Liefs Jen