Zwanger worden na een miskraam

En nog even het ge-updated NOD lijstje!

Shari -NOD 31/07- ronde 2 na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07/ - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Astrid -Zwanger!

Bedankt voor het updaten van het lijstje ;)

Dus je gaat een hobby zoeken in duiven, wat heb je nu al voor een hobbies dan? Kun je niet een soort avondcurusje doen in de zelfde richting? Of sporten (moet er nietaan denken hoor :s) Vrijwilligers werk??
Ik hoop dat het je gaat lukken met temperaturen, vergt nogal wat dicipline vindik, wekker zetten op zondag... zou nietsvoor mij zijn!
Maar waarom wil je dat eigelijk doen? Je kan je ei toch voelen??

Lekker he die mannen... ach, hij probeerde je misschien op te peppen op een typisch mannen manier (mijne heeft datoverigens nooit gedaan maar die is weervan de andere kant,die zegt helemaal nietzoveel :p)
Moet maar denken datie ffniet wist wat te zeggen wa?

@Jen: mannetje hollands buitje op zijn koppie gehad? Jammer he! Dekomendepaar dagen zien er (nog) goed uit!
Ik ga fflekker iets lezen,ben nu bezig een stel kinderboeken van Roald Dahl( Sjakie en de chocoladefabriek, De heksen,De GVR, Mathilde...) aant lezen. Dat ff lekker gedachten op nul,lekker simpelgrootletterig beok lezen!
xxx

Dat hobby gedoe word wat lastiger dan gehoopt ja... Ik ben gek op schrijven en heb ook al meerdere malen geprobeerd mijn levensverhaal op papier te krijgen. Iedere keer stopte ik weer vanwege tijd gebrek. Misschien dat ik dat weer op ga pakken. Het gevaar is dan wel dat ik weer achter mijn pc zit en nog niet iets doe in de omgeving.. Sporten vind ik wel leuk, maar niet in mijn eentje.. Ga wel ff google-en!!

Mijn manneke had ook al een buitje op zijn dak. Dat op het kleine stukje van de auto naar kdv. Toen we bij de auto waren, was het gestopt.. :-s
xxx

Marjoleine,
balen van je ongi.
Snap dat je iets minder op het forum wil komen.
Dat heb ik ook wel een beetje.

ik merk dat ik nog erg in de verwerkingsfase ben en afscheid nemen van mijn zw schap. Nog niet bezig met nieuwe zw schap, waar jullie al wel logisch mee bezig zijn.
Vandaag zw test gedaan. HCG is bijna weg, nog heeeel vaag streepje. vloeien was bijna gestopt, maar helaas weer begonnen na avondje klussen. Nou ja, dat was bij vorige mk ook zo. Morgen mag ik de gyn bellen over uitslag van het chromosoomonderzoek. spannend....

Voel me wel fitter, nu HCG weer weg is....
Alle zw kwalen verdwijnen, raar dubbel gevoel...

Edith

Het edith,

Gek he, wel fijn dat bij jou het hcg in ieder geval snel weg gaat!! Ga je nu een tijdje wachten, of ga je er meteen weer voor?
Wat goed trouwens dat ze bij jou een onderzoek hebben gedaan, ik kreeg het niet eens aangeboden om het kindje te laten onderzoeken.
Waarschijnlijk omdat de gyn zoiets had van... je bent jong en het is gewoon pech??

@marjoleine, wat voor hobby zoek je?? Ik heb een overschot aan hobbies, of eigenlijk is het gewoon mn werk, maar om toch iets echt voor mezelf te doen ben ik weer kinderkleding gaan maken!! is echt leuk hoor! En je zit niet achter de comp, vaak doen ze ook nog wel ergens naaicursussen, dan maak je ook nog contact met mensen uit je nieuwe omgeving.
Naja, misschien vind je dat soort dingen wel helemaal niet leuk, ik kom al snel uit in de creatieve/muziek kant. M'n man en ik hebben allebei kunstacademie gedaan en mn man maakt muziek als hobby ;)

@astrid, die vant van mij zegt ook weinig :p af en toe lekker, af en toe zwaar frustrerend.

Ik denk trouwens niet dat ik zwanger ben hoor. Heb totaal nergens last van. Ik ga dus ook niet testen, als ik zondag nog niet ongi ben test ik dan wel. Dan ben ik 5,5 week na mn curretage.

Liefs Jen

Heee
@Jen; het zou ook wel temooi zijn voor woorden als je WEER in een keerzwangerzou zijn... alles is nog mogelijk he?!

@Edith: fijn dat het HCG alweerbijna weg is, als je dan toch niet meer zwanger bent heb je aan die hormonenook niets! Logisch dat je je nog niet bezig houd met een nieuwe zwangerschap, je hebt in een korte tijd twee grote klappen gekregen en de ene zal er sneller weer aan kunnen denken (Jen bedoel ikdan) dan de andere.

@Jen: ahh Ikwou dat ik ookzogoed kon naaien. Ikheb al eens vaker gezegd dat ik schilder (portret) als je wilt zien kun je op de hyves kijken; http://jodi96.hyves.nl/
Ik kan welzoompjes naaien en inkorten, maar thats it, nu moet ikook zeggen datik ernooit voor ben gaan zitten,ikheb ook teveelhobbies :s

@Marjoleine: eenboekschrijven lijkt me tof maar welmeoilijk, tis wel een uitdaging! Waarom niet meid?

@Sjaar en derest: ik heb gereageerd op pagina 1 bij die meid die ook net een mk heeft gehad,ofze hier mee wil schrijven... met het oog op sjaar en dametje, dan zouden jullie niet de enige 'nieuwen' zijn, ik weet niet of ze komt natuurlijk hoor :)

Zoontje is nogsteeds ziek :s Ikkan weer het bed verschonen,en ik heb het spul van gisteren nog niet eens weggewassen gekregen ... zucht...

hoi hoi,

k voel me allang niet meer nieuw hier:p ma altijd goed dat er meer mensen meeschrijven toch?

@marjoleine: met een beetje geluk verhuizen wij dit jaar nog richting arnhem/omgeving.. dan moete we maar s same een cafeetje opzoeke of zo.. als hobby:D
ik hou ook erg van schrijven.. t helpt mij ook door moeilijke tijden heen.. kan dan alles van me afschrijven..ooh jah.. die opmerking van die man van je.. dat ken ik ook.. tis ook gewoon totaal nie eerlijk als ie dat zegt.. want stiekum (ergens in je achterhoofd) krijg je dan toch weer hoop

@jen.. je bent al 5,5 week na je curretage? dus eigenlijk al overtijd? of heb je dat eerder gehad?

@astrid.. arm kind (je zoontje) beetje griepig? wel balen nu in de vakantie met redelijk mooi weer.. mja dat zal je altijd zien., succes dr mee!

@edith: en weet je de uitslag van t onderzoek al? k hoop dat alles ok is.. snap dat je nog niet echt bezig bent met weer zwanger worden.. verwerk het maar op jouw tempo en trek je niets aan van de buitenwereld..

liefs shari

He, ik heb trouwens gisteren nog een testje gedaan (ik had er nog eentje liggen, en wat is nu leuker dan een postievetest als je zwanger bent?) het streepje is donkerder dan vorige week!das goed he?!
Ja, je maakt je toch druk je..pfff...

Terug
Bovenaan