Zwanger worden na een miskraam

haha.. jah volgens mij is dat wel goed :D..

mijn vriend en ik zeggen wel eens: als we die 12 weken maar door zijn.. mja eigenlijk begint t pas als je zwanger bent.. vanaf dan kan je je druk maken over alles.. de komende in ieder geval 18 jaar heb je zorgen.. toch?:p

erg leuk trouwens een dag op stap met mn neefje.. gisteravond heeft mn vriend de hele avond gewiid met m.. mn moedergevoel komt wel n beetje na boven..:D

liefs shari

kleine kindjes kleine zorgen,grote kinderen grote zorgen he... en zo is het, het eerstejaar maak je je druk of je kind wel genoeg eet/drink, op tijd ontwikkeld, dan gaat je kind naar sschool, ook zoiets waar je je mooi druk om kan maken, wacht maar tot ze 16 zijn en met een eerste vriendje/vriendinnetje thuis komen :s
hihi. En dat stopt niet bij 18 ben ikbang :)
Hoe oud is je neefje datie alkan Wii-en?Geen 2 of zo ;) Leuk he dat datmoedergevoel dan op komt borrelen.
Ikheb neteen beetje ruzie met mijn 2.5jarige dochter gehad,oeee die kan zoooovervelendzijn! Echt een meid hoor, en ze geeft er geen bal om al zet je haar in de gang hoor, haar broertje pesten, gooien met speelgoed tegenzijn hoofd enzo. En hij doetniets terug he :s wel zielig somshoor, zemoet harder worden aangepakt en dat vind ik soms best moeilijk maar ja, wat moet datmoet. Nu zijn ze ff alletwee naar bed, ff rust hoor, ik denk dat ikzelf ook ff galiggen, ik kan het gewoon voelen dat ik me druk heb gemaakt om haar!Vervelende meid af en toe.
En een moment later geeftzekusjes en knuffels aan haar broertje en komt ze 'cadeautjes' brengen weetje wel....
ff stilte nu... heeeeeerlijk! Envrijdag gaanze 10 dagen naar paps en ik weetdat ik ze best ga missen hoor maar de eerste drie dagen is het genieten! En dat mag best denk ik!
Tot later meiden
xx
Suus??? of waszeop vakantie ofzo?

Hoi shari,

Na een curritage is het net als met een miskraam maar afwachten wanneer je ongi word, kan tot een week of 6 duren volgens mij, nou heb ik al na 2,5 week een negatieve zwangerschapstest gehad en vorige keer had ik een paar dagen na mn negatieve test mn eisprong (konden ze zien omdat ik toen toevallig op controle moest bij de gyn) dus als ik er vanuit ga dat dat weer het geval is, heb ik ergens tussen morgen en zaterdag mn NOD, maar het kan ook zomaar zijn dat mn ei later was.

Hoe dan ook ik ga niet testen voor maandag, dan doe ik het smorgens vroeg als mn vent nog thuis is.

@jodi, ik heb je toegevoegd op hyves ;) alleen daar niks typen over zwanger worden graag, want mn leerlingen lezen ook mee :p:p

Ik ben net terug van het strandje, lekker hoor met 3 jongens daar een beetje spelen en met war brood met kruidenkaas en wat olijfjes met mn vriendin op het strand hangen!!
Morgen met alle mannetjes naar artis!

Liefs Jen

hai hai..

mn neef(je) is 8.. vanmiddag naar de kermis geweest met m.. erg leuk ma ben toch ook wel weer blij om even alleen te zijn.. ben er niet echt aan gewend om de heeeeeele dag iemand te vermake (werkte met kinderen:p ma dan heb je dr meerdere (20) en die vermaken elkaar wel) dus ben nu redelijk moe..

@jen: oooh zo.. k snapte nie hoe je uitgerend had dat je deze week je nod zou hebben.. ik ben pas na mijn miskraam regelmatig geworden.. was eerste altijd 6 weken.. en nu altijd 4.. ook na de miskramen..

nou ff beetje opruimen (die jongen laat een rotzooi na!!) en dan ma vroeg na bed.. morge verjaardag van schoonmoeder.. dus weer n hele dag met neefjes en nichtjes..(vanavond ff rust:D)

liefs shari

Hehe,
ik heb je gezien Jen, grappig joh, ik had je veel anders verwacht, zonder bril en lang bruin stijl haar, vraag me niet waarom,maar je maakt toch een beeld he ;)

Shari:jezult je wel oud voelen na zo'n uitputtend dagje met eenkind :p
x

haha neej voel me nie oud.. wel moe:p mja k ken m nie vanaf zn geboorte.. keb m nie opgevoed zeg ma.. dus zal wel anders zijn dan je eigen kinderen..

ennuh? je gebruikt je echte naam nie?

Ja,nee,
ik heet wel astrid, maarvoorheen schreef ik hier ook onder 'jodi' tot ze de boel hadden verbouwd. Enop hyves schrijf ik ook onder 'jodi' (JOrdi en DIonne)want ik heb geen behoefte dat iedeeen van vroeger je komt 'opzoeken' vandaar ;)

Terug
Bovenaan