Zwanger worden na een miskraam

Hai Dames,
Je merkt wel dat het vakantie is he.. wat een berichtjes op een dag.. ;-)
Vandaag alweer de 3e dag van de ms.. Hopelijk komt er snel een einde aan en kan ik weer vol frisse moed de volgende ronde in!

@Shari, Kom je in de buurt van Arnhem wonen! Grappig! Ik woon hier ook alweer een poosje.. Langer dan het gevoelsmatig is,,, September alweer 2 jaar namelijk.. Maar heb een behoorlijk zwaar jaar achter de rug en het jaar daarvoor waren we druk met verbouwen en de geboorte van mijn zoon, dus de tijd is omgevlogen! Maar leuk! Terrasje.. it's a date! Hopelijk met 2 dikke buiken dan!
Heb je ook hyves? Ben benieuwd hoe iedereen er uit ziet?? Vaak toch een hele andere voorstelling van mensen.

@Edith, Ik kan me heel goed indenken hoe je je voelt. Ik heb niet in jouw positie gestaan maar probeer me voor te stellen wat voor een inpact dit alles heeft. Ik denk aan je..

@Astrid, Ook al weet je dat je zwanger bent, dan is het toch fijn dat er een dikke vette streep staat. Ik kan het me helemaal indenken.. Ook super dat je snel voor de echo kan.. Hopelijk is deze helemaal goed!

@Jen. Net zoals Astrid geloof ik al zei, zal wel heel super zijn dat je nu weer in 1x zwanger bent maar 3x is scheepsrecht! Ik blijf duimen!
Zal zo even kijken op de hyve van Astrid.. Mag ik je toevoegen?

Dat druk zijn met kids herken ik wel.. In augustus hebben wij het zo druk. eerst komen mijn 2 ADHD neefjes een dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds 21.00 uur.. 1 is er 1,5 en de ander is 4. Een paar dagen later komen mijn jongere nichtje van 15 en haar vriendin 3 dagen logeren en daarna mijn broertje van 15 nog eens een weekendje. Zal er mijn handen aan vol hebben.. Maar wel erg leuk!

En over de hobby.. Gaat wel goed komen denk ik..
Ik ben de laatste maand volgends mij toch nog wel wat aangekomen.. dus misschien maar weer naar de sportschool.. Ook zoekt de hobby mij op want de rechtzaak over mijn stiefzoon begint tussen nu en 4 weken. Erg spannend en kost een hoop energie en moeite. Hopellijk in augustus dus weer 2 kindjes thuis..

Manlief heeft zijn laatste week in de kost. Donderdag komt hij pas weer terug.. hopelijk dan ongi weer over.. Dus na donderdag.. SHOWTIME!!
;-)

Liefs, Marjoleine

Hai Dames,
Je merkt wel dat het vakantie is he.. wat een berichtjes op een dag.. ;-)
Vandaag alweer de 3e dag van de ms.. Hopelijk komt er snel een einde aan en kan ik weer vol frisse moed de volgende ronde in!

@Shari, Kom je in de buurt van Arnhem wonen! Grappig! Ik woon hier ook alweer een poosje.. Langer dan het gevoelsmatig is,,, September alweer 2 jaar namelijk.. Maar heb een behoorlijk zwaar jaar achter de rug en het jaar daarvoor waren we druk met verbouwen en de geboorte van mijn zoon, dus de tijd is omgevlogen! Maar leuk! Terrasje.. it's a date! Hopelijk met 2 dikke buiken dan!
Heb je ook hyves? Ben benieuwd hoe iedereen er uit ziet?? Vaak toch een hele andere voorstelling van mensen.

@Edith, Ik kan me heel goed indenken hoe je je voelt. Ik heb niet in jouw positie gestaan maar probeer me voor te stellen wat voor een inpact dit alles heeft. Ik denk aan je..

@Astrid, Ook al weet je dat je zwanger bent, dan is het toch fijn dat er een dikke vette streep staat. Ik kan het me helemaal indenken.. Ook super dat je snel voor de echo kan.. Hopelijk is deze helemaal goed!

@Jen. Net zoals Astrid geloof ik al zei, zal wel heel super zijn dat je nu weer in 1x zwanger bent maar 3x is scheepsrecht! Ik blijf duimen!
Zal zo even kijken op de hyve van Astrid.. Mag ik je toevoegen?

Dat druk zijn met kids herken ik wel.. In augustus hebben wij het zo druk. eerst komen mijn 2 ADHD neefjes een dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds 21.00 uur.. 1 is er 1,5 en de ander is 4. Een paar dagen later komen mijn jongere nichtje van 15 en haar vriendin 3 dagen logeren en daarna mijn broertje van 15 nog eens een weekendje. Zal er mijn handen aan vol hebben.. Maar wel erg leuk!

En over de hobby.. Gaat wel goed komen denk ik..
Ik ben de laatste maand volgends mij toch nog wel wat aangekomen.. dus misschien maar weer naar de sportschool.. Ook zoekt de hobby mij op want de rechtzaak over mijn stiefzoon begint tussen nu en 4 weken. Erg spannend en kost een hoop energie en moeite. Hopellijk in augustus dus weer 2 kindjes thuis..

Manlief heeft zijn laatste week in de kost. Donderdag komt hij pas weer terug.. hopelijk dan ongi weer over.. Dus na donderdag.. SHOWTIME!!
;-)

Liefs, Marjoleine

@marjoleine, gezellig dat je me ook hebt toegevoegd, we kunnen het dan wel niet over zwanger worden hebben op hyves, maar er zijn meer dingen in t leven :p Wel lastig hoor dat mn leerlingen meelezen, maar ook wel erg gezellig

@astrid, ik had me jou ook anders voorgesteld, je gezinnetje ziet er gezellig uit zo!!

Liefs Jen

Gyn aan de lijn gehad. Het chromosoomonderzoek is nog niet binnen, dat duurt een paar weken dus hoor ik over een maand met de nacontrole.
Het weefselonderzoek was wel goed. Normaal baarmoederslijmvlies en miskraam"product". Tja, hoe moet je het anders beschrijven.

Jen, bij mij is denk ik ook chromosoomonderzoek aangeboden omdat het kindje eerst helemaal goed was en dan bij 9 wekn plots gestopt is.
sorry, ben het even kwijt, maar volgens mij was jij toch minder ver of vergis ik me nu?

edith

Hoi edith, bij mij was het ook tot 9 weken goed, met 7,5 week nog een goede echo en toen ze met 11 weken gingen kijken was de baby met 9 weken gestopt met leven. Dus eigenlijk hetzelfde verhaal.

Liefs Jen

gooeeiiemorgen!
en weereen dag dichter bij de echo ;)
Jordi is nogsteeds ziek,gisteren avondleek ie wel dronken hoor! En zijn ogen zijn ingevallen, hijziet er beroerd uit! Hij heeftnu al twee dagen niets gegeten. ik hoop maar dat ie voor vrijdag beter is,dan moeten weweernaar NL en een ziek kindin de auto... word niets...
Ik heb trouwens ook het idee dat ie het stokje overgeeft aan mij :s
Ik zat te denken he jen: zou je eigelijk wel weer gelijk zwanger willen zijn? Methetoog op de laatste twee keren dat je in een keer zwanger was geworden? Heb je niet voor je gevoel hetidee dat het 'beter' is een maandje nu niet zwanger te zijn?
We zouden trouwens gisteren avondnaar een huis gaan kijken, mooi huisje maarikheb afgeld, eerst moet mijn vriendzeker weten of ie kan blijven waar ie nu zit,alheb ik ereen hard hoofd in,ik heb meerhet idee dat ze hem voor de vakantie een beetje 'gebruiken'.
Ikga pas weer huisjes kijken als ie een contract heeftergens, op deze manier heefthet toch geen zn :s
Al begint detijdwel te dringen, mocht mijn schoonmoederhethuis NU verkopen (acht de kans klein) dan moeten weerover 5 maanden uit en om een huis te huren moeten we 3 maanden werkbriefjes tonen...
We zien wel ;)
Ik ga watdoen!
xx

hoi hoi,

vandaag iedereen uit aant slape? tis heel erg..k zit al zo lang thuis.. en toch had k t vandaag echt nodig om lekker lang te slapen (sliep ook als n roosje vannacht)

http://sharkdock.hyves.nl/ das mijn hyves.. onbewust maak je altijd een beeld van iemand en dat klopt meestal niet helemaal met de werkelijkheid.. zullen jullie bij mij ook wel hebben..

@marjoleine: k heb al een paar jaar in arnhem gewoond. tot vorig jaar juni (dus woon nu een jaar in verweggistan) ma nu ist hier heel doods.. dr is niets leuks te beleven, en k kan geen werk vinden.. mijn vriend is ook op zoek naar ander werk.. tis hier allemaal agrarisch en daar heeft ie niets mee.. dus wouden we maar weer terug.. keb een tijd in wolfheze (ken je dat?) gewerkt en kan daar waarschijnlijk per oktober/november weer aan de slag..mja dan moet ons huis hier wel verkocht worden.. en aangezien het hier nogal dood is.. heb ik daar nog een hard hoofd in..

kad gisteravond een ontzettend dip-moment.. zelfs vriendlief heeft met me mee zitten janken.. k was even bij mijn schoonmoeder gistermiddag.. en die hield maar niet op met praten over mn schoonzusje.. die is over 8 weken uitgerekend.. dus toen had ik m al zitten.. belt 's avonds mijn oud collega op hoe het is.. ze had aan me zitten denken omdat dit de week was waarin ik met verlof zou gaan als ik in januari de miskraam niet had gehad.. heel lief natuurlijk.. ma k kon t nie drooghoude..
dus heel gesprek gehad met mn vriend.. en volgens hem moet ik gewoon accepteren dat ik t niet kan accepteren.. en hoe gek t ook klinkt, hij heeft nog gelijk ook.. k was zo tegen mezelf aan het zeggen elke keer dat ik me niet zo aan moest stellen en dat ik er niet meer over na mocht denke dat je jezelf op gaat naaien..

dus nu ga ik maar proberen te accepteren dat ik er veel mee bezig ben..

nou k ga maar weer s wat doen..

liefs shari

Terug
Bovenaan