Hee Elena, daar ben je
Zaterdag is nog niet zo lang geleden zeg! Heb je ernog veel moeite mee?
Het verschilt van dokter tot dokter hoelangje word geadviseerd te wachten,zo moest ik eerst een maandpil nemen maar er zijn erook die er gelijk weer tegenaan mogen,waar datnu precies op gebaseerd is...?! Maar ik zou er ookvoorgaan hoor, elke kans is er eentje!
En voordat je jezelf over eenpaar weken blij maakt met dooie mus moet je er wel erg in houden dat je HCG eerst uit je lichaam moet verdwijnen he, dat kan ook enkele weken duren als ik het zo heb gelezen.
Het lijkt me vrij veel op 58 paginas terug te lezen, misschien is het een idee dat we ons ff in het kort voorstellen (als daar animo voor is hier
)
Ik zal beginnen, oeh dit word een lang berichtje
In het kort hoor:
Ik ben astrid, 24 jaar,moeder van twee kids; jordi van 5 en Dionne van 2.5 jaar. Injanuari was ik van mijn nieuwe vriend zwanger, eerste ronde raak, na8.5week echo, niets te zien,leeg zakje, daarna curetage met een maand pil slikken en een maand later WEER een curetage plus een maand pil: ik bleek niet schoon...!!! Vanaf mei konden we er dus weer voorgaan en nu een week geleden ongeveer had ik weer een positieve zwangerschapstest in handen,(ronde 3) ben nu 5weken en 3 dagen terug zwanger en vind het doodeng!
Trouwens ik ben van NL maar woon in BE.
Shari: klinkt mij ook als eenzwangerschapsmasker maar dat kan idd ook blijven zijn :s, lekker als je zulke opmerkingen krijgt! Ik heb je hyves gevonden, maar je hebt alleen een foto verder nix, of heb ik het weer niet goed gedaan? ik kan je ookniet toevoegen...?!
Dat je een dip hebt gehad is heel begrijpelijk, je benttoch even je hele toekomst beeld kwijt en moet nu machteloos gaan zitten wachten en proberen tot hetweer raak is. Wel lief dat je vriend je zo goed begrijpt!
Weet je,vandaag een beetje meer misselijk, goed teken denk ik
) en moeee, maar das niet gek, iemand (...) heeft me vannacht wakker gemaakt
(sexleven ligt een beetje op z'n kont nu, wezijn bangdat we het los maken :s... ja... ik weethet...
En ik heb iets raarshe, sinds eergisteren avond heb ik zooooo'n pijn in mijn linker pols he, echt vanaf midden in mijn hand tot halverwege mijn bovenarm,een zeurende pijn. En het rare is dat ik dat enkeleweken geleden ookeen dagof4 had... misschien een beetje muisarm?! door het tikken, het is wel links maar anders zo ik hetook niet weten,enig idee??
Straks lekker pitten, vloertje is weerschoon (wacht maar sjari tot je kids vanjezelf heb, dan kun je opruimen en poetsen; als ze rond de3 zijn ligt er elke dag limonade en yogi op de grond, ahhhhhhh!!!!)