Zwanger worden na een miskraam

Ik voel me eisprong ook altijd wel maar juist omdat ik nu niet weet wanneer die komt, en we hebben allebei vakantie, gaan we gewoon dagelijks klussen, ik houd het reservoirtje gewoon een maand lang vol hahahahaha

Nee dat ga ik niet redden heb geen maand vakantie hihihi... Ach we hebben er plezier in, en baat het dan schaad het niet toch? Of weet hier iemand iets wat ik niet weet dan moeten jullie het zeggen hoor! Alles voor een snelle tweede zwangerschap!

Liefs, Elena

Hey dames,

Wat word hier toch gezellig veel gekletst. Het valt me trouwens wel op na het voorstel rondje dat we geen van allen boven de 30 zijn, allemaal rond de 25, toch wel bijzonder hier op het forum toch??

Hier nog steeds geen ongi trouwens, maar heb wel het idee dat ik niet zwanger ben. Geen idee waarom, maar het voelt gewoon zo.

@astrid, ik ben ook een persoon die graag in bad gaat, of naar de sauna gaat. In bad gaan en zwemmen heb ik allemaal gewoon gedaan tijdens mn zwangerschap, naar de sauna pas weer vanaf 11/12 weken. Daarna ging ik gewoon weer ok de week. Volgens de vk kunnen dit soort dingen helemaal geen kwaad.

Liefs Jen

goeiemorgen,

@astrid: hoe is het met je nu? geen kwaaltjes? ben je dr wel een beetje aan gewend nu dat die test positief is?

@jen: meestal heeft je gevoel wel gelijk.. je hoopt natuurlijk dat je wel zwanger bent.. maar als je gevoel zegt van niet dan is dat meestal ook zo.
hoe was artis trouwens? leuke dag gehad?

@elena: volgens mij (dacht dat ik t ergens had gelezen) is om de 2 dagen het beste.. anders hebben de zwemmertjes van de man geen tijd om zich te hergroeperen.. dus wij doen ook om de 2 dagen (elke dag heb k ook echt nie een maand lang zin in:p)

k moet vanmiddag naar de dok (lang leve een klein dorp.. bel 's ochtends.. dezelfde dag nog aan de beurt) k weet nie of k ongi ga worde volgende week.. krijg bijna geen hap door mn keel.. heb spierpijn in mn buik (en neej geen oefeningen gedaan of zo) en mn puistjes gaan weg.. terwijl die normaal juist meer worde.. dus k heb een klein beetje hoop.. mja misschien houd mn lichaam me wel voor de gek..

liefs shari

hoihoi!

Ja het is erg leuk internet maar je weet nooit wat de goede info is! Ik had idd begrepen dat om de dag beter zou zijn voor de kwaliteit maarja ik zou ook rond mn ei voor iedere dag gaan! Helaas heb ik geen idee wanneer mn eisprog is. Zit wel te denken aan ovulatietesten..iemand daar ervaring mee? Maar ergens wil ik me ook nog op andere dingen kunnen concenteren dan alleen zwanger worden. Je hoort zo vaak dat als mensen er ontspannen onder zijn het sneller gaat dan dat je er krampachtig mee om gaat..maarja dat is makkelijk gezegt natuurlijk..
Wij doen het zo'n beetje om de dag maar het moet geen verplicht iets worden vinden we allebij. Het moet vooral leuk blijven en als het dan lukt is het gewoon heel erg meegenomen! :))

Had ik nog een ander vraagje aan iedereen. Hoe zijn jullie met eten bezig. Eet je bijvoorbeeld extra gezond...eet je nog dingen die je tijdens een zwangerschap beter niet kunt eten? Slik je foliumzuur?
Ik zelf denk wel om mijn eetpatroon. Nou doe ik dat zowiezo wel omdat ik een eetstoornis heb gehad. En omdat dat toch wel een beetje zwakke plek blijft is het voor mij dus even extra opletten om goed en gezond te blijven eten. Ik slik foliumzuur, was mijn groeten al extra goed en eet geen rauwe producten zoals filet americain meer. Misschien stom of overdreven voorzichtig maar als ik straks wel zwanger blijk te zijn kan ik mezelf wel voor mn hoofd slaan als ik het wel heb gegeten (vorge keer werd ik daar best wel onrustig van als ik per ongeluk iets had gegeten dat niet zo goed was)
Ben erg benieuwd hoe jullie dit doen! :))

Fijne dag allemaal!

liefs jolie

hoi jolie

hier ook hoor.. k ben wat aan de zware kant.. (nou jah iets meer..) en let goed op wat ik eet.. dus regelmatig eten, en gezond, dus veel groenten, fruit, en k tabletten met foliumzuur erin en extra vitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden.. en net als jou laat ik filet americain staan.. ook bij alcohol kom ik niet in de buurt..

ook mijn vriend slikt foliumzuur.. hij had ergens op internet gelezen dat t goed is voor m:

Overigens: ook mannen kunnen extra foliumzuur slikken. Mannen die meer dan de dagelijks aanbevolen hoeveelheid foliumzuur innemen, hebben minder abnormaal sperma. Dat blijkt uit de resultaten van een Amerikaans onderzoek.

en aangezien vriendlief veel abnormale zwemmers heeft wou ie dit ook wel proberen.. baat t nie schaad t nie toch?

liefs shari

Hoi dames,

@shari, nou je het zegt, wonder boven wonder worden bij mij sinds vorige week (toen ik ws mn ei had) opeens minder terwijl ze normaal tot mn menstruatie meer worden. en daarna weer meer.

@ Jolie en Shari, Ik ben ook wat aan de zware kant, 78 kilo en 1.77. Nou ben ik 10 maanden terug bevallen en ik woog voor ik zwanger werd 85 kilo, weeg dus al 7 kilo mindern dan voor mn zwangerschap!! Vond ik opzich best wel knap van mezelf (zeker omdat ik tijdens mn zwangerschap 25 kilo was aangekomen) Ik let wel op wat ik eet, maar ben niet aan het dieten ofzo. Ook slik ik en een vitaminepil voor vrouwen die zwanger willen worden natuurlijk foliumzuur.

Liefs Jen

Hoi...
ben weer thuis hoor,druk vanmorgen, ik kom zo ff babbelen.
Ik heb net alleen haring metuitjes zitten eten, en ik bedenk me net dat ikniet weet of dat mag..?!
Nou ja,het is nual binnen :s (was wel heeeeeerlijk,hmmmm)
tot zo, eerst nog meer eten :p
xx

Terug
Bovenaan