Zwanger worden na een miskraam

@Astrid Volgens mij kan 1 in de zoveel tijd geen kwaad. Schijnt zelfs goed te zijn voor de hersenontwikkeling heb ik me laten vertellen..

@Jen,Shari, Dametje, Duim nog steeds voor jullie hoor!!
Laten we het hopen!

Liefs,

hoi hoi

@astrid: in vis zit toch omega 3 of 6 of 9 of alledrie? en die moet je toch binnenkrijgen? dus kan geen kwaad neem ik aan..

huh? jen? lees k m nou zo vreemd?
@shari, nou je het zegt, wonder boven wonder worden bij mij sinds vorige week (toen ik ws mn ei had) opeens minder terwijl ze normaal tot mn menstruatie meer worden. en daarna weer meer.

ey jen

k had t vermoeden wel dat t daar over ging.. maar k dacht.. kijk ik er nou zo raar op?

k verveel me zo joh.. ben van pure narigheid de badkamer aant schrobben..

liefs shari

zoooo, jullie zijn flink bezig geweest vanmorgen! Tis zeker slecht weer!
Ff kijken hoor wat erstaat...

tis zeker opvallend dat we allemaal rondde25hangen ;) ik geloof alleen dat edith 38 is en suus ook begin 30 ergens.

@jen: tis niet datikgraag in bad ga, ja,tisbestlekker,maar onzedouche (in cabine) is kapot dus OF wemoeten zitten douchen in bad :s of gewoon in bad. Vandaar ;)

@jolie: weet je wat ik heb gedaan om te ontspannen delaatste tweerondes. Ikdronk niet meer sinds november maar ik ben de laatste tweekeer lekker aan dezuip gegaan,lijfje ontspant en de zwemmertjes gaan makkelijk naar de plaatst van bestemming ;)

Voor ik terug zwanger was lette ikniet echt op mijn eetgewoontes maar ik eet over het algemeen toch al regelmatig,gevarieerd envrij gezond (op mijn ijsjes/chocoladeverslaving na dan ;) )
En braaf aan de foliumzuur natuurlijk.

Sjaar: iid goed voor jou vriend dat ie de foliumzuur ook slikt, het verhoogd het aantal normale zwemmertjes bij mannen die minder vruchtbaar zijn!

jen:25kilo aangekomen metje zwangerschap,jeetje das eenhoop!!! Had je ook een grootkindje of was hetmeervocht waardoor je zozwaar werd?

kijk eens wat ik vond: "Rauwe vacuümverpakte vis zoals gerookte zalm en gerookte haring kan besmet zijn met de listeriabacterie.
Deze vis kan vaak lang worden bewaard en juist tijdens het bewaren kunnen de bacteriën zich sterk vermenigvuldigen. Voor alle zekerheid is het beter deze vis niet koud te eten tijdens de zwangerschap." Grompf... er stond nog wel gerookte zalm op het menu voor morgen, dan maar warm eten, danwas het wel goed stond er!

Wanneer word de eerste NOD nu verwacht???

Nog even over mij,ikvoelme erniet zoprettig bij om elke dag over mijn zwangerchap te babbelen,vond dat zelf soms ook moeilijk om te lezen van anderen. Ik voel meongeveer hetzelfde,ben wel heel moe en voel me opgeblazen,vlagen misselijk. Ik kan me nu wel rustig houden,ben niet meer zo paniekerig als de eerste paar dagen, hoe het ook zit:goed of niet: we weten het pas over een dag of 10, er zit niets anders op dan te wachten... bleh!
Kga weer ff pitten,das het enige voordeel van twee zieke kindjes,zeslapenallebei nu in de middag;)
Liefs as

Het astrid,

Ik had een kindje van 4522 gram ;) en mega veel vruchtwater en grote placenta. Behoorlijk pittig, ik was 5 dagen na de bevalling (toen ik uit het ziekenhuis kwam meteen op de weegschaal gaan staan) ook alweer 15 kilo kwijt. Ben nu dus na 10 maanden 32 kilo lichter.

Die kleine van mij heeft ook een beetje een rare dag qua slapen trouwens, Hij heeft nu 2 keer een uurtje geslapen, terwijl hij normaal alleen van 9-11 slaapt en daarna niet meer, maar hij ligt nu dus weer te slapen de derde keer.

Ik geen zin om te schrobben, in dat uurtje kan ik net even een bak koffie drinken en puinruimen/was ophangen.

Liefs Jen

net bij de dok vandaan..

eerste wat ie vraagt: hoe ver ben je nu in je zwangerschap..

ma goed.. hij zei misschien zwangerschapsmasker..hij had ook opgezocht wanneer ik die andere vlekken had gekrege.. da was tijdens mijn vorige zwangerschap.. dus jah..
keb wel zelf mee gekrege voor van alles en nog wat..

@astrid: waarom voel je je daar niet prettig bij? van mij mag het wel hoor.. ik vraag er toch zelf naar? ik vind het leuk om te horen dat het met jou nu goed gaat, dat geeft mij ook wat hoop.

liefs shari

Terug
Bovenaan