zoooo, jullie zijn flink bezig geweest vanmorgen! Tis zeker slecht weer!
Ff kijken hoor wat erstaat...
tis zeker opvallend dat we allemaal rondde25hangen
ik geloof alleen dat edith 38 is en suus ook begin 30 ergens.
@jen: tis niet datikgraag in bad ga, ja,tisbestlekker,maar onzedouche (in cabine) is kapot dus OF wemoeten zitten douchen in bad :s of gewoon in bad. Vandaar
@jolie: weet je wat ik heb gedaan om te ontspannen delaatste tweerondes. Ikdronk niet meer sinds november maar ik ben de laatste tweekeer lekker aan dezuip gegaan,lijfje ontspant en de zwemmertjes gaan makkelijk naar de plaatst van bestemming
Voor ik terug zwanger was lette ikniet echt op mijn eetgewoontes maar ik eet over het algemeen toch al regelmatig,gevarieerd envrij gezond (op mijn ijsjes/chocoladeverslaving na dan
)
En braaf aan de foliumzuur natuurlijk.
Sjaar: iid goed voor jou vriend dat ie de foliumzuur ook slikt, het verhoogd het aantal normale zwemmertjes bij mannen die minder vruchtbaar zijn!
jen:25kilo aangekomen metje zwangerschap,jeetje das eenhoop!!! Had je ook een grootkindje of was hetmeervocht waardoor je zozwaar werd?
kijk eens wat ik vond: "Rauwe vacuümverpakte vis zoals gerookte zalm en gerookte haring kan besmet zijn met de listeriabacterie.
Deze vis kan vaak lang worden bewaard en juist tijdens het bewaren kunnen de bacteriën zich sterk vermenigvuldigen. Voor alle zekerheid is het beter deze vis niet koud te eten tijdens de zwangerschap." Grompf... er stond nog wel gerookte zalm op het menu voor morgen, dan maar warm eten, danwas het wel goed stond er!
Wanneer word de eerste NOD nu verwacht???
Nog even over mij,ikvoelme erniet zoprettig bij om elke dag over mijn zwangerchap te babbelen,vond dat zelf soms ook moeilijk om te lezen van anderen. Ik voel meongeveer hetzelfde,ben wel heel moe en voel me opgeblazen,vlagen misselijk. Ik kan me nu wel rustig houden,ben niet meer zo paniekerig als de eerste paar dagen, hoe het ook zit:goed of niet: we weten het pas over een dag of 10, er zit niets anders op dan te wachten... bleh!
Kga weer ff pitten,das het enige voordeel van twee zieke kindjes,zeslapenallebei nu in de middag
Liefs as