Zwanger worden na een miskraam

Hey dames,

Ga dr vanuit dat ik morgen of overmorgen ongi word. Zou dan de tweede keer zijn in 10 maanden ;) Weet ik ook weer is hoe dat voelt.

Zou ook te mooi zijn om waar te zijn ;) Heb ik die testen van sensitest toch niet voor niets besteld, die komen dan hopelijk maandag eindelijk binnen.

Liefs Jen

Hey Jen,

hoezo zou het dan de tweede keer in 10 maanden zijn? Misschien heb ik wat gemist hoor....

Ik heb nu een aantal dames op hyves geaccepteerd als vriendjes, leuk hoor een gezicht erbij!

liefs Elena

hoi hoi!

jen! neej.. mja zou ook wel erg bijzonder zijn denk ik.. om meteen weer zwanger te worden.. mja t kan nog steeds..

ik heb echt een slechte dag.. jank om alles.. kad de ramen geschilderd.. die zijn nog steeds nie droog.. met als resultaat dat dr allemaal blaasjes en beestjes op zitte.. mja kan ze nie nog n keer doen nu.. dus ontzettend bale..

ma goed.. net wel weer n test gedaan.. vriendlief vond dat ik er aan toe was.. en deze was echt positief! dr kwam sneller een dikkere streep (nog niet je van het) ma k geloof nu wel echt dat k zwanger ben.. dat licht mn dag een beetje op :D

liefs shari

Jeej Shari, Dat is toch super goed nieuws!! Hormonen doen snel hun werk dus het is echt niet gek dat je emotioneel bent om verf. ;)

Wel even het NOD lijstje updaten dan he? Kan je je uitgerekende datum erbij zetten.
Toch zou ik als ik jouw was, eerder contact opnemen met de gyn. Juist omdat jij zo'n verleden hebt.. Maar het is en blijfjou keuze..
In iedergeval, super gefeliciteerd!! Blijf je hier of ga je nu verhuizen naar het zwanger zijn forum??

@Jen, Balen, maar net als de rest zegt, het kan nog he?? Misschien beetje valse hoop.. maja..

@Allemaal, volgens mij heb ik jullie nu allemaal op hyves. Leuk hoor!
Enne Elena, sorry van die uitnodiging van het account van mijn man af.. Foutje.. Was weer info aan het vergaren van zijn ex.. ;-)

Liefs, Mayo

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jen- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

precies n maand voor mn verjaardag..

als jullie het goed vinden blijf ik nog even hier(even iets langer).. durf nog nie na het zwangerforum.

liefs shari

Ja,jen, de tweede keer in 10 maanden,das waar! Vreemd he! Wanneer had je uitgerekende datum geweest?? Denk je nietdatje het er moeilijk meegaat krijgen? Ik zag er zo tegenop als ik tegen die tijd nog niet zwanger was, nu is hetnog maarafwachten natuurlijk,maarja,we hebben nu weer een nieuwe datum in ons hoofd.
Als alles goed is trouwens, hebben we er eentje in februari, eentje in maart en eentjein april, leuk he ;) (mits datdeze wel een keer op tijd komt, mijn kids zijn tot 42 weken blijven hangen;) )

Sjaar: super een dikkere streep nu!!!
Ben je bang??? Voelje je anders dan jevorige keren? Je hebt er al tweeachter de rug had ikbegrepen he? waarvan eenvan eentweeling?
Maar je blijft toch ook hier? Ik ga me niet toevoegen opweer een nieuw forum hoor, vind jullie veel te leuk en als niemand er hard-feeling bij heeft... dit forum heet "zwanger worden na een miskraam" dat hebben wetoch gedaan (hopelijk blijvend deze keer!)

Elena: je bent zekervergeten dat ik gisteren nog kotsend door het huis sjokte,chips lijkt me niet echt een strak plan,haha, straks eerst maar voorzichtig courgettesoepmet stokbrood proberen, mijn buik borreld nogsteeds dus ik ben benieuwd...
liefs as

@Shari: Tuurlijk blijf je lekker hier.... Je kan tegen de tijd dat je er aan toe bent op twee forums ouwehoeren hoor... Blijven wij ook een beetje op de hoogte ;) Wel ontzettend gaaf hoor meis, dat je nu een dikkere streep hebt gezien, dat zal wel erg fijn voelen... Enne, het huilen om de verf zei toch ook wel genoeg he... hahahaha

@Marjoleine: Maakt niet uit hoor van hyves... Als ik maar weet waar het vandaan kwam, je hebt er ook van die lunatics bijzitten!

Ik heb vanavond een avond alleen dames, dus heb alle tijd om gezellig te forummen....!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan