Zwanger worden na een miskraam

Oh trouwens.... Ik weet zo gauw ff niet wie er om vroeg maar ik heb vandaag een test gedaan (een week na mijn miskraam) en ik heb hem negatief getest... Dat is nu wel positief, als hij nu de volgende keer positief test dan is het dus niet van de oude zwangerschap!

Ben er eigenlijk wel blij mee!

@astrid: Dat was ik inderdaad even vergeten, dan vraag je toch gewoon om een glas water of een bouillonnetje??? Hihihihi

He dames.... Is msn niet een idee? Voor het slappe geouwehoer dan.... ?

Liefs, Elena

hoi hoi,

good hair day bij mij is meestal als de rest er nie zo florisand uitziet.. dus da kan weer kloppen met je ziek zijn..:p

de eerste keer zou ik 11 september uitgerekend zijm.. dus hopelijk ga ik daar zwanger overheen.. want daar zag ik wel echt tegenop.. keb al even zitten rekenen (vriendlief: waarom? doe nou s rustig aan.. jij moet ook altijd alles planne:p) mijn schoonzusje is 25 sept. uitgerekend.. dan ben ik 11 weken.. dus n weekje later (als mn vader jarig is) mag k t vertelle.. s kijken of k daar wat leuks mee kan verzinne (in januari had k t mn zusje verteld en die zou me t volgende familiefeest een pot augurke geve.. mja da ging nie door)

en jah ik vind het ontzettend spannend.. ma ben eigenlijk ook wel nuchter.. of k nu wel of nie er veel mee bezig ben.. als het misgaat heb ik toch wel weer een moeilijke tijd.. dus kan er nu maar beter van geniete..

@jolie: hoe is het? jij hebt morge je nod? ga je testen of niet (of heb je dat al gedaan en heb ik nie goed opgelet?)

en astrid.. gaat t alweer wat beter? niet meer door t huis strompele? tis stiekum wel lekker dat de kinderen er niet zijn denk ik.. kan je nu je ziek bent een beetje zelf aanrommele.. of niet?

@marjoleine: keb met mn vriend afgesproken dat ik in week 6 iedereen ga bellen.. t ziekenhuis mocht k bellen en dan kon k dezelfde dag nog terecht als ik dat wou.. omdat ik al 2 miskramen heb gehad jah.. en t hoofd van de afdeling zei dat k zijn naam mocht noeme dus:D

liefs shari

kom maar op hoor met demsn, ik ben erg pc verslaafd, maar zou het niet gaan "splitten" dan??!
sjaar: idd lekker dat de kids ff weg zijn, mag ik toch ook wel vinden toch, ikhoud heel veel van ze maar tis ook ff fijn zonder ze!
Fijn datje gelijk terecht kan in het ziekenhuis, heb je soms ook heibel gehad daar,dat je maar hoeft te roepen en je mag komen ;) (grapje)

@Shari: Volgens mij kan je nooit meer zo onbezorgd genieten van een zwangerschap na een miskraam... Dus ik kan het gevoel goed begrijpen hoor, lekker ervan genieten, als jij ontspannen ben is dat alleen maar beter voor de beeb dan dat je gespannen afwacht of je vage klachten voelt... Wel erg leuk dat je het kan vertellen op je vader zijn verjaardag... We gaan er gewoon van uit natuurlijk dat je deze zwangerschap uitdraagt. HOOP DOET LEVEN!! ;)

Of het gaat splitten of niet met msn... Dat hebben we zelf in de hand natuurlijk... Er zullen dan vast wel onderwerpen hier aan bod komen die je bijv al met een ander besproken heb op msn, maar dat is toch alleen maar fijn? Even wat meer meningen, en op msn kan je lekker keuvelen over onzin dingen, lekker ouwehoeren en klagen... Het is maar een idee, maar het lijkt mij ook makkelijker!

Wie het wil, mijn msn is: Eschoutsen@hotmail.com

Ik kom over ene uurtje daar online, maar ben ook hier te vinden!

(kunnen ze hier anders niet een chatroom maken ofzow :D ook net zo makkelijk!)

Liefs, Elena

Hai,

Van de 7 zijn er nu 2 zwanger. Still 5 to go! We gaan die 4 maanden halen hoor! Mijn zoontje is 3e kerstdag jarig en zal dan wel heel graag zwanger willen zijn.. Van hem was ik uitgerekent op 06-01 en van de laatste MK ook. Dus voor die datum hoop ik dat het is gelukt.

MSN kan wel maar ik denk dat niemand zijn emailadres graag online wil zetten.. Het kan via hyves.. (privebericht) Eerst maar even horen hoe de rest er over denkt.

Liefs,

Terug
Bovenaan