Zwanger worden na een miskraam

Hoi dames,

Ik zit trouwens is te denken, het word de tweede menstruatie in 19,5 maand, ben natuurlijk 9,5 maanden zwanger geweest, 6 maanden borstvoeding gegeven, in die tijd 1 keer ongi geworden en daarna 2 keer zwanger geweest (wel 2 mk gehad, maar dat waren curritages dus dat voelde anders als ongi.

@ astrid: Die van mij is ook 15 dagen te laat gekomen. Eigenlijk had hij al veel eerder gehaald moeten worden, bleek achteraf dat hij het de laatste weken behoorlijk moeilijk heeft gehad.

@ alle dames, Ik heb nog steeds een beetje hoop, Ik weet natuurlijk niet wanneer ik mn ei precies had, dus wie weet, maandag maar weer testen als de sensitesten er zijn.
Nu ik terug denk was ik vorige week woensdag (dus 10 dagen geleden) wel erg vochtig en sexlustig ( wat vaak ook duid op mn ovu) dus wie weet was het toen en heb ik dus te vroeg getest.

naja

Dames,

lieve help. het tempo van berichten is bijna niet te volgen meer!
Ik heb net een drukke werkweek achter de rug met extra overwerk. Gisteravond lekker uit eten met mannie om te vieren dat we nu vakantie hebben.
Pffff, half uur bezig geweest om berichten te lezen.

Ben ook niet zo bezig met het forum merk ik.
Probeer het uit mijn kop te zetten die mk, het weer opnieuw zw worden. Raak er helemaal dippie van.

Shari, gefeliciteerd meid! het begin is er, een pos test....
Tja, de onzekerheid blijft, maar dat komt vanzelf goed.

Vloeien is nu na 2,5 na de cur eindelijk bijna gestopt. Nog heel lichtbruin.
Veel zin in sex, kan zomaar ei zijn...

We zien wel...

Edith

Hey edith,

Leuk weer wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je het pittig hebt. Ook ik heb al en toe een vlaag van verdriet nog, Nu 5,5 week na de curretage. Ben nog niet ongi dus heb nog steeds een beetje hoop.
Je hebt nu vakantie! ga je nog wat leuks doen??

Liefs Jen

goeiemorgen,

even een vraagje: marjoleine hoe kom je aan mijn emailadres.. vind het niet erg hoor.. ma schrok een beetje.. als jij dr achter kan kome kunnen anderen dat dus ook :O

daarnaast heb ik een vraagje voor allemaal.. keb regelmatig zo'n ongi gevoel.. en af en toe steken in mn buik.. herkennen jullie dit? want ik dus niet.. keb nu het idee dat ik gewoon ongi moet worden:S

net lekker 12 uur geslape.. (van gister 22,00 tot 10.00) heeeeerlijk.. ben weer n beetje opgeladen..

liefs shari

Sjaar: ikheb de eerste twee/drie weken dus week 4-5van de zwschap ook een ongi gevoelgehad,alsof dems door zouden komen.
Ben net ook lekker uitmijn bed, het grappige is dat ik vaak waker word met een half dichte neus, schijnt ook een zwschapsverschijnsel te zijn he, nooit eerder gehad ;)
Hebben jullie al naar buiten gekeken? Word je gewoon spontaan depri van (en je gaat me nu niet vertellen dat bij jullie de zon schijnt he!)

Ik voel me vandaag wel weer ietsie beter maar het vervelende isdat alsik me nu misselijk voel dat ik nietweet waardoor hetkomt :s ik neem iig niet het drankje weer,dan kan ik het goed in de gaten houden.

hihi: "marjoleine hoe kom je aan mijn emailadres" marjoleine kan kennelijk goed metinternet overweg:p

Edith: je hebt gelijk, het tempo is HOOG hier hoog, ben net een dag ziek geweest enje loopt al een dag achter, komt ook door devakantie denk ik ;) fijn dat het vloeien eindelijk gestopt is, 2.5week vindik wel lang hoor! Wanneermag je terug voor nacontrole? gaan jullie nu welverder proberen gelijk,of las je een time-out in?

Ff wat eten, tot later
xx

hoi hoi.

@astrid: goed dat je je weer wat beter voelt..die misselijkheid.. hopen maar dat t nog een aantal weekjes duurt..

van mn emailadres: keb een ex die me dingen aan heeft gedaan waar je niet vrolijk van word.. dus k schrok dat marjoleine zo mn mailadres weet te achterhalen.. want dat zou betekene dat hij dat ook kan.. en da wil ik proberen te voorkomen..

nou wij gaan lekker winkelen.. batavia stad.. here I come!

liefs shari

Terug
Bovenaan