blijven lekker thuis deze vakantie.
Met dat gedoe rond de mk en me niet zo happy voelen ben ik blij dat ik niet de vakantiestress er ook nog bij had.
Met de weersberichten voor komende week wel zo'n groot zwembad voor in de tuin gekocht. Kan me vandaag er alleen niets bij voorstellen dat het donderdag 30 gr moet worden!!! maar dan pas ik er wel bij in! Dat vorige opblaasbadje was toch echt te klein....
Vandaag de eerste neg zw test.
Nou, ben ik daar ook vanaf.
Vond het maar een naar idee dat stomme hormoon in mijn lijf dat toch geen functie meer heeft en me alleen maar labiel maakt.
jen, sorry dat ik eerder dacht dat jij minder ver was. op een gegeven moment ga je toch meiden door elkaar halen. Jij had net zo'n rotverhaal als ik. Eerst leuk wurmpje met kloppend hartje en dan niet meer.
het lijkt ook alweer zo onwerkelijk lang geleden.
Ben lekker aan de zuip.
Laatste zw geen drup gedronken en toch mis. Heb nu zo'n instelling van , wat maakt het ook allemaal uit.....
Heb niet het idee dat ik snel zw word. Wel veeeeeel zin in sex. Komt ook door vakantiegevoel. En voel me fitter nu HCG weg is, merk ik.
Als ik nu zw zou worden komt het ook helemaal niet uit met mijn werk straks, maar om nou anticonceptie te gaan gebruiken gaat me ook wel weer ver....
Edith
PS ...die wel hyves heeft, maar ab-so-luut anoniem wil blijven, dus ik hou het bij het forum! Hier kan de hele wereld al meelezen...