Zwanger worden na een miskraam

Hallo Sjaar, menstruatie gevoel en steken in je buik had ik ook, werd even later een miskraam. Maar, dat wilt natuurlijk niks zeggen bij jou... Bij Astrid ging het ook heel anders....

Het tempo is ook niet normaal, vraag me af hoe ik het bij ga houden als ik volgende week weer fulltime aan het werk ben... ??

Liefs, Elena

Ik had vanaf mijn ei tot de eerste week overtijd een ms gevoel, daarna niet meer.
Elena, als er meerderen gaan werken gaat het tempo vanzelf omlaag;)

We gaan straks naar mijn schoonouders, puur uit vervelening. dan hebben we wat te doen (erg he..) ik zou dolgraag eens naar de ikea gaan (hoe suf klinkt dat,ikvindhetleuk!!!) mar op het moment teren we op de zak van mjn schoonmama (vriend is bijna afgestudeerd en zoekt werk, ikkan hier nog niet werken plus ik heb tweekleine kids rondrennen...) dus dat zit er niet in:((

En dat weer,AAAAHHHHH!!! ik wordergewoon depri van! Bah :(( (hormoontjes???)
Ik neem trouwens laptoppie mee hoor, mocht ik medaar nog vervelen kan ikkomen ouwehoeren ;)
xx

@Shari, Don't worry.. Ik weet waar te zoeken ;-p

Ik heb je mailadres gevonden via hyves. Omdat je vriendjes bent, kan ik je profiel bekijken en jullie hebben allemaal het zo ingesteld dat jullie emailadres zichtbaar is. Dit kan je ook zo instellen dat niemand het meer ziet! Misschien een tip?

Ik heb namelijk ook vervelende dingen mee gemaakt door marcel's ex en daarom geen persoonlijke gegevens online.

Voel me vandaag nog meer ziek dan gisteren.. Heb tot half 12 geslapen en voel me nog steeds duizelig en misselijk. Jak!

@Edith, Ja het tempo hier is gewoon bijna belachelijk hoog maar wel gezellig. Idd lang gevloeid. Ik snap dat je er nog wel verdrietig onder ben maar nu vakantie. Gaan jullie nog weg?

Liefs, Marjoleine

He Astrid,

Vind je het dan geen enge keuze om nu voor een derde te gaan??? Het is natuurlijk al gekkenhuis in de wereld met de recessie, en dat soort dingen...

Het is namelijk wel iets waar ik heel erg mee zit... Mijn vriend en ik werken allebei full time, hebben een vast contract en toch vind ik het eng....

Hoe hebben jullie dat dan?

Liefs, Elena

hoi hoi..

k had er nog niet over nagedacht.. ma hoe ga ik nu weer werk vinden? ohoh.. tis al moeilijk.. en nu ik zwanger bent neemt niemand me natuurlijk aan..

we zijn alweer terug van winkele.. batavia stad is toch nie zo leuk:p

ga ff lekker op de bank hange..

liefs

blijven lekker thuis deze vakantie.
Met dat gedoe rond de mk en me niet zo happy voelen ben ik blij dat ik niet de vakantiestress er ook nog bij had.
Met de weersberichten voor komende week wel zo'n groot zwembad voor in de tuin gekocht. Kan me vandaag er alleen niets bij voorstellen dat het donderdag 30 gr moet worden!!! maar dan pas ik er wel bij in! Dat vorige opblaasbadje was toch echt te klein....
Vandaag de eerste neg zw test.
Nou, ben ik daar ook vanaf.
Vond het maar een naar idee dat stomme hormoon in mijn lijf dat toch geen functie meer heeft en me alleen maar labiel maakt.

jen, sorry dat ik eerder dacht dat jij minder ver was. op een gegeven moment ga je toch meiden door elkaar halen. Jij had net zo'n rotverhaal als ik. Eerst leuk wurmpje met kloppend hartje en dan niet meer.
het lijkt ook alweer zo onwerkelijk lang geleden.
Ben lekker aan de zuip.
Laatste zw geen drup gedronken en toch mis. Heb nu zo'n instelling van , wat maakt het ook allemaal uit.....
Heb niet het idee dat ik snel zw word. Wel veeeeeel zin in sex. Komt ook door vakantiegevoel. En voel me fitter nu HCG weg is, merk ik.

Als ik nu zw zou worden komt het ook helemaal niet uit met mijn werk straks, maar om nou anticonceptie te gaan gebruiken gaat me ook wel weer ver....

Edith

PS ...die wel hyves heeft, maar ab-so-luut anoniem wil blijven, dus ik hou het bij het forum! Hier kan de hele wereld al meelezen...

Voor mij zou het nooit een geschikt moment zijn om zwanger te worden qua werk. Er werken ook voornamelijk mannen en een paar vrouwen die al kids hebben (of geen willen). Wordt toch echt een probleem, maar wel voor mijn teamhoofd en niet voor mij.

@shari: Je bent niet verplicht om aan te geven dat je zwanger wilt worden of bent tijdens een sollicitatieprocedure he... Officieel ben je het verplicht te vertellen met max 6 maanden zwangerschap, al kan het met andere cao's eerder zijn en ik vind het wel zo eerlijk om het al eerder te melden, ivm een klein team en dat het moeilijk is om een plaatsvervanger te vinden voor mijn doelgroep... Ik zal het voor mijn veiligheid en die van de baby al met 2/3 maanden 'moeten' melden vanwege de agressie op de groep...

Vind ik wel link, want als je een miskraam krijgt dan nog, moet je dat ook gaan vertellen...

Liefs, Elena

Hai Edith,
Dat wijntje nu kan echtgeen kwijt.. Ik drink nu ook nog lekker een wijntje en pas zodra ik een pos test in mijn handen heb doe ik dat niet meer.. Ik ben nu al 4 ronden na mijn mk (7 ronden totaal) bezig. Een wijntje zo nu en dan mag dan besy van mij. Ook zal ik niet heel erg druk gaan maken om werk. Net zoals Elena zegt, dat is dan een probleem voor je teamleider. Als ik weer zwanger word hebben ze een groot probleem. Ze weten van de MK af en ook dat ik weer zwanger wil worden. Ik ga het niet laten vanwege werk.. Daar is het bij mij immers altijd te druk.. (capaciteiten probleem. Lang leve de kredietcrisis!)

@Shari, je hoeft niet te vertellen dat je zwanger bent. Op een bepaald moment kan je er niet meer onderuit. Nog mogen ze je dan niet weigeren. Helaas gebeurd dit wel. Wat wel kan is sowieso bij uitzendbureaus en bij het UWV aan geven dat je zwanger ben. Je kan dan solliciteren op banen die bv part-time zijn of een functie die beschikbaar is na je verlof.. (mocht je eerder niet iets hebben kunnen vinden) De tijd zal het je moeten leren in dit geval..

@Elena, Over de crisis zal ik me niet zo heel druk maken aangezien jullie beide een vast contract hebben. Je had het wel over verhuizen.. Dat word wel erg lastig in deze tijd van het jaar.. De enigste tip die ik je kan geven is zsm je huis te koop zetten.. of je nou zwanger bent of niet. Maar dat gaat natuurlijk wel wat ver..

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan