zwanger worden na een mk DEEL 2

O, Astrid, nu zie ik ook jouw berichtje!!! Wat lief dat je reageert. Wat hebben we veel lief en leed gedeeld, he? Hee, maar jij bent al bijna uitgerekend toch? O, hoe is het met je???

Je gaat het hem ook vrijdag vertellen dus? Leuk hoor ga je het nog op een speciale manier doen ofzo? En tja tweeling wie weet het kan allemaal he:p Hoe dan ook vindt t echt heel leuk voor je en echt je heb zo;n engelengeduld gehad jeetje zeg.

Hoelang zijn jullie nou in totaal bezig geweest Edith??

Ik kan nog steeds niet uitleggen hoe blij ik voor je ben en hoeveel hoop je mij weer geeft!

Meid wat heb jij het verdiend zeg!!

Liefs

Ik ben met de pil gestopt in december 2008. Toen 3e ronde zwanger, maar mk in maart. Daarna de 2e ronde zwanger, mk in juli. Ik tel nu eigenlijk vanaf juli hoor. Dus dat is nu ronde 9 (korte cycli).

Heb wel buikpijngevoel. Steekjes en zwaar gevoel. Weet dat dat gewoon bij zw kan horen, maar ben nog wel onzeker...

Dan ben je net zo ver als ik... Gestopt met de pil in december 2008 zwanger in Juli ronde 7 mk gehad, daarna zwanger in Januari ronde 6 mk dus ik ga nu ook alweer voor de derde zwangerschap...

Op hoop van zegen dat driemaal scheepsrecht is!!

Liefs

Edith: gaat goed hoor! Ik heb met enkele meiden hier nog contact dus wist ook wel hoe het met jou was ;) Super voor je hoor, en wat zal het een verassing zijn voor je man!
Ik ben nu 36 weken, alles prima, al heb ik veel last van mijn rug en steken daar onderin...?! Dinsdag weer controle hopelijk komt deze wel voor de 40 weken!
Zit nu wel met tunnelsyndroom, kennelijk ook een zwangerschapskwaal wist ik niet! Maar ik mag niet klagen hoor, tis bijna tijd!
Ik ga je in de gaten houden hoor en heeeeel hard duimen!
xx

hej edith!

Wat super!!!echt geweldig voor jullie! Hoop dat het dit keer helemaal goed gaat! Echt heel leuk :))

liefs Jolien

ps:sorry voor mijn trage reactie. Even niet hier geweest

Yessss, vanochtend streep nog duidelijker. Vandaag pas echt NOD. Mannie kmt vanavond thuis. Spannend...
Enorm opgeblazen gevoel, bleh. Darmen volledig van slag. Goed teken dus, haha.
Brrrr, blijft doodeng hoor.

Terug
Bovenaan