Hallo meiden,
@Jen, ben echt blij voor je dat het er allemaal goed uit ziet en dat je je waarschijnlijk echt geen reden hebt om je zorgen te maken. Wel fijn dat je klachten serieus worden genomen en dat je nu al 2 echo's hebt gehad en dan volgende week nog 1.
@Astrid, Morgen weer een echo.. Leuk hoor, om je kleintje weer te mogen zien.. Ik moet nog 2 weekjes wachten.. en we weten allemaal dat wanneer de tijd snel moet gaan, deze lang duurt!
@Jolien, Je bent al weg, maar veel plezier deze week! Ben benieuwd naar de reactie's van je familie!
@Betty, Laatste werkdagje voor je vandaag.. Ongi dus weer over.. Probeer er niet contenu meer bezig te zijn. Je hoort het veel om je heen (en ik heb het zelf ook gedaan) dat wanneer de "druk" weg valt de kans groter is dat het wel lukt. Leef je leven, doe allemaal leuke dingen. Hoop echt dat jij, Jenny en Edith deze maand zich mogen toevoegen op het lijstje!
Met keano gaat het alweer stukken beter.. Hij is gisteren weer naar het kdv geweest. Hij is nog verkouden, maar dat is voor mij geen reden om hem thuis te houden.
@Shari, Ja ik vind ook wel dat we een beetje als een crimineel behandeld zijn maar aan de ene kant wel begrijpelijk.. Maar ja, ik heb zo iets van, had de arts dan langs ons huis gestuurd. Had dat kind niet 1,5 uur te hoeven wachten op een dokter om 20.00 uur 's avonds en waren we ook niet in aanraking geweest met andere mensen.
@Edith, Hoe is het nu? Humeur verbeterd nu je ongi is doorgebroken?
@Jenny, stil vanaf jouw kant.. Ben je er niet of heb je geen nieuws?
Vanaf mijn kant niet zo heel veel neiuwtjes. Behalve dan dat ik vreselijk pijn in mijn mond heb door mijn verstandskies. Ik kan mijn mond niet meer dan 1 a 2 cm open doen.. Lastig met eten en erg pijnlijk. Donderdag na de tandarts.. zolang hij maar geen rotzooi in me gaat spuiten in die gevaarlijk is voor de beeb.
Zaterdag mag Marcel voor het eerst Valerio weer zien.. Voor een uurtjes weliswaar. Er is te kennen gegeven dat ze absoluut niet wil dat ik voorlopig Valerio zie. Ik weer pissed, maar ja, ik moet er maar mee dealen. Het begin is er.
Ook heb ik iets komisch mee gemaakt, naja, het is eerder ziek. Ik had een advertentiegezet op marktplaats waarin ik aanbood ik 's avonds en op woe en don wel op zou kunnen passen. Dat ik al een zoontje van 2 heb. Krijg ik deze reactie: (gekopieerd)
Goedemiddag,
Ik ben baby tijntje en ben een wat groter babytje van 26 jaartjes die dolgraag af en toe een babytje wil zijn van 18 maanden en dan ook zo behandeld wil worden. Klinkt echt super stom en schaam me er onwijs voor maar af en toe lijkt het me zo fijn. Ben dus ook op zoek naar een oppas die af en toe op me wil passen en me als babytje zou willen behandelen. verdiensten zijn uiteraard een stuk hoger omdat ik ook wat groter ben als een kleine baby. De rest is allemaal het zelfde dus flesje geven,spelen,schone luier etcetc. Ik hoor dat je interesse hebt en als je meer info wilt hoor ik het graag.
Knufje van baby tijntje
Dit is toch ziek of niet!! Ik zie de humor er wel van in maar geen freak bij mij en mijn gezin in de buurt!
Grtjs, Marjoleine