zwanger worden na een mk DEEL 2

Hallo dames!

Hier niet veel te melden... Veel werken, lange dagen (vandaag van 13:00 tot 22:30, vergadering erbij grrr) Morgen nog een dagje en dan ben ik 5 dagen vrij! Zo lekker! Me vriend en ik leven echt langs elkaar heen met die avond en weekend diensten dus kijk er erg naar uit! Ongesteldheid is hier over dus wij gaan zo weer beginnen....Volgende week ergens is mijn vrichtbare dag, geen idee wanneer die is, maar het wordt denk ik de hele maand om de dag klussen :D en daarnaast, ben ik veel vrij of heb ochtenddiensten volgende week... Wat een mazzel... :p

Ik schijf van de week wat meer, dan kan ik even goed nadenken wie wat geschreven heeft, kan ik er op reageren!!

liefs, Betty

haha ja dan kom je er haast niet onderuit idd :)) Wel leuk ook toch?! Lijkt mij ook wel wat en ik ben ook best creatief maar ik geloof dat dat toch iets te hoog gegrepen is voor me :) laat dat maar aan anderen over. Ben wel benieuwd naar je kaartje hoor! Maar ontwerp je dan nu voor een jongen en meisje?Want je weet natuurlijk nog niet wat het wordt..of wordt het al vrij unisex?

Oh ik had het net gelezen over mozzarella!Dacht echt dat je dat niet mocht hebben. Een meevaller dus :D

hoi meiden!

k ben dr een paar dagen tussenuit geweest )mn vader was jarig.. dus na mn ouders voor t weekend)

@jen: dus je gaat niet naar barcelona? k zou denk ik ook ervoor gekozen hebben om niet te gaan.. vandaag moet je weer bloedprikken en echo-en? spannend hoor! laat je weten hoe het gaat?

@astrid: je bent wel een bezig bijtje he?:p ben erg benieuwd naar je geboortekaartje..wanneer moet je eigenlijk weer na t ziekenhuis?

@marjoleine: hoe ist nu met keano? weer n beetje opgeknapt?? k vind trouwens dat je onbeschoft behandeld bent int ziekenhuis.. kan zijn dat ze bang zijn voor de mexicaanse griep.. ma om dan zo door te slaan..

@betty: en weer aan de klus:p veel plezier he.. hihi

@jolien: je bent al weg denk ik: ma fijne week! leuk dat je iedereen gaat vertellen dat je zwanger bent.. nog op n speciale manier.. of gewoon int voorbij gaan?:p

@edith: hoe ist nou?? ongi weer over? hoop dat je nu weer met frisse moed aan de slag kan..

@allemaal: de crisis zat zo(k ga dr nie helemaal over uitwijden want tis nogal moeilijk voor me..):
int verleden heb ik een eerste vriendje gehad.. en die jongen wist heel goed mij zo om te praten dat hij zijn zin kreeg.. op sexgebied zeg ma.. en na jaren besefte ik me pas dat dat eigenlijk misbruik is.. snap?
toen k dus een tijd geleden na de vk moest en die zei dat ze ook gingen testen op soa's kreeg k t even benauwd.. wat hij wou nooit een condoom gebruike.. daar begon t eigenlijk.. alles kwam weer boven.. met als resultaat dat mn sexdrive tot een absoluut dieptepunt zakte.. wat mijn vriend dan weer nie leuk vond en elke keer achter me aan zat te vange.. wat ik dan weer eng vond..gezien mijn verleden.. en de crisis was geboren.. uiteindelijk een lang gesprek gehad dr over.. en nu is alles tussen ons weer goed.. k moet alleen nog zien te leren leven met mn verleden..

zo.. dat is eruit.. schrijven helpt wel..

liefs

Hee,
Sjaar: blij voor je dat het het verleden is! nu nog er mee om zien te gaan idd! Maar fijn dat jullie weer goed zitten!

Dametje, bijna alle 'zachte' kazen die je in NL en BE kunt kopen kun je blijven eten, heel veel is gewoon met gepasturiseerde melk! Zo heb ik nu ff lekker broodje brie! Zonder zorgen :p (was het ook maar zo met de filet american he...)

Betty: druk druk druk en klussen tussendoor, pfff je zal kapot zijn na je groene dagen!

Jen: succes vandaag he!

Woensdag echoen voor ons! Denk wel dat alles goed zit, want ik kan het nogsteeds dagelijks voelen 'schoppen' Ik ben wel erg benieuwd of hij dan met zekerheid kan zeggen of er iets hangt of niet! Ik laat het weten iig!
Iemand hier (mayo, jen, edith met vorige zwangerschappen...) ook constant hoofdpijn gehad? Tis niet ondragelijk met wel vervelend en elke dag. De vorige keer is mijn bloeddruk gemeten, was goed, maar waar komt dat dan vandaan???
Die bekkenband is ook binnen en zit echt goed! Zonder band hoor ik tijdens het lopen echt 'knoep knoep knoep' :s zo blijft de boel gelukkig een beetje bij elkaar ;)

Ik heb de stof voor het boxkleed besteld, moet er dan wel weer twee weken op wachten maar goed, tis het waard!
Nu weer kaartjes knippen! Ik moet er wel bij zeggen dat Jon me ook enorm heeft geholpen met het printwerk, de kwaliteit en hoe hij het formaat zo goed erop gekregen heeft had ik zelf maar moeilijk gekunnen. Lieve Jon :))
xx

hier ongi bijna over. was gister weg. lekker aan de klus. bijna 2 weken niks gedaan ivm hormoonshit en vreselijke stemming.
Aaaah, was ik aan toe. Sorry hoor, lijkt iets voor mannen, maar ik word ook kortaf van te lang geen seks...
Na klus weer vloeien..hhmmm.
nu bijna over, maar weer heftige pijn rechts onder. Kreun, die rechter eierstok blijft sinds de curettage een rotding. Vaak pijn aan. Niet voldoend om gyn te bellen...
Maar wel erg vervelend. Gaan er deze maand weer voor.
Ben wel emotioneel. In nov zijn we al een jaar bezig. Door alle ellende nog steeds geen 3e. Bah, kl*tezooi.

Hey dames,

@edtih, wat balen dat het allemaal zo rommelig gaat, echt heel vervelend! Hoop dat het allemaal snel over gaat!

@ Astrid, leuk hoor weer een echo!!

@ allemaal, Hier was het allemaal pirma, zwarte streep te zien wat het vruchtzakje moet zijn/worden, Het duurde wel even, ik had een arts assistent die bijna 10 minuten heeft gepoert en toen nog mn baarmoeder niet kon vinden.uiteindelijk gyn erbij gehaald, die vond hem in 1 keer.
Mn HCG is van 152 naar 690 gegaan in 3 dagen dat is heel positief, meer dan verviervoudigd. Voor alle zekerheid mag ik volgende week donderdag weer terug komen bij 6 weken en 4 dagen maar de gyn vond het allemaal weer erg positief.

liefs

Fijn dat het goed zit Jen, en dat je volgende week meer mag, met een beetje geluk is er dan een hartje te zien!
Tis eigelijk de eerste keer dat ik het (nog) niet spannend vind naar de gyn te gaan woensdag! Tis al mijn 5e echo, raar he! Normaal gezien bij een normale zwangerschap krijg je er maar 2!

Hallo meiden,

@Jen, ben echt blij voor je dat het er allemaal goed uit ziet en dat je je waarschijnlijk echt geen reden hebt om je zorgen te maken. Wel fijn dat je klachten serieus worden genomen en dat je nu al 2 echo's hebt gehad en dan volgende week nog 1.

@Astrid, Morgen weer een echo.. Leuk hoor, om je kleintje weer te mogen zien.. Ik moet nog 2 weekjes wachten.. en we weten allemaal dat wanneer de tijd snel moet gaan, deze lang duurt!

@Jolien, Je bent al weg, maar veel plezier deze week! Ben benieuwd naar de reactie's van je familie!

@Betty, Laatste werkdagje voor je vandaag.. Ongi dus weer over.. Probeer er niet contenu meer bezig te zijn. Je hoort het veel om je heen (en ik heb het zelf ook gedaan) dat wanneer de "druk" weg valt de kans groter is dat het wel lukt. Leef je leven, doe allemaal leuke dingen. Hoop echt dat jij, Jenny en Edith deze maand zich mogen toevoegen op het lijstje!
Met keano gaat het alweer stukken beter.. Hij is gisteren weer naar het kdv geweest. Hij is nog verkouden, maar dat is voor mij geen reden om hem thuis te houden.

@Shari, Ja ik vind ook wel dat we een beetje als een crimineel behandeld zijn maar aan de ene kant wel begrijpelijk.. Maar ja, ik heb zo iets van, had de arts dan langs ons huis gestuurd. Had dat kind niet 1,5 uur te hoeven wachten op een dokter om 20.00 uur 's avonds en waren we ook niet in aanraking geweest met andere mensen.

@Edith, Hoe is het nu? Humeur verbeterd nu je ongi is doorgebroken?

@Jenny, stil vanaf jouw kant.. Ben je er niet of heb je geen nieuws?

Vanaf mijn kant niet zo heel veel neiuwtjes. Behalve dan dat ik vreselijk pijn in mijn mond heb door mijn verstandskies. Ik kan mijn mond niet meer dan 1 a 2 cm open doen.. Lastig met eten en erg pijnlijk. Donderdag na de tandarts.. zolang hij maar geen rotzooi in me gaat spuiten in die gevaarlijk is voor de beeb.

Zaterdag mag Marcel voor het eerst Valerio weer zien.. Voor een uurtjes weliswaar. Er is te kennen gegeven dat ze absoluut niet wil dat ik voorlopig Valerio zie. Ik weer pissed, maar ja, ik moet er maar mee dealen. Het begin is er.

Ook heb ik iets komisch mee gemaakt, naja, het is eerder ziek. Ik had een advertentiegezet op marktplaats waarin ik aanbood ik 's avonds en op woe en don wel op zou kunnen passen. Dat ik al een zoontje van 2 heb. Krijg ik deze reactie: (gekopieerd)
Goedemiddag,
Ik ben baby tijntje en ben een wat groter babytje van 26 jaartjes die dolgraag af en toe een babytje wil zijn van 18 maanden en dan ook zo behandeld wil worden. Klinkt echt super stom en schaam me er onwijs voor maar af en toe lijkt het me zo fijn. Ben dus ook op zoek naar een oppas die af en toe op me wil passen en me als babytje zou willen behandelen. verdiensten zijn uiteraard een stuk hoger omdat ik ook wat groter ben als een kleine baby. De rest is allemaal het zelfde dus flesje geven,spelen,schone luier etcetc. Ik hoor dat je interesse hebt en als je meer info wilt hoor ik het graag.
Knufje van baby tijntje

Dit is toch ziek of niet!! Ik zie de humor er wel van in maar geen freak bij mij en mijn gezin in de buurt!

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan