zwanger worden na een mk DEEL 2

Dames heb de jurk gevonden hij is geweldig:)
Had hem in wit gepast maar laat hem maken in ivoor kleur dat vond ik net wat mooier:) Kan hem over zes weken al ophalen en nog een voordeel is dat er aan de achterkant een rijgsnoer inkomt zodat ik hem kan aanpassen mocht ik wat afvallen............of zwanger raken hihi

Beter Jenny, Ben heel blij voor je! Ben erg benieuwd naar hoe deze er uit ziet!

@Shari, Een jochie!! Wat leuk! Jij en Astrid allebei een jongen.. ben beniuwd wat de rest krijgt!
Best vreemd he dat je zelf al zo'n sterk gevoel heb.. Je ziet maar, het moederinstinct zit er snel in!
Keano vind het erg leuk... in hoeverre hij het dan snapt. Hij weet wel dat alleen mama een baby in de buik heeft. Hij komt dan naar me toe, shirt omhoog en wijst dan naar mijn buik en zegt baby! Zo schattig! Ik heb de pretecho idd op een zondag.. maar het duurt nog even.. 20 dec. Gekke dag maar voor ons ideaal!

Vandaag heb ik Marcel erkent als vader dus nu is het officele gebeuren allemaal achter de rug. Toch wel fijn allemaal.. Aangezien hiermee het hele gezeur rondom Valerio begon.. Hij twijfelde niet maar vind het wel erg prettig dat ik wel heb getekend.

Liefs, Mayo

Mayo, gefeliciteerd met de erkenning! Is toch bijzonder! Ik ben getrouwd, dus dat hoeft niet, maar zo is M ook wettelijk de vader. LIjkt mij prettig idee, stel dat jou iets overkomt...
Trouwen lijkt een voordeel, maar ieder kind dat ik baar is wettelijk van mijn man, ook al is het pimpelpaars met gele stippen!!!
Nou ja, jullie kennen vast wel de verhalen van kinderen die toch wel erg op de buurman lijken....
Ook niet handig om vreemd te gaan met je donkere buurman, terwijl je man blank is....

He dames...

Nog een paar uur... dan ga ik het weten! Wat fijn Jenny dat de jurk je bevalt!! helemaal top!

En edith, inderdaad, dat is niet zo slim! Maar weet je dat er een klein kansje is dat 2 blanken een donker kindje kunnen krijgen? En andersom? Dat heeft dan weer te maken met heel ver weg voorouders!! Dan moet je dus bewijzen dat je niet vreemd gegaan bent!

Ik vind het allemaal weer hartstikke spannend... We gaan het meemaken...

Liefs!

Dames....!

Ik ga even een tweede test halen zometeen... Ik heb net een test gedaan, en als ik op een bepaalde manier draai en heel goed zoek kan ik er iets van een licht streepje van maken....

Ik weet het dus nog niet, misschien houden mijn ogen mij voor de gek...

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs!

oooh betty.. spannend!!

ga je nu een extra gevoelige test halen dan? want anders heeft het weinig nut om vandaag nog een keer te testen he??
de eerste test die ik deze zwangerschap deed was ook zo vaag.. vriendlief zei dat t niets was.. ma keb er toen een test naastgelegd die k nie gebruikt had.. en dan kon je het verschil wel zien! t streepje verschijnt echt in de verste verte nie als je nie zwanger bent.. dus ik heb goede hoop voor je!

liefs!

Heb ik net clearblue digitaal gehaald.... Doet ie het op een of andere manier niet...!!! Heb ze alle drie gebruikt nu en krijg steeds een foutmelding!

Clearblue zijn nummer doet het niet dus heb nu de drogist gebeld, die gaan even bellen voor mij en ik wordt zo terug gebeld.

Ik weet dus nog niks met zekerheid, al denk ik zelf als ik de predictor test zie, dat het raak is... Maaaaaaaaaaaaaaaaaar zekerheid heb ik nog niet, denk dat ik zo de stad weer in moet grrrrrr.

Een ding weet ik wel zeker, ik ben nog niet ongesteld :p

Liefs en tot zo maar weer!

Terug
Bovenaan