zwanger worden na een mk DEEL 2

Hai hai, Wat spannend Betty.. Ik hoop echt voor je dat het innesteling is! Zou wel heel super zijn als we er weer 1 op het zwangerlijstje kunnen toevoegen! Het liefst jullie alle 3 natuurlijk!
Duim duim duim..

Enne, Ik was gisteren ochtend/middag niet in Duiven want ik had het sinterklaasfeest van mijn werk en daarna wat babywinkels afgegaan. Gisteren een nieuwe box gekocht.. maar volgende keer zal ik zeker terug zwaaien.

@Edith, Ik begrijp je gevoel wel. Ik zou het nu ook wel even hebben gehad met 2009. Hopen dat 2010 jullie jaar word! 1 voordeel aan een maandje pil.. Biefstuk en wijn/champagne voor jou met kerst.

@Jenny, wat een misser van die tandarts van jou.. Gelukkig ben je toch naar de SEH geweest en hebben ze je geholpen.. Ga maar even lekker bij slapen..

Liefs, Mayo

Goeiemorgen dames!

Nu wordt het spannend, want ik had nu weeeeeer wat rood bij het afvegen...Niet helder, maar gemengd met heel veel slijm. Wel wat meer was het nu. Arghhhh! Zo meteen toch maar een test halen, ze zegen dat een innestelingsbloeding, bloed geeft in momenten en niet constant, kan ook een paar dagen duren las ik... IK WORDT GEK! Vandaag dag 30 van mijn cylcus, is toch niet zo vroeg om te testen? Of ligt dat aan mij? Zit nu officieel op 4w2d... Nou ja, ik koop er gewoon twee, dan is die tweede eventueel voor later!

@Edith: Ik wil niet rot doen, maar 1 prik werkt voor 60%, de tweede prik vult hem aan tot 100%. Als je geen prik haalt, gezond bent (dat is het belangrijkste) dan heb je maar 5% kans om het te krijgen.... Ik zou ze of allebei halen (als er een reden zou zijn, zoals bv, iets met je longen, andere ziektes) of anders niet. Bijna alle mensen die de prik krijgen worden ziek van de prik! Maar de keus is aan jou! Ik kan snappen dat je 2009 zo afsluit, je hebt nogal wat meegemaakt zeg! Maar net wat mayo zegt, WIJN!!! Heel veel wijn, champagne, gerookte zalm, filet americain, biefstuk.... Hmmmm. Als ik ook deze nod weer pech heb doe ik heerlijk met je mee!

Ik ga maar eens douchen ( en een test halen!!!!!)

Liefs betty!

Ik heb een test gehaald hoor! Ga hem alleen nog niet doen whehehehe....

Ze hadden alleen predictor, en die kan pas vanaf je NOD, dus het heeft niet zo veel zin om hem nu al te doen... Dat ding kost gewoon tien euro!! Wooooow...

Dinsdag is mijn NOD, afwachtten dus toch...

Liefs!

@Betty: Owh zoooo spannend ik tel met je mee hier. Ga je hem ook dinsdag meteen doen? Of morgen? Want dan check ik meteen t forum als ik wakker ben:)

@Edith: Ik doe deze ronde ook niet mee dus net als jij is mijn aankomende NOD geen echte. Mijn mannetje komt pas de 20e weer thuis dus vanaf dan doe ik weer mee.

@Allemaal: Gelukkig heerlijk kunnen slapen en wonderwel zo goed als pijnvrij vandaag....HEERLIJK!!!!! Weet niet meer wie het vroeg maar die wortel hebben ze er meteen uitgehaald en heb antibiotica kuurtje nu. Morgen voor me trouwjurk:S ben zenuwachtig hoop echt dat het wat is want ja op een foto ziet alles er toch heel anders uit en kan het wel eens tegenvallen. Na ja ik zie wel en anders zoek ik gewoon verder.
OWH Mayo was jij dat nou die de 20e een pretecho had????

Ik ga dinsdag pas die test doen... Dinsdag is ook mijn NOD, en vorige keer testte ik ook wat later dan mijn NOD pas positief. Als ik dinsdag niet ongesteld wordt (ik ben altijd stipt in de ochtend ongesteld) dan wacht ik misschien nog wel tot woensdag... AAAAALS ik dat volhoud... Ik voel wel rare dingetjes daar gebeuren maar herken het niet echt, dus tja, spannend spannend!!

@jenny: Ik was diegene die het vroeg over die wortel! Wel heel erg fijn dat ze hem er meteen uit hebben gehaald! Je kan maar klaar zijn he! fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen, en wat ben je dan toch maar weer dankbaar voor een dag zonder pijn he! Ik ben beniewd naar je trouwjurk!!

Liefs!

Dinsdag of woensdag ochtend dus :-D Ik heb wel avonddiensten, dus rond een uur of tien zal er pas wat op staan... Ik ben een uitslaper ;-)

Ik hoop het zo, het zal eens een keer tijd gaar worden zeg.... pffff

Liefs!

Terug
Bovenaan