zwanger worden na een mk DEEL 2

Was ik weer....

Ik weet nog niks!! De digitale test zegt niet zwanger... De predictor laat toch echt een heel licht streepje zien... Wat is het nou? Ben ik nou zwanger of niet??? Het is echt het meest vage en lichtste streepje wat ik ooit in mijn leven gezien heb dus tjah... Geen idee!!!

Liefs, Betty

Hey lieverd dit is echt zenuwslopend voor je zo zeg:S:S. Hecht niet teveel waarde aan de testen van clearblue check maar eens de reacties van mensen die hem hebben gebruikt. De meeste testen gaven een onjuiste melding dus bv niet zwanger terwijl dit wel het geval was. Wie weet heeft die van jou dat ook ( hopen we ) Bovendien een streep is bij mij een streep hoe licht of donker deze ook mag zijn. En aangezien je nog niet ongi bent kan het alle kanten op, ik duim voor je hoor echt waar!!!!!!!!!!!!!

Ik heb net gelezen op de site van Predictor, en daar staat, hoe licht roze de streep ook is, je bent zwanger...

Ik geloof het alleen niet omdat clearblue zegt van niet, en omdat de streep zo zo zo licht is, eigenlijk moet een derde persoon onafhankelijk even kijken, als die wat ziet dan pas durf ik het te geloven!

Ik heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik, maar wat voor gevoel dat nou is weet ik ook niet... Een drukkend plas gevoel denk ik... Nou ja, vaag...

Draai een beetje door hier van frustratie!

Liefs!

hej betty,

Lastig hoor!ik kan je niet echt geruststellen of zeggen dat het niet zo is. Bij vorige testen dacht ik ook wel eens wat te zien maar bleek het niet zo te zijn..Maarja een streep is een streep. Ik zou nog even een dagje wachten. Ik heb erg goede ervaring met echt de goedkoopste test van de kruidvat (die waar er 2 in zitten en die je met een pipetje moet doen) ga steeds de duidelijkste streep.

Nou succes meid!

liefs Jolien

Jeetje betty wat leef ik met je mee!! Wat zal jij je vreselijk voelen.. Ik zeg altijd streep is streep.. hoe licht deze ook is. de test reageert alleen op HCG en het kan zo maar zijn dat je nog te weinig HCG in je lijf hebt. Wat Jolien ook zegt, de testen van clear blue kloppen niet altijd. Die van mij was ook defect. Probeer het dus nog 1 a 2 dagen vol te houden en test dan opnieuw maar dan met de gewone test. De test van de apotheek zelf is ook goed. Die kan ik je ook aanraden. Ik denk aan je en blijf echt voor je duimen..

Liefs, Mayo

Ik heb net nog even een predictor gehaald, die je 4 dagen voor je NOD kan doen omdat ik nu natuurlijk geen ochtendurine meer heb... Die was duidelijk negatief... Ik heb die van de kruidvat ook gehaald, die ga ik morgen ochtend doen, en mocht die negatief zijn zit er nog een tweede in voor overmorgen :) Ik wordt er echt knettergek van, ik heb nu 2 negatieve testen en 1 twijfelachtig.. Ik denk ook, een streep is een streep maar ja, als er ook 2 negatief zijn dan is dat toch weer raar....

Het is natuurlijk wel zo, dat een negatieve test, fout kan zijn, en een positieve test is gewoon positief... AAAARGGHH!

Ben blij dat ik straks kan werken, lekker mijn gedachten op nul zetten en dan is het weer lekker snel morgen...

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Betty

Oh dames, bedankt dat jullie zo snel reageren steeds! Doet me erg goed en voelt zo fijn!!! Ik kom nu niet meer op het forum, pas vanavond laat weer. Ik zal dan even laten weten of ik al ongi geworden ben of niet! Ik heb al wel even stiekem gespiekt enne.. mocht het wel zo zijn, wordt het 10 augustus! Mooie maand dacht ik zo ;-)

Terug
Bovenaan