hoi allemaal!
k zie dat er hier nooit iets veranderd! betty nog steeds ongeduldig.. hihi..
k hoop wel dat t binnenkort voor jullie ook raak is!
hoe gaat t met de zwangeren? jen: hoe reageerden ze bij jou op het werk? leuke reacties gehad?
marjoleine: je buikje begint al te groeien zag ik op hyves! wat vind keano dr van? en heb je op zondag een pretecho?? wel erg spannend!
jolien: t huis al klaar? meteen door met de babykamer?
jenny: vriendlief al die tijd weg.. jah dan is dit een verloren ronde.. mja je hebt genoeg om je mee bezig te houden.. ben wel erg benieuwd naar je trouwjurk! veel plezier met passen enzo..
@betty: hoe ist met vriendlief? al weer n beetje in beweging?
@allemaal: wij krijgen n jongen! vorige week woensdag de 20-weken echo gehad.. en ons mannetje was lekker eigenwijs., 3 kwartier met zn beentje opgetrokken gelegen.. waardoor we het geslacht en de navelstreng nie konde zien.. en net toen de echoscopiste t op wou geven ging ie languit liggen..mja t was voor mij meer bevestiging dan nieuws.. dat je gevoel zoooo sterk kan zijn joh.. t kamertje is nu ook bijna af.. de vloer doet vriendlief deze week met zn vader.. en dan kunne de meubeltjes komen! en ik.. ik ga lekker shoppe
verder trouwens zo goed als geen kwaaltjes enzo.. k werk de ene week 24 uur.. de andere 32.. zo lang ik het volhoud.. ma gelukkig is op mijn werk echt alles bespreekbaar..
oftewel: het gaat goed hier! ik lees nog steeds met jullie mee hoor! k heb alleen niet erg veel te melden!
liefs!