"Wat een heeeeeeeeeeeeerlijke dag!''
Nee ik weet nog steeds niks, en ik moet gewoon werken straks... Maar ik is blij!! Waarom, geen idee! Zomaar! Ik ben nog steeds niet ongesteld, en heb totaal geen een kwaaltje wat er op kan wijzen dat ik ongesteld ga worden, puh! Wat een spanning!! Er staat op de test dat je het op elk moment van de dag kan doen! En trouwens, ik ben toch rond een uur of tien wakker, dan pis ik in een potje, en dan gebruik in dat 2 uurtjes later... Kan toch makkelijk? Dat gebeurd ook als je urine mee moet nemen naar de HA....
@Sjaar: Wat heerlijk dat het zo goed gaat!!! En een jongetje! Wat stoer!! Hebben jullie al een naam??? 🙂
En tja vriendlief... Nog steeds thuis, loopt nog mank, wordt wel weer wat beweeglijker en heeft minder pijn! Deze week gaat hij met de fysio het proberen te belasten en met wat mazzel kan hij over 2 weken weer aan de bak. Alleen heeft hij dan vakantie (werkt in de bouw) dus is hij week 52 en 1 standaard vrij. Hij baalt als een stekker want hij wilt zo graag weer aan het werk en het vooruitzicht dat hij pas de tweede week van januari weer aan de bak mag, duurt hem veel te lang!
Liefs, Betty