zwanger worden na een mk DEEL 2

Hahaa.. en jij denk nog uit te kunnen slapen als je dinsdag niet ongi bent geworden en ochtendurine nodig hebt voor die test.. Jij loopt de hele nacht op!

@Jenny, Ja ik ben degene die de 20e een pretecho heeft... Leuk leuk!

Hahahahahahahahahaha Ongeduldige Betty ;-)

Nou ja, ik ben niet meteen ongi als ik me bed uit kom he... Meestal komt het in de loop van de ochtend, als ik een beetje in beweging ben geweest... Als ik dat om 7 uur 's ochtends doe, gebeurt er nog niks hoor!!

Liefs!

Haha Mayo leuk gezegd en ben het wel met je eens denk ook niet dat ze het redt om rustig te blijven liggen hihi ( bedoelen we natuurlijk alleen maar goed he Betty:p)
Heb je al een vermoeden over wat het gaat worden Mayo of nog niet? En krijgen wij nieuwsgierige aagies het ook te weten???? Hoe dan ook wel gaaf dat je het laat doen hoor!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hallohallo!!

Ik vat het niet verkeerd op hoor, jullie mogen best grapjes maken over mijn ongeduldige karakter! Het is nou eenmaal zo hahahahaha

Ik denk dat ik het zo ga doen... Ben ik dinsdag om 12 uur nog niet ongesteld, ga ik een test doen... Deal?

Liefs!

Are you sure Betty?? Heb je geen ochtendurine nodig voor de test dan?

@Jenny, Ik heb een schuinvermoeden dat het een meid gaat worden. Op 20 deceber gaan we het weten!
Enne, we vertellen gewoon wat het word.. Dus ook aan jullie...

Liefs, Mayo

hoi allemaal!

k zie dat er hier nooit iets veranderd! betty nog steeds ongeduldig.. hihi..
k hoop wel dat t binnenkort voor jullie ook raak is!

hoe gaat t met de zwangeren? jen: hoe reageerden ze bij jou op het werk? leuke reacties gehad?
marjoleine: je buikje begint al te groeien zag ik op hyves! wat vind keano dr van? en heb je op zondag een pretecho?? wel erg spannend!
jolien: t huis al klaar? meteen door met de babykamer?
jenny: vriendlief al die tijd weg.. jah dan is dit een verloren ronde.. mja je hebt genoeg om je mee bezig te houden.. ben wel erg benieuwd naar je trouwjurk! veel plezier met passen enzo..
@betty: hoe ist met vriendlief? al weer n beetje in beweging?

@allemaal: wij krijgen n jongen! vorige week woensdag de 20-weken echo gehad.. en ons mannetje was lekker eigenwijs., 3 kwartier met zn beentje opgetrokken gelegen.. waardoor we het geslacht en de navelstreng nie konde zien.. en net toen de echoscopiste t op wou geven ging ie languit liggen..mja t was voor mij meer bevestiging dan nieuws.. dat je gevoel zoooo sterk kan zijn joh.. t kamertje is nu ook bijna af.. de vloer doet vriendlief deze week met zn vader.. en dan kunne de meubeltjes komen! en ik.. ik ga lekker shoppe:D
verder trouwens zo goed als geen kwaaltjes enzo.. k werk de ene week 24 uur.. de andere 32.. zo lang ik het volhoud.. ma gelukkig is op mijn werk echt alles bespreekbaar..

oftewel: het gaat goed hier! ik lees nog steeds met jullie mee hoor! k heb alleen niet erg veel te melden!

liefs!

"Wat een heeeeeeeeeeeeerlijke dag!''

Nee ik weet nog steeds niks, en ik moet gewoon werken straks... Maar ik is blij!! Waarom, geen idee! Zomaar! Ik ben nog steeds niet ongesteld, en heb totaal geen een kwaaltje wat er op kan wijzen dat ik ongesteld ga worden, puh! Wat een spanning!! Er staat op de test dat je het op elk moment van de dag kan doen! En trouwens, ik ben toch rond een uur of tien wakker, dan pis ik in een potje, en dan gebruik in dat 2 uurtjes later... Kan toch makkelijk? Dat gebeurd ook als je urine mee moet nemen naar de HA....

@Sjaar: Wat heerlijk dat het zo goed gaat!!! En een jongetje! Wat stoer!! Hebben jullie al een naam??? :)

En tja vriendlief... Nog steeds thuis, loopt nog mank, wordt wel weer wat beweeglijker en heeft minder pijn! Deze week gaat hij met de fysio het proberen te belasten en met wat mazzel kan hij over 2 weken weer aan de bak. Alleen heeft hij dan vakantie (werkt in de bouw) dus is hij week 52 en 1 standaard vrij. Hij baalt als een stekker want hij wilt zo graag weer aan het werk en het vooruitzicht dat hij pas de tweede week van januari weer aan de bak mag, duurt hem veel te lang!

Liefs, Betty

Sjaar gefeliciteerd!!!!!!!!! Echt leuk voor je meid:))))))En indd soms lijkt het wel of wij vrouwen dingen al weten voordat ze gebeuren en/of de bevestiging ervan komt. Dat je wat minder actief op t forum bent geeft niks geniet maar lekker van je kleine mannetje en alle dingen die er gedaan moeten worden...echt super!!!!!!!!!.

Mayo hopelijk klopt jou gevoel ook:p En ach zolang het gezond is zijn we blij toch.

Bettyyyyyyyyyyyy nog niks joepie word echt spannend nu:))))

Straks jurk bekijken en passen begin nu wel zenuwachtig te worden en beetje moeilijk mee om te gaan ( licht borderline typtetje) Ach het kan alleen maar goed gaan natuurlijk en heb me moeder en schoonzussie mee voor advies. Hoop dat ik wel een weloverwogen beslissing kan nemen zodat ik er later geen spijt van heb en toch liever een andere jurk had gewild ( borderline snel overhaaste beslissingen maken ). Me moeder neemt geloof ik de camera mee zodat ik thuis alles nog eens goed kan bekijken zegt ze.......op zich niet zo'n slecht idee

Terug
Bovenaan