zwanger worden na een mk DEEL 2

Oh lekker Jen... Heb ik net moed verzamelt om zondag pas te gaan testen, nu wil ik morgen alweer testen!!! AAAARGHHH!

Het zal toch wat zijn he... Hoop het zo... Maar ja, wie niet hier?? Me borsten zijn wel wat gevoelig en op het werk vecht ik om wakker te blijven... Normaal niet zo veel last van, maar ik kan het niet tegen houden! Voel nu erg weinig aan mijn buik... Zo nu en dan een zwaar gevoel maar ongi klachten echt niet! Afwachtten dus maar, zodra ik wat weet, weten jullie het een minuut later natuurlijk!

Zoooooo Spannend!

Liefs!

Nog steeds niets.. Spannend!! Probeer het echt tot zondag vol te houden. Dan is de kans groter op een duidelijke positieve test. Zoals je zelf iedere keer ook al zei, testte je bij je vorige zw ook pas pos na je NOD. Hang on! Blijf voor je duimen!

Hoi Dames,

@ elena, we gaan er gewoon vanuit, geen ongi is gewoon even goed nieuws. Hoe is het nu met je?? je zit alweer een paar dagen over je NOD heen. Wacht tot zondag, dan heb je tenminste echt duidelijkheid en het scheelt je een hele hoop geld ;)

Liefs Jen

Ach arme Betty dit is bijna niet meer te doen zo he? Ik hoop toch zo voor je dat deze maand met recht een feestmaand voor je word.

Edith: Hoe gaat het eigenlijk met jou? Heb jij nog last gekregen van bijwerkingen van die prik ozo?

Jen: Hoever ben jij nu eigenlijk? En weet of denk jij al wat het word?

Mayo: En is Keano al een beetje zenuwachtig voor de 5e of beseft hij het nog niet zo goed?

Hoi Jenny,

Ik ben nu 13 weken en 3 dagen. Ik heb een vaag gevoel dat het een meid gaat worden, waarom weet ik niet, maar mn man heeft het ook. Nog 3,5 week en dan hebben we een pretecho met geslachtsbepaling...dan weten we het zeker.
Ben in ieder geval met allebei even gelukkig ;)

Liefs Jen

Hai,
Betty heb je al nieuws?? Nog geen ongi te bekennen?

Ik ben 14 weken en 4 dagen en denk ook dat het een meid word. Ik heb juist het gevoel dat je een meid gaat krijgen Jen. Waarop gebasseerd weet ik niet, ik heb je immmers nog nooit gezien.. Nog een paar weekjes en dan weten we het.. als onze kinderen het laten zien dan..

@Jenny, Keano is helemaal gek van piet en klaas, zoals hij het zelf zegt, en is ook helemaal niet bang maar hij snapt (gelukkig) niet dat zaterdag pakjesavond is.

Over zaterdag gesproken, Ik ben zo blij!!! Valerio is er dan bij! HIj zal er ook zijn op Keano's 2e verjaardag! Ben echt heel erg blij!

Liefs, Mayo

Wow dames het schiet dus al op bij jullie......nog even en we weten of jullie gelijk krijgen over het geslacht.

Mayo: Wat leuk voor jullie zeg dat Valerio er ook bij is. Zal wel heel speciaal zijn denk.

XXX

Terug
Bovenaan